arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Τα 8 καλύτερα χειμερινά φρούτα που θα σας βοηθήσουν να διατηρηθείτε υγιείς


Μπορεί να μην προτιμάτε τα χειμερινά φρούτα, αλλά να γνωρίζετε πως αυτά μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να βοηθήσουν να έχετε ένα υγιές βάρος.
Τα 8 καλύτερα χειμερινά φρούτα που θα σας βοηθήσουν να διατηρηθείτε υγιείς

Wellness

Τα 8 καλύτερα χειμερινά φρούτα που θα σας βοηθήσουν να διατηρηθείτε υγιείς


Τα 8 καλύτερα χειμερινά φρούτα που θα σας βοηθήσουν να διατηρηθείτε υγιείς

1) Αχλάδια γιατί είναι πλούσια σε ίνες  

Σύμφωνα με το USDA, ένα αχλάδι παρέχει 5,58 γραμμάρια (g) ινών, καθιστώντας το μια καλή πηγή θρεπτικών συστατικών. Οι ίνες είναι σημαντικές για το ανοσοποιητικό σύστημα, επειδή ενθαρρύνουν τα καλά βακτήρια να ανθίσουν. Επιπλέον, τα ινώδη τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των αχλαδιών, μπορούν ανεξάρτητα να βοηθήσουν στη στήριξη ενός υγιούς βάρους, σύμφωνα με μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή που δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 2019 στο περιοδικό Journal of Nutrition. Οι ίνες ενισχύουν τον κορεσμό, ο οποίος μπορεί να αποτρέψει την υπερκατανάλωση τροφής, σύμφωνα με την Cleveland Clinic.

2) Ανανάς γιατί βοηθάει στην καταπολέμηση των ασθενειών

Ο ανανάς, όπως και τα εσπεριδοειδή, είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C με 78,9 χιλιοστόγραμμα (mg) σε 1 φλιτζάνι, σύμφωνα με το USDA. Το τροπικό φρούτο έχει και άλλα προνόμια για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της αντιφλεγμονώδους και αντιοξειδωτικής δράσης για την καταπολέμηση των ασθενειών καθώς και οφέλη για τα νευρικά και πεπτικά συστήματα, σύμφωνα με μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 στο Food Research International.

3) Τα cranberries γιατί μπορούν να προστατεύσουν την καρδιά

Τα cranberries δεν είναι μόνο για τις γιορτές καθώς είναι πολύ θρεπτικά. Μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο Advances in Nutrition διαπίστωσε ότι τα cranberries μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης καθώς και στον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου. Επιπλέον είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C, με 14 mg σε 1 φλιτζάνι ολόκληρων, ωμών cranberries, σύμφωνα με το USDA. Μπορείτε να τα καταναλώσετε βάζοντάς τα στις σαλάτες.

4) Λωτός γιατί ενισχύουν το ανοσοποιητικό και έχουν βιταμίνη Α

Αυτό το ασιατικό φρούτο είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Α, με 138 μικρογραμμάρια (mcg) σε ένα φρούτο, σύμφωνα με το USDA. Η βιταμίνη Α μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και να προστατεύσει το σώμα από μολυσματικές ασθένειες, σύμφωνα με μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 στο Journal of Clinical Medicine.

5) Πορτοκάλια καθώς περιέχουν υψηλή δόση βιταμίνης C

Σύμφωνα με το USDA, ένα πορτοκάλι περιέχει σχεδόν 82 mg βιταμίνης C, καθιστώντας το μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης. Αλλά αποφύγετε τον υποβιβασμό του χυμού φρούτων για το πραγματικό πράγμα. Ο Ruggles λέει ότι προτιμάται η κατανάλωση ολόκληρων φρούτων, καθώς ο χυμός περιέχει γενικά πρόσθετη ζάχαρη και αφαιρεί ορισμένα βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως οι φυτικές ίνες. Ένα πορτοκάλι είναι μια καλή πηγή ινών, με 3,6 g, οπότε δεν θα θέλατε να το χάσετε. (Επαγγελματική συμβουλή: Εάν δεν είστε λάτρης των πορτοκαλιών, δοκιμάστε μανταρίνια ή κλημεντίνες, οι οποίες είναι διατροφικά παρόμοιες.)

6) Γκρέιπφρουτ για τις πιθανές ικανότητες καταπολέμησης του καρκίνου

Το γκρέιπφρουτ είναι μια άλλη εξαιρετική πηγή βιταμίνης C - το μισό περιέχει 43,7 mg, σύμφωνα με το USDA. Το γκρέιπφρουτ περιέχει επίσης λυκοπένιο, το οποίο έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στη μείωση του κινδύνου ορισμένων τύπων καρκίνου, κυρίως καρκίνου του προστάτη, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Oncology.

7) Ρόδια για την ενίσχυση της οστικής βιταμίνης Κ

Ένα φλιτζάνι αυτού του εορταστικού κόκκινου φρούτου είναι μια εξαιρετική πηγή ινών (7 g) και είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C (17,8 mg), σύμφωνα με το USDA. Επιπλέον, το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, με 28,7 mcg σε ένα φλιτζάνι. Η βιταμίνη Κ συμβάλλει στην πήξη του αίματος και προάγει τα υγιή οστά στο σώμα, σύμφωνα με το NIH.

8) Ακτινίδιο για μια εκπληκτική πηγή βιταμίνης C

Σύμφωνα με το USDA, ένα ακτινίδιο περιέχει 56 mg βιταμίνης C, γεγονός που το καθιστά εξαιρετική πηγή βιταμίνης. Μια ωραία πρόταση είναι να το απολαύσετε ως πρωινό. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη βιταμίνη C σας και να αρχίσετε να τροφοδοτείτε το ανοσοποιητικό σας  σύστημα από την αρχή της ημέρας. Το ακτινίδιο είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ, με 30,2 mcg σε ένα φρούτο. Fun fact: Μπορείτε να απολαύσετε αυτό το φρούτο με την επιδερμίδα, σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση.

Πηγή: https://www.everydayhealth.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.