arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

8 απλά σνακ που δεν θα αυξήσουν το ζάχαρό σας


Ακολουθεί μια λίστα με 8 απλά και γευστικά σνακ που μπορείτε να απολαύσετε χωρίς να αυξήσουν το ζάχαρο στο αίμα σας. 
8 απλά σνακ που δεν θα αυξήσουν το ζάχαρό σας

Wellness

8 απλά σνακ που δεν θα αυξήσουν το ζάχαρό σας


8 απλά σνακ που δεν θα αυξήσουν το ζάχαρό σας

Ξηροί καρποί

Μια μικρή χούφτα αυτούς μπορεί να περιέχει μια μεγάλη διατροφική αξία με χαμηλό αριθμό υδατανθράκων. Προτιμήστε τα αμύγδαλα, τα φουντούκια, τα καρύδια, τα κάσιους και τα φιστίκια  για ένα σνακ υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες γεμάτο με υγιεινά λιπαρά. (Απλά φροντίστε να μην έχουν αλάτι!)

Τυρί

Οι τύποι τυριών με χαμηλά λιπαρά όπως το τυρί cottage, το τυρί ρικότα ή η μοτσαρέλα είναι επιλογές υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες που βοηθούν στη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα σας. Απολαύστε ένα τέταρτο φλιτζάνι τυριού cottage με μισό φλιτζάνι φρούτα, ένα κομμάτι τυρί με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ή ρικότα απλωμένο σε κράκερ ολικής αλέσεως.

Χούμους

Ναι, έχει υδατάνθρακες, αλλά το σώμα σας τους χωνεύει αργά. Αυτό σημαίνει ότι δεν απορροφώνται τόσο γρήγορα όσο άλλοι υδατάνθρακες και δεν αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα σας. Τα ρεβίθια στο χούμους του δίνουν πολλές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες και σας κρατούν γεμάτους. Χρησιμοποιήστε το ένα τρίτο του φλιτζανιού ως dip για λαχανικά ή απλώστε σε κράκερ ολικής αλέσεως.

Αυγά

Τα scrabbled ασπράδια αυγών αποτελούν μια γρήγορη προσθήκη πρωτεϊνών. Εναλλακτικά μπορείτε να βράσετε μερικά αυγά και να τα διατηρήσετε στο ψυγείο σας ως ένα εύκολο σνακ.

Γιαούρτι

Ανακατέψτε μερικά φρέσκα φρούτα σε απλό γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά για μια γλυκιά απόλαυση που είναι ελαφριά στους υδατάνθρακες και ένα υπέροχο σνακ πριν από την προπόνηση.

Ποπ κορν

Φάτε λίγα ποπ κορν ως ένα ωραίο σνακ που δεν είναι γεμάτο υδατάνθρακες. Όταν τα φάτε με λίγο αλάτι, τότε είναι το τέλειο αλμυρό απογευματινό σνακ.

Αβοκάντο

Είναι νόστιμο όπως είναι αλλά μπορείτε να το κάνετε και γουακαμόλε. Διατηρήστε τη μερίδα σας σε ποσότητα περίπου ¼ φλιτζανιού για ένα σνακ που έχει λιγότερο από 20 γραμμάρια υδατανθράκων.

Τόνος

Συνδυάσετε μισό φλιτζάνι τόνο μαζί με λίγα κράκερ και απολαύστε ένα νόστιμο σνακ που δε θα ανεβάσει το ζάχαρό σας.

Πηγή: https://www.webmd.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.