arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

8 τρόποι για να τρώτε πιο καθαρά


Ακολουθούν 8 απλοί τρόποι για να τρώτε πιο καθαρά. 
8 τρόποι για να τρώτε πιο καθαρά

Wellness

8 τρόποι για να τρώτε πιο καθαρά


8 τρόποι για να τρώτε πιο καθαρά

Επιλέξτε ολόκληρα τρόφιμα

Μια βασική ιδέα για να τρώτε πιο καθαρά είναι να επιλέξετε τρόφιμα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φυσική τους μορφή. Έτσι, αντί γιασυσκευασμένα τρόφιμα, επιλέξτε φρέσκα, ολόκληρα. Μπόνους: Όταν αποφεύγετε πολύ επεξεργασμένα τρόφιμα, τότε παραλείπετε και τις θερμίδες τους.

Τρώτε περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως

Οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά και το ρύζι, χάνουν θρεπτικά συστατικά. Είναι προτιμότερο να τους αντικαταστήσετε με προϊόντα όπως ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά και καστανό ή άγριο ρύζι. Επιπλέον μπορείτε να επιλέξετε κι άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως. Αυτή η αλλαγή μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο: Οι μελέτες δείχνουν ότι μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε δημητριακά ολικής αλέσεως μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνου του παχέος εντέρου.

Καταναλώστε φρούτα και τα λαχανικά

Αυτά τα φυσικά τρόφιμα αποτελούν δύο βάσεις καθαρού φαγητού. Τα φρέσκα προϊόντα είναι εξαιρετικά ωφέλιμα για την υγεία. Επίσης, επιλέξτε ολόκληρα φρούτα αντί χυμών, καθώς αυτοί  έχουν λιγότερες ίνες και περισσότερη ζάχαρη. Στόχος είναι να λαμβάνετε τουλάχιστον πέντε έως εννέα μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα, ανάλογα με τις θερμίδες που χρειάζεστε και το επίπεδο φυσικής σας δραστηριότητας.

Προσέξτε το αλάτι και τη ζάχαρη

Τα καθαρά τρόφιμα είναι φυσικά χαμηλά σε αλάτι και ζάχαρη, και η προσθήκη τους είναι ενάντια στη φυσική τους κατάσταση. Δεδομένου ότι τα μεταποιημένα τρόφιμα αποτελούν σημαντική πηγή αυτών, μπορείτε να μειώσετε την πρόσληψη τους. Είναι σημαντικό να διαβάσετε τις ετικέτες των τροφίμων για να δείτε πρόσθετα γλυκαντικά και αλάτι, ακόμη και σε τρόφιμα που φαίνονται υγιεινά, όπως το γιαούρτι ή η σάλτσα ντομάτας.

Παραλείψτε τα τεχνητά συστατικά  

Τα τεχνητά χρώματα, τα γλυκαντικά, τα συντηρητικά και άλλα ανθρωπογενή συστατικά δεν έχουν θέση σε μια καθαρή διατροφή. Διαβάστε τις ετικέτες των τροφίμων και αποφύγετε τα προϊόντα με τα ψεύτικα πράγματα.

Πιείτε άφθονο νερό

Αντί για τα αναψυκτικά και τους χυμούς που είναι γεμάτοι ζάχαρη, πιείτε ποτά χαμηλών θερμίδων, όπως νερό και τσάι βοτάνων. Το νερό μπορεί να περιορίσει την πείνα σας και να σας βοηθήσει να νιώσετε γεμάτοι, αλλά μπορεί επίσης να αποτρέψει την κόπωση και να σας δώσει περισσότερη ενέργεια.

Ξανασκεφτείτε το αλκοόλ και την καφεΐνη

Κάποιοι που ακολουθούν την καθαρή διατροφή τα κόβουν εντελώς. Άλλοι λένε ότι είναι εντάξει αλλά με μέτρο. Οι ειδικοί συνιστούν ως 3-5 φλιτζάνια καφέ ανά ημέρα και μια μερίδα αλκόολ για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες. Επίσης, παραλείψτε εκείνα που έχουν πρόσθετη ζάχαρη όπως καφέδες με ζάχαρη και κοκτέιλ.

Αποφασίστε αν θα πάτε βιολογικά

Οι βιοκαλλιεργητές χρησιμοποιούν φυσικά φυτοφάρμακα και αποφεύγουν τεχνητά, έτσι η βιολογική παραγωγή είναι ο καλύτερος τρόπος για να τρώμε καθαρά. Μένει εσείς να αποφασίσετε πόσο σημαντικό είναι για τη διατροφή σας και στη συνέχεια να ψωνίσετε προϊόντα που προέρχονται από βιολογικούς καλλιεργητές.

 

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών