arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

7 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη Μεσογειακή Διατροφή


Ακολουθούν 7 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη Μεσογειακή Διατροφή.
7 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη Μεσογειακή Διατροφή

Wellness

7 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη Μεσογειακή Διατροφή


7 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη Μεσογειακή Διατροφή

Ελληνική διατροφή

Η κατανάλωση αυτής της διατροφής, η οποία είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, υγιεινά λίπη και δημητριακά ολικής αλέσεως, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων προβλημάτων υγείας.  

Πολλά φρούτα και λαχανικά

Τα φρέσκα, μη αμυλούχα προϊόντα είναι το αστέρι αυτής της διατροφής. Φάτε 5 έως 10 μερίδες την ημέρα (μισό φλιτζάνι μαγειρεμένο ή 1 φλιτζάνι ωμά ισούται με μία μερίδα).

Επιλέξτε υγιεινά λίπη

Οι ελιές και το λάδι τους είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι. Προτιμήστε 4-6 μερίδες την ημέρα (μια μερίδα θα μπορούσε να είναι 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο, 5 ελιές ή 1/8 αβοκάντο). Το ελαιόλαδο παρέχει υγιεινά μονοακόρεστα λίπη και φυτικές ενώσεις που ονομάζονται πολυφαινόλες.

Διαλέξτε σπόρους, ξηρούς καρπούς και όσπρια

Στο μπολ σας βρίσκεται ένα υπέροχο φαγητό, το acai, που είναι ένα superfood που ξεχειλίζει από αντιοξειδωτικά και μπορεί επίσης να ενισχύσει την απώλεια βάρους και να έχει αντιγηραντικά οφέλη.

Εστιάστε σε ψάρια και αυγά

Φτιάξτε αυγά για ένα εύκολο πρωινό με χαμηλές θερμίδες που μπορείτε να φάτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Εξαιρετικά απλή μαγειρική στη δημιουργία ενώ μπορείτε να προσθέσετε στην ομελέτα σας λαχανικά εποχής.

Καταναλώστε (μερικά) γαλακτοκομικά προϊόντα

Στο επόμενο BBQ σας συμπεριλάβετε αυτό το υγιεινό snack. Ψήστε ροδάκινα και γαρνίρετε με βιολογικό μέλι και ελληνικό γιαούρτι.  

Συμπεριλάβετε περισσότερα δημητριακά

Οι εκλεπτυσμένοι υδατάνθρακες δεν έχουν θρεπτικά συστατικά και μπορούν να προκαλέσουν καταστροφή στο σάκχαρο του αίματός σας. Οι ολόκληροι κόκκοι είναι καλύτεροι. Προτιμήστε ψωμί ολικής αλέσεως ή ζυμαρικά από κινόα. Επιπλέον, είναι σημαντικό να τρώτε τα δημητριακά σας με λιπαρά και πρωτεΐνες.  

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.