arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Αυτές είναι οι 7 καλύτερες στιγμές της ημέρας για να πιείτε νερό


Ενισχύστε τη διάθεσή σας, στηρίξτε το βάρος σας και ενισχύστε την εστίασή σας γνωρίζοντας πότε και πόσο ενυδατώνεστε.
Αυτές είναι οι 7 καλύτερες στιγμές της ημέρας για να πιείτε νερό

Wellness

Αυτές είναι οι 7 καλύτερες στιγμές της ημέρας για να πιείτε νερό


Αυτές είναι οι 7 καλύτερες στιγμές της ημέρας για να πιείτε νερό

Εάν ένας από τους στόχους σας είναι να πίνετε περισσότερο νερό, τότε βρίσκεστε προς ένα πιο υγιές σώμα. Κάθε κύτταρο στο σώμα μας απαιτεί νερό. Το νερό είναι κρίσιμο για τη λειτουργία της πέψης, της καρδιάς, των πνευμόνων και του εγκεφάλου σας.

  1. Όταν ξυπνήσετε, καταναλώστε ένα έως δύο φλιτζάνια νερό

Αντί να ανοίξετε τα μάτια με τον καφέ, πιείτε πρώτα ένα έως δύο φλιτζάνια νερό. Επειδή δεν πίνετε νερό ενώ κοιμάστε, ξυπνάτε αφυδατωμένοι. Το νερό μπορεί να σας επαναφέρει. Τότε, ναι, συνεχίστε με τον καφέ σας. Τα καλά νέα είναι ότι μετράει επίσης για υγρό και, αν και είναι ένα καφεϊνούχο ποτό, το οποίο τείνει να αφυδατώνει, μέτριες ποσότητες δεν αφυδατώνουν, σύμφωνα με μια μικρή, προηγούμενη μελέτη σε 50 άνδρες. (θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο καφές δεν αντικαθιστά το νερό.)

  1. Ένα ποτήρι νερό πριν από ένα γεύμα μπορεί να βοηθήσει να ρυθμίσετε την πείνα

Το νερό μπορεί να παίζει ρόλο στη διαχείριση βάρους. Το να πίνετε ένα φλιτζάνι νερό πριν από το γεύμα μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο γεμάτοι και να αποτρέψετε την υπερκατανάλωση τροφής. Πράγματι, μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι το πόσιμο νερό πριν από ένα γεύμα βοήθησε τους άνδρες και τις γυναίκες να τρώνε λιγότερο.

  1. Πιείτε ένα ποτήρι νερό μετά από ένα γεύμα

Το πόσιμο νερό μαζί με τη τροφή βοηθά στην πέψη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να πίνετε νερό μαζί με τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες.

  1. Αν νυστάζετε το μεσημέρι, πιείτε νερό αντί για καφέ,

Είναι συνηθισμένο να βιώνετε μια «πτώση» ενέργειας το μεσημέρι γύρω στις 3 μ.μ. Αυτή η πτώση αναγκάζει πολλούς ανθρώπους να προτιμήσουν έναν καφέ μέχρι το τέλος της ημέρας. Ωστόσο, αυτή η επιλογή ποτών μπορεί να μειώσει τον ύπνο σας. Ακόμη και η κατανάλωση καφεΐνης έξι ώρες πριν από το κρεβάτι βρέθηκε να διαταράσσει τον ύπνο σε σύγκριση με ένα εικονικό φάρμακο. Ένα ζαχαρούχο σνακ μπορεί να έχει παρόμοια ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Αντί να στραφείτε σε αυτές τις ατελείς λύσεις, αντιμετωπίστε τη βασική αιτία, η οποία μπορεί να είναι η αφυδάτωση. Μια κριτική που δημοσιεύθηκε στο Nutrients τον Ιανουάριο του 2019 σημειώνει ότι εκτός από την κόπωση, η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει θυμό, εχθρότητα, σύγχυση και κατάθλιψη. Έτσι, το να κάνετε το νερό καθημερινή σας συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε την ενέργειά σας - και τη διάθεσή σας ώστε να παραμείνετε σταθεροί.

  1. Πιείτε H20 όταν έχετε πονοκέφαλο

Ένας πονοκέφαλος μπορεί να είναι ένα σύμπτωμα αφυδάτωσης, λέει το Εθνικό Ίδρυμα Πονοκέφαλου Αμερικής. Επιπλέον, μπορεί επίσης να προκαλέσει ημικρανίες. Για εκείνους με ημικρανίες, η αύξηση της πρόσληψης νερού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της σοβαρότητας, της συχνότητας και της διάρκειας της ημικρανίας, προτείνει μια δοκιμή του Ιουλίου 2020 σε ενήλικες γυναίκες που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Neuroscience.

  1. Ενυδατωθείτε έξυπνα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση

Η ενυδάτωση ξεκινά μια ή δύο ημέρες πριν από την άσκηση. Επίσης, δεν θα θελήσετε να γεμίσετε με νερό πριν από την προπόνηση με την ελπίδα να ενυδατωθείτε. Αυτό πιθανότατα θα οδηγήσει σε άβολη χαλάρωση και φούσκωμα καθώς κινείστε. Βεβαιωθείτε ότι πίνετε νερό τακτικά τις μέρες πριν την προπόνηση, ιδιαίτερα εκείνες που είναι σκληρές ή γεμάτες ιδρώτα. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την Κλινική Cleveland στο Οχάιο, θα πρέπει να εστιάσετε σε μια στρατηγική ενυδάτωσης ξεκινώντας την εβδομάδα πριν από έναν αγώνα αντοχής. Για μέτριες προπονήσεις (όπως τζόκινγκ έξω, γρήγορη βόλτα το πρωί ή ποδήλατο), πιείτε ένα φλιτζάνι νερό περίπου 30 λεπτά πριν και συνεχίστε να πίνετε κατά τη διάρκεια της άσκησης. Στη συνέχεια, φροντίστε να ενυδατωθείτε καλά αφού ολοκληρωθεί η προπόνηση σας για να αντικαταστήσετε αυτά που έχετε χάσει από τον ιδρώτα.

  1. Πιείτε μια ή δύο γουλιές νερό πριν τον ύπνο

Μην πίνετε ένα ή δύο φλιτζάνια νερό πριν από το κρεβάτι - θα πρέπει να σηκωθείτε στη μέση της νύχτας για να πάτε στο μπάνιο και αυτό θα διαταράξει τον ύπνο σας. Ωστόσο, κρατήστε ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο σας τη νύχτα, σε περίπτωση που διψάτε. Για πολλούς ασθενείς που λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή, μια συχνή ανεπιθύμητη ενέργεια είναι η ξηροστομία, οπότε η διατήρηση του νερού κοντά μπορεί να είναι χρήσιμη.

Πηγή: https://www.everydayhealth.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.