arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

7 υγιεινά τρόφιμα πλούσια σε ίνες!


Οι ίνες είναι εξαιρετικά σημαντικές.
7 υγιεινά τρόφιμα πλούσια σε ίνες!

Wellness

7 υγιεινά τρόφιμα πλούσια σε ίνες!


7 υγιεινά τρόφιμα πλούσια σε ίνες!

Βοηθούν την λειτουργεία του στομάχου και του εντέρου και οδηγούν σε μια σειρά από οφέλη για την υγεία.

Ορισμένοι τύποι ινών μπορούν επίσης να προάγουν την απώλεια βάρους, να μειώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να καταπολεμήσουν τη δυσκοιλιότητα

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη είναι 25 γραμμάρια για τις γυναίκες και 38 γραμμάρια για τους άνδρες.

Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε μόνο τα μισά από αυτά, ή 15-17 γραμμάρια ινών την ημέρα.

Ευτυχώς, η αύξηση της πρόσληψης ινών είναι σχετικά εύκολη - απλά χρειάζεται να ενσωματώσετε τρόφιμα στη διατροφή σας που έχουν υψηλό ποσοστό (%) ινών ανά βάρος.

Εδώ είναι 7 τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες που είναι και υγιεινά και ικανοποιητικά.

  1. Βρώμη (10,6%)

Η βρώμη είναι από τις πιο υγιεινές τροφές σιτηρών στον κόσμο πλανήτη. πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Περιέχουν μια ισχυρή διαλυτή ίνα που ονομάζεται beta-glucan βρώμης, η οποία έχει σημαντικές ευεργετικές επιδράσεις στα επίπεδα σακχάρου και χοληστερόλης στο αίμα.

Περιεκτικότητα σε ίνες: 16,5 γραμμάρια ανά φλιτζάνι ακατέργαστης βρώμη ή 10,6 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

 

  1. Αμύγδαλα (12,5%)

Τα αμύγδαλα είναι ένα δημοφιλές είδος ξηρών καρπών.

Είναι πολύ υψηλά σε περιεκτικότητα πολλών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των υγιεινών λιπών, της βιταμίνης Ε, του μαγγανίου και του μαγνησίου.

Περιεκτικότητα σε ίνες: 12,5 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

  1. Σπόροι Chia (34,4%)

Οι σπόροι Chia είναι μικροσκοπικοί μαύροι σπόροι που είναι εξαιρετικά δημοφιλείς σε όσους ασχολούνται με την υγιεινή διατροφή.

Είναι εξαιρετικά θρεπτικοί, περιέχουν μεγάλες ποσότητες μαγνησίου, φωσφόρου και ασβεστίου.

Οι σπόροι Chia μπορεί επίσης να είναι η μοναδική καλύτερη πηγή φυτικών ινών στον πλανήτη.

Περιεκτικότητα σε ίνες:  34,4 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

  1. Σοκολάτα υγείας (10,9%)

Η σοκολάτα υγείας είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο νόστιμα τρόφιμα στον κόσμο.

Είναι εκπληκτικά υψηλή σε περιεκτικότητα θρεπτικών συστατικών αποτελεί ένα από τα πιο πλούσια σε αντιοξειδωτικά τρόφιμα στον κόσμο.

Απλά φροντίστε να επιλέξετε μαύρη σοκολάτα με περιεκτικότητα σε κακάο 70-95% ή υψηλότερη και αποφύγετε τα προϊόντα με πρόσθετη ζάχαρη.

Περιεκτικότητα σε ίνες: 10,9 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

  1. Ρεβίθια (7,6%)

Τα ρεβίθια είναι ένας άλλος τύπος λαχανικών που είναι γεμάτος με θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων μετάλλων και πρωτεϊνών.

Περιεκτικότητα σε ίνες: 7,6 ανά 100 γραμμάρια.

Άλλα λαχανικά υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες

Τα περισσότερα όσπρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και διάφορα θρεπτικά συστατικά. Όταν προετοιμάζονται σωστά, είναι από τις φθηνότερες πηγές ποιοτικής διατροφής στον κόσμο.

Άλλα όσπρια με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι τα μαύρα φασόλια (8,7%), τα φασόλια lima (5,3%) και τα ψητά φασόλια (5,5%).

  1. Σμέουρα (6,5%)

Τα σμέουρα είναι εξαιρετικά θρεπτικά με πολύ ισχυρή γεύση. Είναι επίσης γεμάτα με βιταμίνη C και μαγγάνιο.

Περιεκτικότητα σε ίνες: 6,5 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

  1. Φακές (7,9%)

Οι φακές είναι πολύ οικονομικές και είναι μεταξύ των πιο θρεπτικών τροφίμων στη γη. Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και έχουν πολλές σημαντικές θρεπτικές ουσίες.

Περιεκτικότητα σε ίνες: 7,9 ανά 100 γραμμάρια.

Συνοπτικά

Οι ίνες είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό που μπορεί να προάγει την απώλεια βάρους, να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να καταπολεμήσει τη δυσκοιλιότητα

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πληρούν τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη 25 γραμμαρίων για τις γυναίκες και 38 γραμμάρια για τους άνδρες.

Προσπαθήστε να προσθέσετε μερικά από τα τρόφιμα από την παραπάνω λίστα στη διατροφή σας για να αυξήσετε εύκολα την πρόσληψη ινών.

Πηγή: https://www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.