arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Περπάτημα 60 λεπτών: πως βοηθάει στην απώλεια βάρους;


Το περπάτημα είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης που μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία.
Περπάτημα 60 λεπτών: πως βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Wellness

Περπάτημα 60 λεπτών: πως βοηθάει στην απώλεια βάρους;


Περπάτημα 60 λεπτών: πως βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Ωστόσο, σε σύγκριση με άλλες μορφές άσκησης, πολλοί άνθρωποι δεν βλέπουν το περπάτημα ως αποτελεσματικό ή αποδοτικό για την απώλεια βάρους.

Αυτό το άρθρο εξηγεί τα οφέλη του περπατήματος για μία ώρα την ημέρα και πως μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Το περπάτημα καίει τις θερμίδες

Η απλότητα του περπατήματος το καθιστά μια ελκυστική δραστηριότητα για πολλούς - ιδιαίτερα για εκείνους που θέλουν να κάψουν επιπλέον θερμίδες.

Ο αριθμός των θερμίδων που καίτε με το περπάτημα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ειδικά το βάρος και την ταχύτητα του περπατήματος.

Το περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Σε μια μελέτη, 11 γυναίκες μεσαίου βάρους έχασαν κατά μέσο όρο 7,7 κιλά, ή το 10% του αρχικού σωματικού βάρους τους, μετά από 6 μήνες γρήγορου καθημερινού περπατήματος.

Οι γυναίκες αύξησαν σταδιακά τη διάρκεια του περπατήματος τους κατά τη διάρκεια των 6 μηνών για να φτάσουν το πολύ 1 ώρα την ημέρα, αλλά παρουσίασαν μικρή απώλεια βάρους μέχρι να περπατήσουν τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα.

Αυτό το αποτέλεσμα δείχνει ότι ο χρόνος του περπατήματος συσχετίζεται με την απώλεια βάρους.

Μια άλλη έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες με παχυσαρκία που περπατούσαν 3 ημέρες την εβδομάδα για 50-70 λεπτά έχασαν περίπου 6 κιλά σε 12 εβδομάδες, σε σύγκριση με τις γυναίκες που δεν περπατούσαν.

Συνδυάστε με τη διατροφή σας

Ενώ το ίδιο το περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό όταν συνδυάζεται με μια διατροφή περιορισμένη σε θερμίδες.

Η απώλεια βάρους εξαρτάται από το εάν περπατάτε διαρκώς ή κατά διαστήματα.

Σε μια έρευνα διάρκειας 24 εβδομάδων, οι γυναίκες με υπερβολικό βάρος ή παχυσαρκία περιόρισαν την πρόσληψη θερμίδων κατά 500-600 την ημέρα καθώς περπατούσαν έντονα για 50 λεπτά την ημέρα ή ανά δύο περιόδους 25 λεπτών την ημέρα.

Οι γυναίκες που περπατούσαν σε 2 διαφορετικά χρονικά διαστήματα ημερησίως έχασαν 3,7 κιλά περισσότερο από τις γυναίκες που πραγματοποιούσαν 50 συνεχόμενα λεπτά περπατήματος.

Παρ 'όλα αυτά, άλλες μελέτες δεν δείχνουν σημαντικές διαφορές στην απώλεια βάρους μεταξύ των δύο τρόπων

Έτσι, θα πρέπει να επιλέξετε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

 

 

Επιπλέον οφέλη του περπατήματος

Πέρα από την απώλεια βάρους, το περπάτημα έχει πολλά οφέλη, ειδικά όταν περπατάτε πολλές φορές την εβδομάδα για 30-60 λεπτά. Τα οφέλη στην υγεία περιλαμβάνουν:

  • μειωμένη LDL (κακή) χοληστερόλη
  • αυξημένη HDL (καλή) χοληστερόλη
  • βελτιωμένη διάθεση
  • μειωμένη αρτηριακή πίεση

Αυτά τα οφέλη μεταφράζονται σε μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη τύπου 2 και μειωμένη θνησιμότητα, καθώς και βελτιωμένη ποιότητα ζωής.

Επιπλέον, 30 λεπτά περπατήματος, πέρα ​​από την κανονική καθημερινή σας δραστηριότητα, σχετίζεται με μείωση του βάρους με την πάροδο του χρόνου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για τους ενήλικες οι οποίοι τείνουν να αυξάνουν το βάρος τους 1,1-2,2 κιλά ετησίως.

Πώς να ξεκινήσετε το περπάτημα

Το περπάτημα είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης την οποία μπορούν να πραγματοποιήσουν οι περισσότεροι άνθρωποι.

Αν θέλετε να περπατάτε καθημερινά για άσκηση, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε αργά και προοδευτικά να αυξήσετε την ένταση, το ρυθμό και τη διάρκεια.

Αν πραγματοποιείτε γρήγορο περπάτημα για μεγάλο χρονικό διάστημα αυτό μπορεί να σας αφήσει κουρασμένους, πονεμένους και χωρίς κίνητρο.

Αντί για αυτό, ξεκινήστε περπατώντας 10–15 λεπτά την ημέρα με χαλαρό ρυθμό.

Από εκεί, μπορείτε να αυξήσετε τον χρόνο περπατήματος σας κατά 10-15 λεπτά την εβδομάδα έως ότου φτάσετε σε 1 ώρα την ημέρα ή σε διαφορετικό χρονικό διάστημα που σας ταιριάζει.

Μετά από αυτό, αν θέλετε, μπορείτε να αυξήσετε την ταχύτητα του περπατήματος.

Συμπέρασμα

Το περπάτημα για 1 ώρα κάθε μέρα είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης και μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Είναι αποτελεσματικό γιατί σας βοηθά να μειώσετε τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στη συνολική πρόσληψη θερμίδων.

Θυμηθείτε να εντατικοποιήσετε τη ρουτίνα περπατήματος για να προχωρήσετε προς τον στόχο της απώλειας βάρους.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.