arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 τρόποι για περισσότερη ενέργεια στις 3 μ.μ. χωρίς καφεΐνη


Φανταστείτε αυτό: Μετά από ένα μακρύ, παραγωγικό πρωινό, έχετε το μεσημεριανό γεύμα και αισθάνεστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε τις υπόλοιπες εργασίες στη λίστα υποχρεώσεων… μέχρι, από το πουθενά, στις 3 μ.μ....
6 τρόποι για περισσότερη ενέργεια στις 3 μ.μ. χωρίς καφεΐνη

Wellness

6 τρόποι για περισσότερη ενέργεια στις 3 μ.μ. χωρίς καφεΐνη


6 τρόποι για περισσότερη ενέργεια στις 3 μ.μ. χωρίς καφεΐνη

Ξαφνικά, αισθάνεστε λίγο υπνηλία, η πρωινή σας ενέργεια έχει σχεδόν εξαφανιστεί και δεν θέλετε τίποτα περισσότερο από το να απενεργοποιήσετε την οθόνη του υπολογιστή και να πάρετε έναν υπνάκο. Εάν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, τότε μπορεί να πιείτε ένα μεγάλο φλιτζάνι καφέ, αλλά αν και αυτό θα σας βοηθήσει στο υπόλοιπο της ημέρας σας, θα σας κρατήσει ξύπνιους αργά. Συνεπώς, αντί για αυτό, δοκιμάστε μερικές από αυτές τις ιδέες για να αυξήσετε την ενέργειά σας το απόγευμα χωρίς καφεΐνη.

Βρείτε κάτι για να γελάσετε.

Χρειάζεστε ένα γρήγορο διάλειμμα που θα σας κάνει να αισθάνεστε πιο ενεργοί; Βρείτε κάτι για να γελάσετε, είτε πρόκειται για ένα αστείο βίντεο στο youtube είτε για μια σκηνή ταινίας που ποτέ δεν αποτυγχάνει να σας διασκεδάσει. Μια μελέτη εξέτασε τους καρδιακούς ρυθμούς και τις ενεργειακές δαπάνες των ανθρώπων που διασκέδαζαν και διαπίστωσε ότι το γνήσιο γέλιο μπορεί να αυξήσει και τα δύο. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το γέλιο μπορεί να ανακουφίσει το άγχος, να μειώσει την αρτηριακή πίεση, να βελτιώσει τη διάθεσή σας και να αυξήσει τις ενδορφίνες - όπως μια ελαφριά προπόνηση.

Πηγαίντε μια βόλτα.

Όταν νιώθετε ότι τα μάτια σας αρχίζουν να κλείνουν, κλείστε τον φορητό υπολογιστή σας και πηγαίνετε για μια βόλτα. Δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη - ακόμη και 10 ή 15 λεπτά είναι αρκετά για να σας δώσουν μια ωραία ώθηση ενέργειας, ακόμη περισσότερο από ό, τι θα σας έδινε ο καφές. Μια μελέτη του 2017 που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Physiology & Behavior συνέκρινε τα αποτελέσματα της καθημερινής κατανάλωσης καφεΐνης με μικρές περιόδους σωματικής δραστηριότητας (όπως το περπάτημα). Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αυτά τα μικρά διαστήματα δραστηριότητας, όπως το περπάτημα πάνω και κάτω στις σκάλες, ήταν πιο αποτελεσματικά στην αύξηση των επιπέδων ενέργειας για άτομα με χρόνιο ανεπαρκή ύπνο.

Φάτε ένα υγιεινό πρωινό και ένα μικρό μεσημεριανό γεύμα.

Ως πιο προληπτικό μέτρο, επιλέξτε ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες και, στη συνέχεια, στοχεύστε σε ένα μικρότερο γεύμα. Η έρευνα δείχνει ότι ένα ισορροπημένο πρωινό προσφέρει ενέργεια αργά κατά τη διάρκεια του πρωινού, και όχι ταυτόχρονα, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεταγενέστερη κάμψη. Ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες (όπως τηγανίτες) μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σακχάρου στο αίμα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ενέργειας αργότερα (όπως στις 3 μ.μ.).

Προσπαθήστε να διατηρήσετε ένα πιο μικρό μεσημεριανό γεμάτο με ενεργειακά τρόφιμα, όπως ξηρούς καρπούς, αυγά ή φασόλια.

Προπονηθείτε.

Δεν είναι δυνατό για όλους να προγραμματίσουν μια μεσημεριανή προπόνηση, αλλά αν μπορείτε να το κάνετε, σίγουρα δεν είναι κακή ιδέα. Μία μελέτη εξέτασε άτομα που έκαναν ένα διάλειμμα για άσκηση κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας και διαπίστωσαν ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να βελτιώσει την παραγωγικότητα. Εκτός από αυτό, η άσκηση είναι απλώς ένας γενικά μεγάλος ενισχυτής φυσικής ενέργειας: ενθαρρύνει τη ροή οξυγόνου και την κυκλοφορία του αίματος, οδηγώντας σε μεγαλύτερα επίπεδα ενέργειας.

Ακούστε μερικές από τις αγαπημένες σας μουσικές.

Όταν αρχίσετε να αισθάνεστε υπνηλία, στρέψτε την προσοχή σας στην αγαπημένη σας μουσική, ειδικά αν είναι αισιόδοξη και διασκεδαστική. Η αναζωογονητική μουσική είναι καλύτερη για την ενίσχυση της εγρήγορσης και της προσοχής, οπότε φροντίστε να ακούσετε κάτι που σας κάνει να θέλετε να χορέψετε.

Προτιμήστε κάτι εσπεριδοειδές.

Διατηρήστε κοντά ένα φρέσκο ​​λεμόνι ή / και πορτοκάλι για εκείνη την απογευματινή υπνηλία – το να μυρίζετε αρώματα εσπεριδοειδών, μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας και να σας κάνει να νιώσετε έτοιμοι για το υπόλοιπο της ημέρας. Σε μια μελέτη, οι Βραζιλιάνοι επιστήμονες είχαν ζητήσει από τους συμμετέχοντες να περάσουν πέντε λεπτά μυρίζοντας ουσίες, συμπεριλαμβανομένου του αιθέριου ελαίου γλυκού πορτοκαλιού, και στη συνέχεια να μετρήσουν τα ζωτικά τους σημεία. Όσοι μύριζαν το πορτοκαλί ήταν λιγότερο ανήσυχοι, και αυτό διήρκεσε πέρα ​​από το τεστ. Το βάλσαμο λεμονιού μπορεί επίσης να ενισχύσει τη γνωστική απόδοση και τη διάθεση.

Πηγή: https://www.oprahdaily.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.