arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 ανθυγιεινές τροφές στις οποίες δεν μπορείτε να αντισταθείτε - αλλά πρέπει


Ακολουθεί η λίστα με 6 τροφές που δεν μπορείτε να σταματήσετε να τρώτε, αλλά πρέπει! 
6 ανθυγιεινές τροφές στις οποίες δεν μπορείτε να αντισταθείτε - αλλά πρέπει

Wellness

6 ανθυγιεινές τροφές στις οποίες δεν μπορείτε να αντισταθείτε - αλλά πρέπει


6 ανθυγιεινές τροφές στις οποίες δεν μπορείτε να αντισταθείτε - αλλά πρέπει

Πίτσα

Είναι μια από τις πιο συχνές λιγούρες φαγητού. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι ένα γεύμα με παχιά ζύμη και κρούστα (πολλοί υδατάνθρακες), επιπλέον τυρί και τέσσερα είδη αλλαντικών (τόνοι θερμίδων και κορεσμένα λιπαρά). Αντί για αυτό, επιλέξτε την εκδοχή με λεπτή ζύμη και τυρί light. Επίσης, πριν την πίτσα προτιμήστε μια σαλάτα για να σας βοηθήσει να νιώσετε κορεσμό και να προσθέσετε θρεπτικά συστατικά χωρίς επιπλέον θερμίδες.

Πατατάκια

Ποτέ δεν μπορείτε να φάτε μόνο ένα. Λίπος, αλάτι και υδατάνθρακες προστίθενται στη διατροφή σας. Μια πιο ωραία και υγιεινή επιλογή είναι οι ξηροί καρποί. Τα θρεπτικά συστατικά τους μαζί με τα καλά λιπαρά θα σας προσφέρουν την κατάλληλη ενέργεια που χρειάζεστε καθημερινά. Προσέξτε το μέγεθος της ποσότητας διότι έχουν και λιπαρά. Θα μπορούσατε επίσης να φτιάξετε pop-corn. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές θερμίδες – εάν δεν προσθέσετε βούτυρο στην παρασκευή τους. Έτσι θα ικανοποιήσετε τη λιγούρα σας πιο αποτελεσματικά από τα πατατάκια.

Δημητριακά

Πολλά δημητριακά είναι φορτωμένα με απλούς υδατάνθρακες και σάκχαρα. Για αυτό το λόγο δοκιμάστε πλιγούρι βρώμης. Οι ίνες σας βοηθούν να νιώθετε κορεσμό και να επιβραδύνετε την απορρόφηση των θερμίδων στην κυκλοφορία του αίματός. Αυτό διατηρεί την ενέργεια σας στην καθημερινότητα. Μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πατάτες Τηγανιτές

Αντικαταστήστε τις πατάτες τηγανητές με ψητές. Θα εξοικονομήσετε θερμίδες: Μια μικρή μερίδα πατάτες τηγανιτές έχει 230 θερμίδες, αλλά μια ολόκληρη μέση ψημένη πατάτα έχει 130-140 θερμίδες. Απλά προσέξτε τι βάζετε σε αυτές – οι διάφορες σάλτσες, το βούτυρο ή το κέτσαπ μπορούν να προσθέσουν επιπλέον θερμίδες και λίπος.

Ντόνατς

Αυτές οι βόμβες ζάχαρης χωρίς θρεπτικά συστατικά είναι κατασκευασμένες για να σωρεύουν λίπος και σας αφήνουν πεινασμένους ταυτόχρονα. Εάν θέλετε ένα πρωινό που θα σας κρατήσει όλη την ημέρα, δοκιμάστε αυγά ή τυρί cottage. Είναι και τα δύο θρεπτικά, ικανοποιητικά και γεμάτα πρωτεΐνες που θα σας δώσουν μια ομαλή παροχή ενέργειας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Κέτσαπ

Είναι κυρίως ντομάτες σωστά; Σωστά αλλά, - και ζάχαρη. Πολλή ζάχαρη. Τέσσερα γραμμάρια σε κάθε κουταλιά για να είμαστε ακριβείς. Αντί για αυτό, προτιμήστε να φτιάξετε σπιτική σάλτσα ντομάτας. Μπορείτε να προσθέσετε λίγη πιπέρι καγιέν για μια πικάντικη πινελιά.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.