arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Φαγητό έξω; 6 έξυπνα tips για να τρώτε πιο υγιεινά


Η διατροφή είναι τόσο διασκεδαστική όσο και κοινωνική.
Φαγητό έξω; 6 έξυπνα tips για να τρώτε πιο υγιεινά

Wellness

Φαγητό έξω; 6 έξυπνα tips για να τρώτε πιο υγιεινά


Φαγητό έξω; 6 έξυπνα tips για να τρώτε πιο υγιεινά

Ωστόσο, οι μελέτες έχουν συνδέσει το φαγητό έξω με την υπερκατανάλωση τροφών και τις κακές επιλογές τροφίμων.

Αυτό το άρθρο παραθέτει έξι έξυπνες συμβουλές για να σας βοηθήσουν να φάτε υγιεινά όταν τρώτε έξω. Αυτά θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους στόχους που έχετε θέσει  για την υγεία σας χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψετε την κοινωνική σας ζωή.

 

  1. Διαβάστε το μενού πριν πάτε

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το μενού, διαβάστε το πριν φτάσετε στο εστιατόριο.

Είναι πιο πιθανό να κάνετε ανθυγιεινές επιλογές όταν είστε πεινασμένοι.

Η όψη και η μυρωδιά του φαγητού μπορεί να σας δυσκολέψει, ειδικά αν είστε πεινασμένοι.

Επιλέγοντας το φαγητό σας προτού φτάσετε, διευκολύνετε την αποφυγή των αποφάσεων που θα μπορούσατε να μετανιώσετε αργότερα.

 

  1. Φάτε ένα υγιεινό σνακ πριν φτάσετε

Εάν είστε πεινασμένοι όταν φτάσετε σε ένα εστιατόριο, μπορεί να καταλήξετε να τρώτε πάρα πολύ. Ένας τρόπος για να αποφύγετε αυτό είναι να φάτε ένα υγιεινό σνακ πριν φτάσετε εκεί.

Ένα σνακ χαμηλών θερμίδων και υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες όπως το γιαούρτι θα μπορούσε να σας κάνει να αισθάνεστε πιο γεμάτοι και να βοηθήσει στην πρόληψη της υπερκατανάλωσης τροφής.

 

  1. Πίνετε νερό πριν και κατά τη διάρκεια του γεύματός σας

Το νερό είναι μια φανταστική επιλογή για να πίνετε πριν και κατά τη διάρκεια ενός γεύματος, ειδικά αν το πίνετε αντί για ζαχαρούχα ποτά.

Η αντικατάσταση των ποτών με ζάχαρη μπορεί να συμβάλει στη μείωση της πρόσληψης θερμίδων και της προσθήκης ζάχαρης.

Μια μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι σε μια διατροφή που έπιναν 500 ml νερού μισή ώρα πριν το γεύμα κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες και έχαναν κατά 44% περισσότερο βάρος σε σύγκριση με όσους δεν το έκαναν.

 

  1. Ελέγξτε πώς μαγειρεύεται και προετοιμάζεται το φαγητό

Ο τρόπος μαγειρέματος των τροφίμων μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ποσότητα θερμίδων που περιέχει.

Ψάξτε για τα τρόφιμα στα οποία έχει γίνει χρήση ατμού, σχάρας ή βρασμού. Γενικά, αυτές οι μέθοδοι μαγειρέματος προσφέρουν λιγότερες θερμίδες.

Τα τρόφιμα που περιγράφονται στο μενού ως τηγανητά, τραγανά, τραγανά ή σοταρισμένα συνήθως περιέχουν περισσότερο λίπος και περισσότερες θερμίδες.

 

  1. Προτιμήστε ένα φλιτζάνι καφέ αντί για επιδόρπιο

Προσπεράστε το επιδόρπιο και παραγγείλετε έναν καφέ.

Εκτός από το ότι δε θα καταναλώσετε θερμίδες και ζάχαρη, θα έχετε επίσης μερικά από τα μεγάλα οφέλη που σχετίζονται με τον καφέ.

 

  1. Αποφύγετε τους μπουφέδες του All-You-Can-Eat

Οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν καλή εκτίμηση μερίδων.

Έτσι όταν αντιμετωπίζετε μια απεριόριστη προσφορά τροφίμων σε μπουφέ, τρώτε περισσότερο από όσο πραγματικά μπορείτε ή χρειάζεστε.

Αν πρέπει αναγκαστικά να φάτε σε μπουφέ, ένα μικρό πιάτο μπορεί να σας βοηθήσει να φάτε λιγότερο.

Ένα άλλο αποτελεσματικό κόλπο είναι να χρησιμοποιήσετε ένα πιάτο κανονικού μεγέθους και να γεμίσετε το μισό με σαλάτα ή λαχανικά.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.