arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 νόστιμα φαγητά, χωρίς κρέας, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη


Η πρωτεΐνη αποτελεί το δομικό στοιχείο των οργάνων, των μυών, του δέρματος και των ορμονών.
6 νόστιμα φαγητά, χωρίς κρέας, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη

Wellness

6 νόστιμα φαγητά, χωρίς κρέας, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη


6 νόστιμα φαγητά, χωρίς κρέας, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη

Το σώμα σας χρειάζεται πρωτεΐνη για τη συντήρηση και την επιδιόρθωση των ιστών. Την ίδια ώρα, τα παιδιά την χρειάζονται για ανάπτυξη.

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση πρωτεϊνών μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και το λίπος της κοιλιάς ενώ αυξάνετε τη μυϊκή μάζα και τη δύναμή σας.

Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειωθεί η αρτηριακή πίεση, να καταπολεμηθεί ο διαβήτης και πολλά άλλα.

Εδώ είναι μια λίστα με 6 νόστιμα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

 

  1. Αυγά

Τα ολόκληρα αυγά είναι από τα πιο υγιεινά και πιο θρεπτικά τρόφιμα που έχουμε διαθέσιμα.

Είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών, ανόργανων συστατικών, υγιεινών λιπών, αντιοξειδωτικών που προστατεύουν τα μάτια και θρεπτικών συστατικών του εγκεφάλου που χρειάζεστε.

Τα ολόκληρα αυγά είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, αλλά τα ασπράδια αυγών είναι σχεδόν καθαρή πρωτεΐνη.

Το αυγό και τα τρόφιμα που περιέχουν αυγά δεν είναι κατάλληλα για άτομα με αλλεργία στα αυγά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 33% των θερμίδων ενός ολόκληρου αυγού. Ένα μεγάλο αυγό έχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 78 θερμίδες.

 

  1. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι ένα δημοφιλές είδος ξηρών καρπών.

Είναι πλούσια σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως ίνες, βιταμίνη Ε, μαγγάνιο και μαγνήσιο.

Τα αμύγδαλα δεν είναι κατάλληλα για άτομα που έχουν αλλεργία σε ξηρούς καρπούς.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 15% των θερμίδων. 6 γραμμάρια και 164 θερμίδες 28 γραμμάρια.

 

  1. Βρώμη

Η βρώμη είναι μεταξύ των πιο υγιεινών σιτηρών που υπάρχουν διαθέσιμα.

Παρέχουν υγιεινές ίνες, μαγνήσιο, μαγγάνιο, θειαμίνη (βιταμίνη Β1) και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 14% των θερμίδων. Ένα φλιτζάνι βρώμης έχει 11 γραμμάρια και 307 θερμίδες.

 

  1. Τυρί cottage

Το τυρί cottage είναι ένα είδος τυριού που έχει χαμηλά λιπαρά και θερμίδες.

Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο, σελήνιο, βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 69% των θερμίδων. Ένα φλιτζάνι (226 γραμμάρια) χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί cottage με 1% λίπος περιέχει 28 γραμμάρια πρωτεΐνης και 163 θερμίδες.

 

  1. Ελληνικό γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι, που ονομάζεται επίσης και στραγγισμένο γιαούρτι, είναι ένα πολύ παχύρρευστο γιαούρτι.

Ταιριάζει ωραία και με γλυκά και με αλμυρά πιάτα. Έχει κρεμώδη υφή και υψηλή περιεκτικότητα σε πολλά θρεπτικά συστατικά.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 69% των θερμίδων. Ένα δοχείο 170 γραμμάρια έχει 17 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόνο 100 θερμίδες.

Όταν αγοράζετε ελληνικό γιαούρτι, επιλέξτε ένα χωρίς επιπλέον ζάχαρης. Το πλήρες ελληνικό γιαούρτι είναι επίσης υψηλό σε πρωτεΐνες αλλά περιέχει περισσότερες θερμίδες.

 

  1. Μπρόκολα

Το μπρόκολο είναι ένα υγιεινό λαχανικό που παρέχει βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, φυτικές ίνες και κάλιο.

Παρέχει επίσης βιοενεργά θρεπτικά συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από τον καρκίνο.

Περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 33% των θερμίδων. Ένα φλιτζάνι (96 γραμμάρια) ψιλοκομμένο μπρόκολο έχει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόνο 31 θερμίδες.

 

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.