arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 Λόγοι για να αγαπήσετε τη μεσογειακή διατροφή


Βρείτε ενδιαφέροντες λόγους για να αγαπήσετε την πιο υγιεινή διατροφή στον κόσμο, τη Μεσογειακή διατροφή.
6 Λόγοι για να αγαπήσετε τη μεσογειακή διατροφή

Wellness

6 Λόγοι για να αγαπήσετε τη μεσογειακή διατροφή


6 Λόγοι για να αγαπήσετε τη μεσογειακή διατροφή
  1. Έκπληξη! Δε θα μετράτε θερμίδες

Δεν θα χρειαστείτε μια αριθμομηχανή για αυτή τη διατροφή. Αντί να προσθέτετε αριθμούς, αντικαθιστάτε τα κακά λίπη για υγιεινά. Για παράδειγμα επιλέγετε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο αντί για βούτυρο ή καταναλώνετε περισσότερα ψάρια ή πουλερικά και όχι κόκκινο κρέας. Απολαύστε φρέσκα φρούτα και παραλείψτε τα γεμάτα ζάχαρη επιδόρπια.

Τρώτε γευστικά λαχανικά και φασόλια ενώ απολαμβάνετε και τους ξηρούς καρπούς. Σε αυτό είναι σημαντικό να τρώτε περίπου μια χούφτα την ημέρα ενώ στο ψωμί ολικής άλεσης και το κρασί μπορείτε να κάνετε μέτρια κατανάλωση.

 

  1. Το φαγητό είναι πραγματικά φρέσκο

Δεν θα χρειαστεί να περιπλανηθείτε στο διάδρομο κατεψυγμένων τροφίμων ή να φάτε junk food. Αντί για αυτά, θα τρώτε πραγματικό εποχιακό φαγητό. Φτιάξτε μια νόστιμη σαλάτα από σπανάκι, αγγούρια και ντομάτες ή προσθέστε κλασικά ελληνικά υλικά όπως μαύρες ελιές και φέτα για μια ελαφριά χωριάτικη σαλάτα.

 

  1. Μπορείτε να φάτε ψωμί

Ψάξτε για ψωμί φτιαγμένο με ολόκληρους κόκκους. Έχει περισσότερη πρωτεΐνη και μέταλλα και είναι γενικά πιο υγιεινό από αυτό που φτιάχνεται με λευκό αλεύρι. Δοκιμάστε το ψωμί ολικής άλεσης συνδυασμένο με ελαιόλαδο, hummus, ή ταχίνι (μια πλούσια σε πρωτεΐνες πάστα που παρασκευάζεται από σπόρους σησαμιού).

 

  1. Το λίπος δεν απαγορεύεται

Απλά πρέπει να ψάξετε για το καλό είδος. Θα το βρείτε σε ξηρούς καρπούς, ελιές και ελαιόλαδο. Αυτά τα λίπη (όχι το κορεσμένο και το trans λίπος που είναι κρυμμένο στα επεξεργασμένα τρόφιμα) προσθέτουν γεύση και βοηθούν στην καταπολέμηση ασθενειών από τον διαβήτη ως και τον καρκίνο.

 

  1. Το μενού είναι τεράστιο

Η Μεσογειακή διατροφή είναι πιο γνωστή για την ελληνική και την ιταλική κουζίνα. Φυσικά μπορείτε να το πάτε και παρακάτω καθώς συνδυάζετε υλικά και βρίσκετε συνταγές από την Ισπανία, την Τουρκία, το Μαρόκο και άλλες χώρες. Επιλέξτε τα τρόφιμα τα οποία βασίζονται στα βασικά: σταδιακή αντικατάσταση του κόκκινου κρέατος και τον γαλακτοκομικών με πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ελαιόλαδο και δημητριακά ολικής αλέσεως.

 

  1. Τα μπαχαρικά είναι υπέροχα

Φύλλα δάφνης, κόλιανδρο, δεντρολίβανο, σκόρδο, πιπέρι και κανέλα προσθέτουν τόση γεύση που δεν θα χρειαστεί να προσθέσετε πολύ αλάτι. Μερικά από αυτά έχουν και οφέλη για την υγεία. Ο κόλιανδρος και το δενδρολίβανο, για παράδειγμα, έχουν αντιοξειδωτικά και θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν ασθένειες.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι Αγορών