arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 Γνωστοί μύθοι για τον διαβήτη


Εάν έχετε προ-διαβήτη ή διαβήτη - ή έχει κάποιος αγαπημένος σας - γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλές φήμες και απόψεις σχετικά με το φαγητό.
6 Γνωστοί μύθοι για τον διαβήτη

Wellness

6 Γνωστοί μύθοι για τον διαβήτη


6 Γνωστοί μύθοι για τον διαβήτη

Σύμφωνα με πολλούς διαιτολόγους στο webmd, αυτοί οι μεγαλύτεροι μύθοι και παρανοήσεις που ακούνε σχετικά με τον διαβήτη:

Μύθος: "Τα τρόφιμα χωρίς ζάχαρη δεν αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα."

Όταν διαβάζετε τις ετικέτες διατροφής, πολλοί άνθρωποι βλέπουν μόνο την ποσότητα ζάχαρης που περιέχει ένα προϊόν. Αλλά στην πραγματικότητα είναι η ποσότητα των συνολικών υδατανθράκων που επηρεάζει το σάκχαρο στο αίμα σας. Για παράδειγμα, ένα δημοφιλές μπισκότο τσιπ σοκολάτας χωρίς ζάχαρη έχει μηδενικά γραμμάρια ζάχαρης αλλά 20 γραμμάρια υδατανθράκων - πράγμα που σημαίνει ότι θα επηρεάσει το σάκχαρο στο αίμα σας.

Μύθος: «Δεν μπορώ να φάω λευκές πατάτες, μόνο γλυκοπατάτες».

Μπορεί να είναι διαφορετικά χρώματα και προσφέρουν διαφορετικά προνόμια διατροφής (οι λευκές πατάτες έχουν πολλή βιταμίνη C, οι γλυκοπατάτες είναι γεμάτες βιταμίνη Α), αλλά και οι δύο ποικιλίες περιέχουν περίπου 24 γραμμάρια υδατανθράκων ανά φλιτζάνι.

Μύθος: "Τα προϊόντα χωρίς γλουτένη δεν έχουν υδατάνθρακες."

Τα τρόφιμα χωρίς γλουτένη έχουν σχεδιαστεί για άτομα που δεν μπορούν να αφομοιώσουν σωστά την πρωτεΐνη γλουτένη, που βρίσκεται στο σιτάρι, το κριθάρι και τη σίκαλη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά τα τρόφιμα δεν περιέχουν υδατάνθρακες. Τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, όπως ψωμιά και κράκερ, χρησιμοποιούν απλώς διαφορετικά είδη αμύλου, όπως πατάτα ή ρύζι, οπότε μπορεί να έχουν εξίσου πολλούς (ή ακόμα περισσότερους) υδατάνθρακες από τους αντίστοιχους.

Μύθος: "Δεν πρέπει να τρώτε τίποτα λευκό."

Αυτό προοριζόταν ως προειδοποίηση για τα ψωμιά, τα ζυμαρικά και το ρύζι (αν και αυτή η συμβουλή έχει επίσης περάσει σε τρόφιμα όπως το κουνουπίδι και τα κρεμμύδια, κάτι που δεν έχει νόημα!). Αλλά δεν χρειάζεται να πετάξετε εντελώς τα ψωμιά και τα ζυμαρικά - απλώς προσέξτε τις μερίδες σας.

Μύθος: «Τα φρούτα είναι γεμάτα ζάχαρη.»

Είναι αλήθεια ότι τα φρούτα περιέχουν μια φυσική μορφή σακχάρου που ονομάζεται φρουκτόζη και επηρεάζει το σάκχαρο στο αίμα. Επομένως, ίσως χρειαστεί να προσέξετε τις μερίδες σας γύρω από τα φρούτα, όπως να επιλέξετε μια μικρή μπανάνα αντί για μια μεγάλη. Αλλά τα φρούτα είναι επίσης γεμάτα με φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και ενώσεις που καταπολεμούν τις ασθένειες, οπότε είναι σημαντικό να μην τα αφαιρέσετε από τη διατροφή σας.

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.