arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 υπέροχα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας


Αυτά τα υγιεινά τρόφιμα είναι μια συνταγή για καλύτερη διάθεση.
6 υπέροχα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας

Wellness

6 υπέροχα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας


6 υπέροχα superfoods που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι δεν είναι μόνο υπέροχο για τα κρυολογήματα - αυτό το δημοφιλές ποτό είναι επίσης ένα εξαιρετικό ενισχυτικό διάθεσης! Το τσάι περιέχει αντιοξειδωτικές ενώσεις που έχουν ιδιότητες καταπολέμησης του καρκίνου και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο άλλων χρόνιων παθήσεων.

Κόκκινη πιπεριά

Γνωρίζατε ότι οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν πραγματικά περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι; Διαθέτουν τα περισσότερα διατροφικά στοιχεία από όλες τις άλλες πιπεριές, επειδή βρίσκονται μακρύτερο αμπέλι. Αυτά τα λαχανικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και θρεπτικά συστατικά περιέχουν πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά για να βελτιώσουν τη διάθεσή σας.

Καρύδια

Τώρα υπάρχει ένας ακόμη λόγος να τρώτε καρύδια: όχι μόνο είναι νόστιμα, και χορταστικά σνακ, είναι επίσης μια από τις λίγες φυτικές πηγές για υγιεινά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μια θρεπτική ουσία που είναι ευεργετική τόσο για τον εγκέφαλο όσο και για την καρδιά.

Μπάμιες

Αυτό το πράσινο superfood είναι ένα υπέροχο λαχανικό με χαμηλές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες - ιδιαίτερα διαλυτές ίνες που είναι υγιεινές για την καρδιά. Επιπλέον, οι μπάμιες είναι επίσης πλούσιες σε πολυφαινόλες, οι οποίες είναι μικροθρεπτικά συστατικά που βρίσκονται σε πολλές φυτικές τροφές που μπορούν να βοηθήσουν την καρδιά σας καθώς και να καταπολεμήσουν τη φλεγμονή.

Μπανάνες

Οι μπανάνες: Η βιταμίνη Β6 στις μπανάνες μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της γνωστικής μείωσης και στη μείωση των συμπτωμάτων της PMS που σχετίζονται με τη διάθεση. Επιπλέον, η καθεμία παρέχει περίπου 12% των ημερήσιων αναγκών σε ίνες για καλύτερη πέψη.

Βούτυρο ξηρών καρπών

Είτε από μίξη ξηρών καρπών είτε από αμύγδαλα, δεν είναι μυστικό ότι οι διατροφολόγοι το αγαπούν. Η πρωτεΐνη που ενισχύει την ενέργεια και τα υγιεινά λιπαρά που βρίσκονται σε μια μερίδα 2 κουταλιών της σούπας μπορεί να σας γεμίσει και να αποτρέψει την επιθυμία για λιγότερο θρεπτικά τρόφιμα.

Πηγή: https://www.womenshealthmag.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.