arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 τρόφιμα που βοηθούν την αποκατάσταση των μυών σας μετά από μια προπόνηση


Το νερό είναι πολύ καλό - αλλά το σώμα σας χρειάζεται περισσότερα από αυτό μερικές φορές.
6 τρόφιμα που βοηθούν την αποκατάσταση των μυών σας μετά από μια προπόνηση

Wellness

6 τρόφιμα που βοηθούν την αποκατάσταση των μυών σας μετά από μια προπόνηση


6 τρόφιμα που βοηθούν την αποκατάσταση των μυών σας μετά από μια προπόνηση

Δεν υπάρχει τίποτα σαν το συναίσθημα που νιώθει κανείς μετά από μια έντονη προπόνηση γεμάτη ιδρώτα. Είτε είστε το είδος του ατόμου που λατρεύει να τρέχει στον διάδρομο είτε προτιμάτε να κάνετε γιόγκα, υπάρχει μια ειδική εγρήγορση που παίρνετε όταν γεμίζετε με ενδορφίνες. Το όχι τόσο επιθυμητό αποτέλεσμα; Αυτός ο πόνος μετά τη γυμναστική.

Εδώ είναι κάποιες τροφές που σύμφωνα με τους ειδικούς είναι εξαιρετικές για την ανάρρωση μετά την προπόνηση.

  1. Σπανάκι

Το σπανάκι, καθώς και άλλα σταυρανθή λαχανικά, είναι γεμάτο με θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην αποτροπή της φλεγμονής, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Β, C και Α. Περιέχει επίσης 5 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά φλιτζάνι. Είναι κάτι που μπορείτε εύκολα να το τοποθετήσετε στο πρωτεϊνικό smoothie χωρίς να αλλάξετε καθόλου τη γεύση.

  1. Βατόμουρα ή σμέουρα

Ενώ όλα τα φρούτα έχουν αντιοξειδωτικά - τα οποία βοηθούν τους μυς σας να επανέρχονται μετά από προπόνηση - τα βατόμουρα περιέχουν την υψηλότερη ποσότητα. Και τα δύο αυτά μούρα είναι μια εξαιρετική πηγή υδατανθράκων, καθώς και πηγή για σιρτουΐνες.

  1. Σπόροι Chia

Οι σπόροι Chia διαθέτουν τρία γραμμάρια πλήρους πρωτεΐνης, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα. Οι σπόροι Chia παρέχουν επίσης βασικά μέταλλα, όπως σίδηρο, ασβέστιο και μαγνήσιο, καθώς και αντιφλεγμονώδες λίπος, το οποίο βοηθά στην υποστήριξη της αποκατάστασης της άσκησης

  1. Πράσινο τσάι

Μια μελέτη του Οκτωβρίου 2018 που δημοσιεύθηκε στη Φυσιολογία και Συμπεριφορά διαπίστωσε ότι οι άνδρες που κατανάλωναν 500mg εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού μείωσαν τους δείκτες μυϊκής βλάβης που προκλήθηκε από την άσκηση. Είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών και πολυφαινολών που βοηθούν στη ρύθμιση των οξειδωτικών βλαβών που εισάγονται σε όλη την προπόνηση καθώς και στην καθημερινή ζωή.

  1. Μπανάνες

Όχι μόνο είναι εξαιρετικά εύκολες στην μετακίνηση, αλλά οι μπανάνες περιέχουν επίσης υδατάνθρακες και κάλιο, δύο θρεπτικά συστατικά μετά την προπόνηση.

  1. Πλιγούρι βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης είναι εξαιρετικό γιατί είναι εξαιρετικά εύκολο να το φτιάξετε όταν βρίσκεστε σε εγρήγορση. Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, σύμφωνα με μια μελέτη του 2016 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Circulation.

 

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.