arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

6 λόγοι για να αγαπήσετε τα κολοκύθια


Θυμάσαι όταν «zoodles» δεν υπήρχαν ούτε καν σαν λέξη στο λεξιλόγιό μας;
6 λόγοι για να αγαπήσετε τα κολοκύθια

Wellness

6 λόγοι για να αγαπήσετε τα κολοκύθια


6 λόγοι για να αγαπήσετε τα κολοκύθια

Το gadget της κουζίνας με σπιράλ άλλαξε τα πάντα για τα κολοκυθάκια, μετατρέποντας τα από ένα βασικό πιάτο σε ένα μοντέρνο κυρίως πιάτο που μπορείτε να φάτε όπως τα μακαρόνια.

Ακολουθούν έξι πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τα κολοκύθια:

Έχουν πολύ χαμηλές θερμίδες. Ένα φλιτζάνι μακαρόνια από κολοκυθάκια, γνωστά και ως «zoodles», έχει μόλις 20 θερμίδες, σε σύγκριση με περισσότερες από 200 θερμίδες που υπάρχουν ανά φλιτζάνι κανονικών ζυμαρικών. Προσθέτοντας μακαρόνια από κολοκυθάκι σε κανονικά, θα φάτε περισσότερο χωρίς να προσθέσετε πολλές θερμίδες. Επιπλέον, θα προσθέσετε μερικές μερίδες λαχανικών στο πιάτο σας. Δεν έχετε το gadget spiralizer; Τότε μπορείτε να φτιάξετε κολοκυθάκια «κορδέλες» με έναν κανονικό αποφλοιωτή λαχανικών.

Είναι γεμάτα νερό. Τα κολοκυθάκια είναι από τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν περισσότερο από 90% νερό κατά βάρος. Αυτό τα καθιστά ενυδατικά - και χορταστικά. Τα τρόφιμα με μεγάλο όγκο νερού, όπως τα κολοκύθια, έχει αποδειχθεί ότι προκαλούν με φυσικό τρόπο ένα αίσθημα πληρότητας.

Έχουν κάποια διατροφική αξία. Μπορεί να μην βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των «superfood», αλλά το κολοκυθάκι έχει μια αξιοπρεπή ποσότητα βιταμίνης C (ένα φλιτζάνι κολοκυθάκια έχει σχεδόν το 1/4 της βιταμίνης C που χρειάζεστε σε μια μέρα) συν λίγο κάλιο που βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Το κολοκυθάκι έχει επίσης ασβέστιο και φυτικές ίνες και μόλις τέσσερα γραμμάρια υδατανθράκων.

Όσο μικρότερο, τόσο το καλύτερο. Αν και τα κολοκύθια μπορούν να αναπτυχθούν σε μεγάλες αναλογίες, τα μικρότερα τείνουν να είναι πιο γευστικά και είναι καλύτερα να τα τρώτε ωμά ή μαγειρεμένα (τα μεγαλύτερα είναι πιο ιδανικά για ψήσιμο). Αποθηκεύστε τα κολοκύθια άπλυτα στο ψυγείο σε μια πλαστική σακούλα μέχρι να είστε έτοιμοι να τα χρησιμοποιήσετε.

Μπορεί να είναι αλμυρά ή γλυκά. Όποιος έχει δοκιμάσει ψωμί από κολοκυθάκι ή muffins με κολοκυθάκια, γνωρίζει ότι αυτό το λαχανικό μπορεί να μετατραπεί σε ένα νόστιμο επιδόρπιο.

Τα λουλούδια τους είναι βρώσιμα. Τα μικρά κίτρινα άνθη που αναπτύσσονται στο φυτό είναι πλήρως βρώσιμα. Στην πραγματικότητα, μερικές φορές σερβίρονται τηγανητά!

Πηγή: https://blogs.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.