arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Αποδεδειγμένα οφέλη του τζίντζερ για την υγεία


Το τζίντζερ είναι από τα πιο υγιεινά (και νόστιμα) μπαχαρικά στον πλανήτη.
5 Αποδεδειγμένα οφέλη του τζίντζερ για την υγεία

Wellness

5 Αποδεδειγμένα οφέλη του τζίντζερ για την υγεία


5 Αποδεδειγμένα οφέλη του τζίντζερ για την υγεία

Είναι γεμάτο με θρεπτικά συστατικά και βιοδραστικές ενώσεις που έχουν ισχυρά οφέλη για το σώμα και τον εγκέφαλό σας.

Ακολουθούν 5 οφέλη που προσφέρει το τζίντζερ στην υγεία και βασίζονται σε επιστημονική έρευνα.

 

  1. Το τζίντζερ περιέχει Gingerol, μια ουσία με ισχυρές φαρμακευτικές ιδιότητες

Το τζίντζερ είναι ένα ανθοφόρο φυτό που προέρχεται από την Κίνα.

Ανήκει στην οικογένεια Zingiberaceae και συνδέεται στενά με το κουρκούμη, το κάρδαμο και το γκαλάνγκαλ.

Το υπόγειο τμήμα του στελέχους είναι το τμήμα που χρησιμοποιείται συνήθως ως μπαχαρικό. Συχνά ονομάζεται πιπερόριζα ή απλά τζίντζερ.

Έχει πολύ μακρύ ιστορικό χρήσης σε διάφορες μορφές παραδοσιακής / εναλλακτικής ιατρικής. Έχει χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην πέψη, να μειώσει τη ναυτία και να βοηθήσει στην καταπολέμηση της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος.

Το τζίντζερ μπορεί να χρησιμοποιηθεί φρέσκο, αποξηραμένο, σαν λάδι ή χυμός και μερικές φορές προστίθεται στα επεξεργασμένα τρόφιμα και τα καλλυντικά. Είναι ένα πολύ συνηθισμένο συστατικό στις συνταγές.

Το τζίντζερ είναι η κύρια βιοδραστική ένωση στο τζίντζερ, υπεύθυνη για πολλές από τις φαρμακευτικές του ιδιότητες. Έχει ισχυρά αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτικά αποτελέσματα.

 

  1. Το τζίντζερ μπορεί να μειώσει τον πόνο στους μυς

Το τζίντζερ έχει αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματικό κατά του μυϊκού πόνου που προκαλείται από την άσκηση.

Σε μια μελέτη, η κατανάλωση 2 γραμμαρίων τζίντζερ την ημέρα, για 11 ημέρες, μείωσε σημαντικά τον πόνο των μυών σε άτομα που γυμναζόντουσαν.

Το τζίντζερ δεν έχει άμεσο αντίκτυπο, αλλά μπορεί να είναι αποτελεσματικό στη μείωση της καθημερινής εξέλιξης του μυϊκού πόνου.

Αυτές οι επιδράσεις πιστεύεται ότι προκαλούνται από τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

 

  1. Οι αντιφλεγμονώδεις επιδράσεις μπορούν να βοηθήσουν στην οστεοαρθρίτιδα

Η οστεοαρθρίτιδα είναι ένα κοινό πρόβλημα υγείας.

Περιλαμβάνει εκφυλισμό των αρθρώσεων στο σώμα, οδηγώντας σε συμπτώματα όπως πόνο στις αρθρώσεις και δυσκαμψία.

Σε μια ελεγχόμενη δοκιμή 247 ατόμων με οστεοαρθρίτιδα του γόνατος, όσοι έλαβαν εκχύλισμα τζίντζερ είχαν λιγότερο πόνο και απαιτούσαν λιγότερο φάρμακο για τον πόνο.

Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι ένας συνδυασμός τζίντζερ, μαστίχα, κανέλα και σησαμέλαιο μπορεί να μειώσει τον πόνο και την ακαμψία σε ασθενείς με οστεοαρθρίτιδα όταν εφαρμόζεται τοπικά.

 

  1. Η σκόνη τζίντζερ μπορεί να μειώσει σημαντικά τον εμμηνορροϊκό πόνο

Ο έμμεσος πόνος (δυσμηνόρροια) είναι ο πόνος που αισθάνεται κατά τη διάρκεια του εμμηνορροϊκού κύκλου μια γυναίκα.

Μια από τις παραδοσιακές χρήσεις του τζίντζερ είναι για την ανακούφιση του πόνου, συμπεριλαμβανομένου του πόνου της εμμηνόρροιας.

Σε μια μελέτη, 150 γυναίκες έλαβαν οδηγίες να λαμβάνουν 1 γραμμάριο σκόνης τζίντζερ την ημέρα, για τις πρώτες 3 ημέρες της εμμήνου ρύσεως.

Το τζίντζερ κατάφερε να μειώσει τον πόνο αποτελεσματικά.

 

  1. Το τζίντζερ μπορεί να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης

Τα υψηλά επίπεδα λιποπρωτεϊνών LDL (η "κακή" χοληστερόλη) συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Οι τροφές που τρώτε μπορούν να έχουν ισχυρή επίδραση στα επίπεδα της LDL.

Σε μια μελέτη 45 ημερών για 85 άτομα με υψηλή χοληστερόλη, 3 γραμμάρια σκόνης τζίντζερ προκάλεσαν σημαντικές μειώσεις στους περισσότερους δείκτες χοληστερόλης.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.