arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 από τα πιο φιλικά προς την απώλεια βάρους τρόφιμα στον κόσμο


Δεν δημιουργούνται όλες οι θερμίδες με τον ίδιο τρόπο.
5 από τα πιο φιλικά προς την απώλεια βάρους τρόφιμα στον κόσμο

Wellness

5 από τα πιο φιλικά προς την απώλεια βάρους τρόφιμα στον κόσμο


5 από τα πιο φιλικά προς την απώλεια βάρους τρόφιμα στον κόσμο

Διαφορετικές τροφές περνούν από διαφορετικές μεταβολικές οδούς στο σώμα σας. Επιπλέον, μπορεί να έχουν πολύ διαφορετικές επιπτώσεις στην πείνα σας, στις ορμόνες και στον αριθμό των θερμίδων που καίτε.

Εδώ είναι 5 από τα πιο φιλικά προς την απώλεια βάρους τρόφιμα που υπάρχουν στη γη, σύμφωνα με την επιστήμη.

 

  1. Ολόκληρα αυγά

Αν και παλιά φοβόντουσαν ότι τα αυγά έχουν υψηλή χοληστερίνη, τώρα τα ολόκληρα αυγά έχουν επιστρέψει.

Αν και η υψηλή πρόσληψη αυγών αυξάνει τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης LDL σε μερικούς ανθρώπους, είναι μια από τις καλύτερες τροφές που πρέπει να φάτε εάν πρέπει να χάσετε βάρος. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λιπαρά και είναι πολύ κορεσμένα.

Μια άλλη μελέτη οκτώ εβδομάδων διαπίστωσε ότι τα αυγά για πρωινό αύξησαν την απώλεια βάρους σε δίαιτα περιορισμένη σε θερμίδες, σε σύγκριση με τα κουλούρια.

Τα αυγά έχουν επίσης απίστευτη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε σε μια διατροφή περιορισμένη σε θερμίδες. Είναι επίσης ενδιαφέρον ότι σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται στους κρόκους.

 

  1. Φυλλώδη πράσινα

Τα φυλλώδη πράσινα περιλαμβάνουν κατσαρό λάχανο, σπανάκι και διάφορα άλλα.

Έχουν πολλές ιδιότητες που τις καθιστούν ιδανικές για διατροφή με στόχο την απώλεια βάρους.

Η κατανάλωση αυτών των λαχανικών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τον όγκο των γευμάτων σας, χωρίς να αυξήσετε τις θερμίδες. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι τα γεύματα και οι δίαιτες με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα κάνουν τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερες θερμίδες συνολικά.

Τα φυλλώδη χόρτα είναι επίσης εξαιρετικά θρεπτικά και πολύ υψηλά σε πολλές βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου του ασβεστίου, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην καύση λίπους σε ορισμένες μελέτες.

 

  1. Τόνος

Ο τόνος είναι μια ακόμα τροφή με χαμηλές θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Είναι άπαχο ψάρι, που σημαίνει ότι έχει χαμηλά λιπαρά.

Ο τόνος είναι δημοφιλής μεταξύ των bodybuilders και όσων προσέχουν τη διατροφή τους, καθώς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών διατηρώντας παράλληλα τις συνολικές θερμίδες και το λίπος χαμηλά.

Εάν προσπαθείτε να δώσετε έμφαση στην πρόσληψη πρωτεΐνης, φροντίστε να επιλέξετε κονσερβοποιημένο τόνο σε νερό και όχι λάδι.

 

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι ένα μοναδικό φρούτο.

Ενώ τα περισσότερα φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, τα αβοκάντο είναι γεμάτα με υγιή λίπη.

Έχουν ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστο ελαϊκό οξύ, τον ίδιο τύπο λίπους που υπάρχει στο ελαιόλαδο.

Παρά το ότι είναι κυρίως λίπος, τα αβοκάντο περιέχουν επίσης πολύ νερό και φυτικές ίνες, καθιστώντας τα λιγότερο ενεργειακά πυκνά από όσο νομίζετε.

Επιπλέον, αποτελούν μια τέλεια προσθήκη στις σαλάτες λαχανικών, καθώς μελέτες δείχνουν ότι η περιεκτικότητά τους σε λιπαρά μπορεί να αυξήσει την απορρόφηση αντιοξειδωτικών καροτενοειδών από τα λαχανικά.

Περιέχουν επίσης πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως ίνες και κάλιο.

 

  1. Ξηροί καρποί

Παρά το ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, οι ξηροί καρποί δεν είναι τόσο παχυντικοί όσο θα περίμενε κανείς.

Είναι ένα εξαιρετικό σνακ, που περιέχει ισορροπημένες ποσότητες πρωτεϊνών, φυτικών ινών και υγιεινών λιπών.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ξηρών καρπών μπορεί να βελτιώσει τη μεταβολική υγεία και ακόμη και να ενισχύσει την απώλεια βάρους.

Επιπλέον, μελέτες πληθυσμού έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε ξηρούς καρπούς τείνουν να είναι πιο υγιείς από εκείνους που δεν τρώνε.

Απλά φροντίστε να μην υπερβείτε το όριο, καθώς εξακολουθούν να είναι αρκετά υψηλά σε θερμίδες. Εάν έχετε την τάση να τρώτε τεράστια ποσά ξηρών καρπών, ίσως είναι καλύτερο να τους αποφύγετε.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.