arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Μάθετε ποια 5 τρόφιμα είναι πιο φιλικά για την απώλεια βάρους


Δεν είναι όλες οι θερμίδες ίδιες.
Μάθετε ποια 5 τρόφιμα είναι πιο φιλικά για την απώλεια βάρους

Wellness

Μάθετε ποια 5 τρόφιμα είναι πιο φιλικά για την απώλεια βάρους


Μάθετε ποια 5 τρόφιμα είναι πιο φιλικά για την απώλεια βάρους

Διαφορετικά τρόφιμα έχουν διαφορετική μεταβολική διαδρομή στο σώμα μας.  

Τα τρόφιμα μπορούν να έχουν πολύ διαφορετικές επιπτώσεις στην όρεξη, τις ορμόνες και τον αριθμό των θερμίδων που καίτε.

Εδώ είναι τα 5 πιο φιλικά προς απώλεια βάρους τρόφιμα στον κόσμο, σύμφωνα με την επιστήμη.

 

  1. Φυλλώδη πράσινα λαχανικά

Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά περιλαμβάνουν το λάχανο, το σπανάκι και άλλα.

Έχουν πολλές ιδιότητες που τα καθιστούν ιδανικά για μια δίαιτα που στοχεύει στην απώλεια βάρους, καθώς έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και υδατάνθρακες και είναι γεμάτα ίνες.

Η κατανάλωση πράσινων φύλλων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τον όγκο των γευμάτων σας, χωρίς να αυξήσετε τις θερμίδες. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι τα γεύματα και οι δίαιτες με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα κάνουν τους ανθρώπους να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες συνολικά.

Τα φυλλώδη χόρτα είναι επίσης εξαιρετικά θρεπτικά και πολύ υψηλά σε πολλές βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου του ασβεστίου, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην καύση λίπους, σύμφωνα με μερικές μελέτες.

  1. Σολομός

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός είναι απίστευτα υγιή και διατηρούν τον οργανισμό γεμάτο για πολλές ώρες, με σχετικά λίγες θερμίδες.

Ο σολομός είναι γεμάτος με υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες, υγιή λίπη και διάφορα σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

Τα ψάρια και τα θαλασσινά γενικά μπορούν επίσης να παράσχουν σημαντική ποσότητα ιωδίου.

Αυτή η θρεπτική ουσία είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς, η οποία είναι σημαντική για να διατηρηθεί ο μεταβολισμός σας σε βέλτιστη λειτουργία.

Οι μελέτες δείχνουν ότι ένας σημαντικός αριθμός ατόμων δεν καλύπτει τις ανάγκες τους σε ιώδιο.

Ο σολομός είναι επίσης γεμάτος με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής, η οποία είναι γνωστό ότι παίζει σημαντικό ρόλο στην παχυσαρκία και τη μεταβολική νόσο.

Σκουμπρί, πέστροφα, σαρδέλες, ρέγγα και άλλα είδη λιπαρών ψαριών είναι επίσης εξαιρετικά.

 

  1. Φασόλια και όσπρια

Μερικά φασόλια και όσπρια μπορούν να έχουν πολλά οφέλη για την απώλεια βάρους.

Μεταξύ αυτών είναι οι φακές, τα μαύρα φασόλια, τα φασόλια και μερικά άλλα.

Αυτά τα τρόφιμα τείνουν να είναι υψηλά σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, που είναι δύο θρεπτικές ουσίες και έχει αποδειχθεί ότι οδηγούν σε κορεσμό.

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται με τα όσπρια. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντική η σωστή τους προετοιμασία.  

  1. Ξηροί καρποί

Παρά το γεγονός ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, οι ξηροί καρποί δεν είναι τόσο παχυντικοί όσο θα περίμενε κανείς.

Είναι ένα εξαιρετικό σνακ, το οποίο περιέχει ισορροπημένες ποσότητες πρωτεϊνών, ινών και υγιών λιπών.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση καρυδιών μπορεί να βελτιώσει την μεταβολική υγεία και ακόμη και να προωθήσει την απώλεια βάρους.

Επιπλέον, οι μελέτες πληθυσμού έδειξαν ότι οι άνθρωποι που τρώνε ξηρούς καρπούς τείνουν να είναι πιο υγιείς συγκριτικά με όσους δεν το κάνουν.

Απλά βεβαιωθείτε ότι δε θα τα υπερκαταναλώσετε, καθώς έχουν αρκετές θερμίδες. Αν λοιπόν έχετε την τάση να βλέπετε τηλεόραση τρώγοντας τεράστιες ποσότητες ξηρών καρπών, ίσως είναι καλύτερο να τα αποφύγετε.

  1. Σούπες

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα γεύματα και οι δίαιτες με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα τείνουν να κάνουν τους ανθρώπους να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες.

Τα περισσότερα τρόφιμα με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα είναι αυτά που περιέχουν πολύ νερό, όπως λαχανικά και φρούτα.

Ένας τρόπος για να προσθέσετε νερό στο φαγητό σας είναι η σούπα.

Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ακριβώς της ίδιας τροφής σε μορφή σούπας και όχι σαν στερεό φαγητό, κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο κορεσμένοι και να καταναλώνουν σημαντικά λιγότερες θερμίδες.

Απλά βεβαιωθείτε ότι δεν προσθέτετε πάρα πολύ λίπος στη σούπα σας, όπως κρέμα γάλακτος ή γάλα καρύδας, καθώς αυτό μπορεί να αυξήσει σημαντικά την περιεκτικότητα σε θερμίδες.

 

Πηγή: https://www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.