arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 τρόποι για να «εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας» και να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά


Πιθανώς να είστε εξοικειωμένοι με το πώς πρέπει να είναι μια υγιεινή διατροφή.
5 τρόποι για να «εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας» και να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά

Wellness

5 τρόποι για να «εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας» και να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά


5 τρόποι για να «εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας» και να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά

Ωστόσο, το να τρώτε υγιεινά μπορεί να είναι πολύ πιο δύσκολο αν έχετε συνηθίσει να τρώτε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα. Εάν συμβαίνει αυτό, είναι πιθανό ακόμη και να θεωρείτε κάποια θρεπτικά τρόφιμα όπως τα φρούτα και τα λαχανικά μη ελκυστικά.

Η επανεκπαίδευση του ουρανίσκου σας για να απολαύσετε πιο θρεπτικά, ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα είναι το κλειδί για να τρώτε υγιεινά.

Ευτυχώς, μπορείτε να αρχίσετε να μαθαίνετε να αγαπάτε τα θρεπτικά τρόφιμα που ενισχύουν τη διατροφή και την υγεία σας αμέσως.

Ακολουθούν 5 απλές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας και να τρώτε πιο υγιεινά.

  1. Εξασκηθείτε στο mindful φαγητό

Η πρακτική της προσεκτικής διατροφής περιλαμβάνει την επιβράδυνση, την ακρόαση του σώματός σας και την ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνιση, τη μυρωδιά και τη γεύση του φαγητού σας.

Η προσεκτική διατροφή σχετίζεται με πολλά οφέλη για την υγεία και μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την πρόληψη της υπερφαγίας και της αύξησης του βάρους.

Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να απολαύσετε τα γεύματά σας περισσότερο και να αρχίσετε να εκτιμάτε τις υγιεινές, θρεπτικές ουσίες, όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και όσπρια.

Για να ξεκινήσετε, ελαχιστοποιήστε τυχόν εξωτερικούς περισπασμούς κατά τη διάρκεια του γεύματος απενεργοποιώντας την τηλεόραση και αφήνοντας το τηλέφωνό σας μακριά. Στη συνέχεια, επιβραδύνετε ενώ τρώτε και μασάτε κάθε μπουκιά καλά για να γευτείτε το πιάτο.

Τα μικρά διαλείμματα μπορεί να σας βοηθήσουν να αρχίσετε να ακούτε τα σημάδια της πείνας και της πληρότητας του σώματός σας.

  1. Σταδιακά εξαλείψτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Η σταδιακή μείωση της πρόσληψης επεξεργασμένων τροφίμων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε την επανεκπαίδευση του ουρανίσκου σας και την ενσωμάτωση φρέσκων συστατικών στη διατροφή σας.

Η αργή εξάλειψη των επεξεργασμένων τροφίμων μπορεί επίσης να είναι πιο βιώσιμη από το να τα κόψετε απλώς από τη διατροφή σας ταυτόχρονα. Αυτό συμβαίνει επειδή η έρευνα δείχνει ότι η στέρηση από συγκεκριμένα τρόφιμα μπορεί να αυξήσει τη βραχυπρόθεσμη επιθυμία σας για φαγητό.

Ξεκινήστε μειώνοντας την πρόσληψη τσιπς, μπισκότων, καραμελών, επεξεργασμένου κρέατος και συσκευασμένων γλυκών. Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις, όπως μαύρη σοκολάτα και σνακ όπως χούμους, λαχανικά και φρέσκα φρούτα.

Μπορεί να θέλετε να επικεντρωθείτε σε ένα ή δύο συστατικά την εβδομάδα για να μειώσετε την πρόσληψη επεξεργασμένων τροφίμων σας πιο σταδιακά.

  1. Καθαρίστε τον ουρανίσκο σας

Στο επόμενο γεύμα σας, δοκιμάστε να καθαρίσετε τον ουρανίσκο σας μερικές φορές για να εκτιμήσετε τη μοναδική γεύση κάθε συστατικού.

Ένας εύκολος τρόπος είναι να πιείτε μια γουλιά νερό ανάμεσα σε μπουκιές διαφορετικών τροφίμων.

Ψωμί, κράκερ και φρούτα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στον καθαρισμό του ουρανίσκου σας, καθιστώντας ευκολότερο να απολαύσετε κάθε μεμονωμένο συστατικό του γεύματος σας.

  1. Μαγειρέψτε περισσότερο στο σπίτι

Για να εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας, η μείωση της πρόσληψης νατρίου και προσθήκης ζάχαρης είναι ζωτικής σημασίας.

Παρ 'όλα αυτά, πολλά γεύματα εστιατορίων και τρόφιμα που αγοράζονται από το κατάστημα είναι γεμάτα με νάτριο και ζάχαρη.

Το μαγείρεμα στο σπίτι σας βοηθάει πάντα να ελέγχετε το πιάτο σας, ώστε να μπορείτε να παραλείψετε την επιπλέον ζάχαρη και το αλάτι.

Επιπλέον, η μαγειρική στο σπίτι σας επιτρέπει να γίνετε δημιουργικοί και να προσθέσετε νέα, θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας.

Για έναν εύκολο τρόπο για να ξεκινήσετε, δοκιμάστε να επιλέξετε μερικές συνταγές την εβδομάδα για να τις ετοιμάσετε στο σπίτι.

  1. Κόψτε τα αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά είναι γεμάτα ζάχαρη και θερμίδες, καθώς και πολλά πρόσθετα και άλλα ανθυγιεινά συστατικά.

Αν σας φαίνεται ότι λαχταράτε αναψυκτικά, αντικαταστήστε τα με υγιεινές εναλλακτικές λύσεις όπως καφέ, νερό καρύδας, παγωμένο τσάι χωρίς νερό ή νερό εμποτισμένο με φρέσκα φρούτα.

Για κάτι αφρώδες, το αφρώδες νερό, το seltzer και το kombucha είναι εξαιρετικές επιλογές.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.