arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Λιγούρα για ανθυγιεινά τρόφιμα ζάχαρη; 5 τρόποι να σταματήσει!


Οι λιγούρες για φαγητό είναι ο χειρότερος εχθρός κάποιου που κάνει διατροφή.
Λιγούρα για ανθυγιεινά τρόφιμα ζάχαρη; 5 τρόποι να σταματήσει!

Wellness

Λιγούρα για ανθυγιεινά τρόφιμα ζάχαρη; 5 τρόποι να σταματήσει!


Λιγούρα για ανθυγιεινά τρόφιμα ζάχαρη; 5 τρόποι να σταματήσει!

Αυτές είναι έντονες ή ανεξέλεγκτες επιθυμίες για συγκεκριμένα τρόφιμα, ισχυρότερες από την κανονική πείνα.

Τα είδη των τροφίμων που θέλουν οι άνθρωποι είναι πολύ μεταβλητά, αλλά αυτά είναι συχνά επεξεργασμένα junk foods  που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Οι λιγούρες είναι ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν σε σωστό επίπεδο.

Εδώ είναι 5 απλοί τρόποι για να αποτρέψετε ή να σταματήσετε τα ανθυγιεινά τρόφιμα και τη ζάχαρη.

  1. Πίνετε νερό

Η δίψα συγχέεται συχνά με την πείνα ή την επιθυμία για φαγητό.

Αν νιώθετε ξαφνική ώθηση για ένα συγκεκριμένο φαγητό, δοκιμάστε να πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό και περιμένετε λίγα λεπτά. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι η λαχτάρα εξαφανίζεται, επειδή το σώμα σας ήταν πραγματικά διψασμένο.

Επιπλέον, η κατανάλωση άφθονου νερού μπορεί να έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Σε μεσήλικες και ηλικιωμένους, το πόσιμο νερό πριν από τα γεύματα μπορεί να μειώσει την όρεξη και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

 

  1. Τρώτε περισσότερη πρωτεΐνη

Η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών μπορεί να μειώσει την όρεξή σας και να σας συγκρατήσει από την υπερκατανάλωση τροφής.

Μειώνει επίσης τις λιγούρες και σας βοηθά να αισθάνεστε γεμάτοι και ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Μια μελέτη των σε υπέρβαρα έφηβα κορίτσια βάρος έδειξε ότι η κατανάλωση πρωινού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μείωσε τις λιγούρες.

Μια άλλη μελέτη σε υπέρβαρους άνδρες έδειξε ότι η αύξηση της πρόσληψης πρωτεϊνών στο 25% των θερμίδων μείωσε τις λιγούρες κατά 60%. Επιπλέον, η επιθυμία για σνακ το βράδυ μειώθηκε κατά 50%.

  1. Απομακρυνθείτε από τις λιγούρες

Όταν αισθάνεστε μια λιγούρα, προσπαθήστε να αποστασιοποιηθείτε από αυτή.

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μια γρήγορη βόλτα ή ένα ντους για να μετατοπίσετε το μυαλό σας σε κάτι άλλο. Μια αλλαγή στη σκέψη και στο περιβάλλον μπορεί να βοηθήσει να σταματήσει η λαχτάρα.

Μερικές μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι η τσίχλα μπορεί να βοηθήσει και να μειώσει την όρεξη και τις λιγούρες.

 

  1. Σχεδιάστε τα γεύματά σας

Εάν είναι δυνατόν, προσπαθήστε να σχεδιάσετε τα γεύματά σας για την ημέρα ή την επόμενη εβδομάδα.

Γνωρίζοντας ήδη τι θα φάτε, θα εξαλείψετε τον παράγοντα του αυθορμητισμού και της αβεβαιότητας.

Εάν δεν χρειάζεται να σκεφτείτε τι να φάτε στο επόμενο γεύμα, θα είστε λιγότερο πεινασμένοι και θα είναι λιγότερο πιθανό να νιώθετε λιγούρες.

 

  1. Καταπολέμηση του άγχους

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει λιγούρες για φαγητό και να επηρεάσει τις διατροφικές συμπεριφορές, ειδικά για τις γυναίκες.

Οι γυναίκες που πάσχουν από άγχος αποδείχθηκαν ότι τρώνε πολύ περισσότερες θερμίδες και βιώνουν περισσότερες λιγούρες από εκείνες που δεν έχουν άγχος. 

Επιπλέον, το άγχος αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα σας, μια ορμόνη που μπορεί να σας κάνει να κερδίσετε βάρος, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε το άγχος στο περιβάλλον σας προγραμματίζοντας νωρίς πράγματα, με διαλογισμό και γενικά με χαλάρωση.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.