arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

5 tips για να βρείτε χρόνο για εσάς μέσα σε πολυάσχολες ημέρες


Αν αισθάνεστε ήδη συγκλονισμένοι, πώς θα καταφέρετε να βρείτε τον χρόνο και την ενέργεια για να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο σε εσάς;
5 tips για να βρείτε χρόνο για εσάς μέσα σε πολυάσχολες ημέρες

WELLNESS

5 tips για να βρείτε χρόνο για εσάς μέσα σε πολυάσχολες ημέρες


5 tips για να βρείτε χρόνο για εσάς μέσα σε πολυάσχολες ημέρες

Ακολουθούν 5 συμβουλές για το πώς να προσθέσετε εύκολα διαλείμματα στην ημέρα σας για να επαναφορτίσετε, ώστε να μπορείτε να νιώσετε καλύτερα για εσάς και τους γύρω σας.

  1. Δώστε προτεραιότητα στον ύπνο

Ο επαρκής ύπνος είναι το πιο σημαντικό μέρος της αυτοεξυπηρέτησης, αν και αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο να γίνει. Για να έχετε τακτικά τους καλούς ύπνους που χρειάζεστε, μπορείτε να εξετάσετε την ημέρα σας για να βεβαιωθείτε ότι ετοιμάζετε αρκετό χρόνο για ξεκούραση. Στη συνέχεια, σχεδιάστε την ιδανική μέρα που δίνει προτεραιότητα στον καλό ύπνο και σε ό, τι πρέπει να κάνετε για να τον κρατήσετε.  

  1. Δοκιμάστε να δίνετε χρόνο στον εαυτό σας

Η αυτοεξυπηρέτηση ή ο χρόνος για τον εαυτό σας δεν χρειάζεται να σας πάρει πολύ χρόνο. Για παράδειγμα, μπορείτε να ξυπνάτε πέντε λεπτά νωρίς για ένα ήσυχο τσάι κάθε πρωί και στη συνέχεια να κάθεστε ένα λεπτό κάθε βράδυ και να κοιτάτε από το παράθυρο το φεγγάρι καθώς παίρνετε βαθιές ανάσες.

Μερικές άλλες μικρές εκρήξεις αυτό – φροντίδας περιλαμβάνουν: να δώσετε στον εαυτό σας επιπλέον πέντε λεπτά για να καθίσετε στο αυτοκίνητό σας και να ακούσετε μουσική πριν ή μετά την οδήγηση ή να διαβάσετε για λίγα λεπτά μετά το γεύμα σας.

  1. Δημιουργείστε χρόνο για μεγαλύτερες περιόδους αυτο-φροντίδας

Εκτός από τις καθημερινές μικρές στιγμές, είναι πολύ σημαντικό για την ψυχική σας υγεία να αποκλείσετε τουλάχιστον δύο ώρες δύο φορές την εβδομάδα για μια επαναφορά σε βάθος. Η επαναφορά μπορεί να αποτρέψει ένα άτομο να φτάσει ένα τείχος ψυχολογικής κόπωσης.

Ορισμένες δραστηριότητες που αναζωογονούν και επαναφορτίζουν, είναι για παράδειγμα το περπάτημα, η σύνδεση με φίλους, το ποδήλατο ή η χαλάρωση με το κατοικίδιο ζώο σας.

  1. Χαρίστε στον εαυτό σας κάποιες ημέρες επαναφοράς

Προγραμματίστε δύο ημέρες κάθε μήνα, όπου μπορείτε να επιτρέψετε στον εαυτό σας να αποφύγει εντελώς την διέγερση από άλλα μέσα (δηλαδή την τεχνολογία). Ο προγραμματισμός αυτών των ημερών εκ των προτέρων και η τοποθέτησή τους στο ημερολόγιό σας είναι μεγάλο μέρος αυτού που κάνει αυτή την τακτική ευεργετική.

Και δεν χρειάζεται να αφήνετε όλη την ημέρα σας χωρίς περισπασμούς. Αρκούν κάποιες ώρες τη φορά.  

  1. Μην ξεχάσετε να τελειώσετε την ημέρα σας και να επιστρέψετε στο σπίτι (Ακόμα κι αν είστε ήδη εκεί)

Ειδικά εάν εργάζεστε από το σπίτι, το να βρίσκεστε στο σπίτι δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διακόπτετε τη δουλειά. Έτσι, στο τέλος της εργάσιμης ημέρας, κάντε κάτι που σηματοδοτεί πραγματικά το χρόνο διακοπής, είτε αποσυνδέστε σωστά τον υπολογιστή σας και κλείστε την οθόνη, απενεργοποιείτε το τηλέφωνό σας για μισή ώρα ή περπατήστε. Κάντε κάτι που σας δείχνει ότι είναι το τέλος της εργάσιμης ημέρας.

Πηγή: https://www.everydayhealth.com/ - Robinson-Kiss

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.