arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

5 τρόποι για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα


Είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί για να αποφύγετε τη μόλυνση από το COVID-19 για αυτό μένετε σπίτι, πλένετε τα χέρια σας και σκουπίζετε τις επιφάνειες.
5 τρόποι για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

WELLNESS

5 τρόποι για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα


5 τρόποι για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Ένας άλλος τρόπος που μπορείτε να προστατέψετε τον εαυτό σας και την οικογένειά σας είναι να προετοιμάσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα για να καταπολεμήσετε καλύτερα τον ιό εάν προσβληθείτε.

Σκεφτείτε δηλαδή πως- όταν ο κορονοϊός επιτίθεται στο σώμα σας, κάνει μια μάχη εναντίον σας. Αν δεν έχετε την «πανοπλία» σας, πιθανόν να τραυματιστείτε. Ενώ βρίσκεστε στο σπίτι, γιατί να μην αρχίσετε να προετοιμάζετε και να «οπλίζετε» το ανοσοποιητικό σας σύστημα για αυτή την επίθεση, αν τελικά έρθει;

 

Ακολουθούν 5 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προετοιμαστείτε:

  1. Κινηθείτε. Όταν γυμνάζεστε, όχι μόνο οι μύες σας δυναμώνουν, αλλά προετοιμάζετε επίσης το καρδιαγγειακό σας σύστημα. Επιπλέον, το τρέξιμο ή το περπάτημα μπορεί να απελευθερώσουν τις χημικές ουσίες που δίνουν στη διάθεσή σας μια ώθηση, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει και διανοητικά.
  2. Τρώτε καλά. Προσθέστε αντιοξειδωτικά και ανοσοποιητικά τρόφιμα στη διατροφή σας. Φάτε πολύχρωμα δηλαδή προσθέστε στη διατροφή σας μούρα, αβοκάντο, καρύδια, καρότα και άλλα λαχανικά και φρούτα που θα σας δώσουν πληθώρα βιταμινών και μετάλλων. Και μην ξεχάσετε να προσθέσετε φυσική βιταμίνη C - τα πορτοκάλια είναι μια πολύ καλή πηγή, αλλά και ακτινίδια, κόκκινο πιπέρι και ντομάτες.
  3. Ύπνος. Όταν βρίσκεστε κυρίως στο σπίτι, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο δεν μπορείτε να συμπληρώσετε 7-8 ώρες ύπνου. Ο ύπνος βοηθά στην επανεκκίνηση των συστημάτων μας και μπορεί να βοηθήσει στην απελευθέρωση των κυτοκινών, μιας πρωτεΐνης που μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό σύστημα να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις.
  4. Αν μπορείτε, βγείτε έξω για λίγο. Ο ήλιος όχι μόνο σας δίνει βιταμίνη D, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει τη διάθεσή σας και αυτό είναι καλό για το σώμα σας.
  5. Μειώστε το άγχος σας. Το στρες απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να βλάψουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Προσπαθήστε να περάσετε μερικά λεπτά κάθε μέρα κάνοντας κάποια βαθιά αναπνοή ή διαλογισμό. Ή ακούστε κάποια χαλαρωτική μουσική ή ένα podcast για ένα θέμα που σας αρέσει. Είναι επίσης σημαντικό να σβήσετε τις ειδήσεις - μπορεί να συμβάλουν στην ανησυχία, ειδικά με όλα αυτά που συμβαίνουν.

Σιγουρευτείτε ότι κρατάτε κοινωνικές επαφές. Οι σχέσεις είναι τόσο σημαντικές, και η φυσική απομάκρυνση δεν πρέπει να σημαίνει συναισθηματική αποστασιοποίηση. Αποκτήστε πρόσβαση μέσω του Facetime, του Skype ή του Zoom σε φίλους και οικογένεια - δείτε τα πρόσωπά τους και μιλήστε μαζί τους.

Είναι ένας δύσκολος χρόνος στη ζωή μας και πρέπει να αξιοποιήσουμε όλους τους πόρους που έχουμε στη διάθεσή μας για να το ξεπεράσουμε. Έτσι, φροντίστε καλά τον εαυτό σας - βάλτε την «πανοπλία» σας - και ακολουθήστε τις οδηγίες για αποστάσεις.

Πηγή: https://blogs.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.