arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 tips για επίπεδη κοιλιά


Η επίπεδη κοιλιά αποτελεί στόχο πολλών ανθρώπων.
5 tips για επίπεδη κοιλιά

Wellness

5 tips για επίπεδη κοιλιά


5 tips για επίπεδη κοιλιά

Ευτυχώς, οι χαμένοι κοιλιακοί μπορούν να βρεθούν ξανά με λίγη προσπάθεια. Αυτές οι πέντε απλές συμβουλές για τον τρόπο ζωής σας μπορούν να σας βοηθήσουν πραγματικά.

 

Νο. 1: Βελτιώστε τη στάση σας

Τσαλακώστε και θα νιώθετε πόνο στο στομάχι. Σταθείτε ίσια και η κοιλιά σας μοιάζει πιο γυμνασμένη χωρίς να ιδρώνετε! Για καλύτερη στάση, ευθυγραμμίστε τα αυτιά σας πάνω από τους ώμους σας, τους ώμους πάνω από τους γοφούς, τους γοφούς πάνω από τα γόνατα και τα γόνατα πάνω από τους αστραγάλους. Κρατήστε τους ώμους σας ανοιχτούς σαν ένα πουκάμισο σε μια κρεμάστρα.

 

Νο. 2: Σκεφτείτε την άσκηση ολόκληρου του σώματος

Μην ξεκινήσετε να γυμνάζετε τους κοιλιακούς σας και αγνοήσετε τους άλλους μυς. Είναι καλύτερο αν όλοι οι μύες του σώματός σας είναι σταθεροί. Αυτό περιλαμβάνει τους γλουτούς και τους μύες της πλάτης. Οι ασκήσεις Pilates είναι ένας τρόπος για να λειτουργούν όλοι οι μύες του σώματος, καθώς και τα χέρια και τα πόδια. Είστε νέοι στην άσκηση; Ξεκινήστε αργά. Εάν έχετε πρόβλημα υγείας, επικοινωνήστε πρώτα με το γιατρό σας.

 

Νο. 3: Εξετάστε τη διατροφή σας

Μπορείτε να κάνετε αμέτρητες ασκήσεις κοιλιακών. Αλλά αν έχετε επιπλέον λίπος στην κοιλιά, οι ισχυροί κοιλιακοί σας δεν θα εμφανιστούν. Για να καλύψετε το λίπος της κοιλιάς, πρέπει να κοιτάξετε τι τρώτε και πόσο δραστήριοι είστε. Φάτε λιγότερο, μετακινηθείτε περισσότερο και κάντε καλές επιλογές για εσάς. Προτιμήστε άπαχη πρωτεΐνη και λαχανικά αντί για λιπαρά μπιφτέκια και πατάτες.

 

Νο. 4: Θέστε ρεαλιστικούς στόχους

Είναι λογικό να στοχεύετε στους κοιλιακούς του αγαπημένου σας star ή αθλητή, αλλά μην περιμένετε να τους μιμηθείτε. Τα γονίδια σας μπορεί να παίξουν ρόλο στο σχήμα του σώματός σας. Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να σταματήσετε και να αρχίσετε την υπερκατανάλωση φαγητού. Ορίστε ρεαλιστικούς στόχους που αφορούν το δικό σας σώμα και όχι μια τέλεια εικόνα κάποιου άλλου. Θα καταλήξετε πιο γυμνασμένοι και ευτυχισμένοι.

 

Νο. 5: Μη βιάζεστε

Ο δρόμος προς τους κοιλιακούς μπορεί να έχει ακόμη και κάποιες αποτυχίες (για παράδειγμα φαγητό διακοπων). Αλλά αν του δώσετε χρόνο και συνεχίσετε, τότε θα δείτε σημαντικά αποτελέσματα.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.