arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 επιστημονικά αποδεδειγμένα tips για απώλεια βάρους


Η βιομηχανία της απώλειας βάρους είναι γεμάτη μύθους.
5 επιστημονικά αποδεδειγμένα tips για απώλεια βάρους

Wellness

5 επιστημονικά αποδεδειγμένα tips για απώλεια βάρους


5 επιστημονικά αποδεδειγμένα tips για απώλεια βάρους

Οι άνθρωποι συνήθως αναγκάζονται να κάνουν τρελά πράγματα, τα οποία δεν έχουν καμία επιστημονική τεκμηρίωση.

Οι επιστήμονες όμως έχουν βρει μια σειρά από στρατηγικές που όπως φαίνεται είναι αποτελεσματικές.

Ακολουθούν 5 tips για την απώλεια βάρους που στηρίζονται από την επιστήμη.  

  1. Πίνετε περισσότερο νερό, ειδικά πριν από τα γεύματα

Διαβάζετε συχνά ότι το να πίνετε νερό βοηθάει στην απώλεια βάρους, κι αυτό είναι αλήθεια.

Πίνοντας νερό, ενισχύετε τον μεταβολισμό σας κατά 24 – 30% για περίπου 1 – 1.5 ώρα, κάτι που σας βοηθάει να χάσετε περισσότερες θερμίδες.

Μια μελέτη έδειξε ότι πίνοντας μισό λίτρο νερό περίπου μισή ώρα πριν από τα γεύματά σας βοηθάει τους ανθρώπους να καταναλώσουν λιγότερες θερμίδες και να χάσουν 44% περισσότερο βάρος, σε σχέση με αυτούς που δεν πίνουν νερό.

  1. Φάτε αυγά για πρωινό

Το να τρώτε αυγά έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης και της απώλειας βάρους.

 Σύμφωνα με μελέτες, αν αντικαταστήσετε ένα πρωινό που στηρίζεται στα σιτηρά με αυγά, αυτό θα σας βοηθήσει να φάτε λιγότερες θερμίδες τις επόμενες 36 ώρες και να χάσετε περισσότερο βάρος και λίπος σώματος.

Αν δεν τρώτε αυγά, επιλέξτε οπουδήποτε είδος ποιοτικής πρωτεΐνης για πρωινό ώστε να επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα.

  1. Πίνετε καφέ (κατά προτίμηση μαύρο)

Ο καφές έχει αδίκως δεμονοποιηθεί. Ο ποιοτικός καφές είναι γεμάτος αντιοξειδωτικά και παρέχει μια σειρά από πλεονεκτήματα για την υγεία.

Σύμφωνα με μελέτες, η καφεΐνη στον καφέ μπορεί να ενισχύει τον μεταβολισμό κατά 3 – 11% και να αυξήσει την απώλεια λίπους κατά 10 – 29%.

Βεβαιωθείτε βέβαια να μη βάλετε μεγάλη ποσότητα ζάχαρης ή άλλων υλικών με υψηλές θερμίδες στον καφέ σας καθώς αυτό θα μειώσει τελείως τα σημαντικά οφέλη.

  1. Πίνετε πράσινο τσάι

Όπως ο καφές, έτσι και το τσάι έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι και η απώλεια βάρους.

Αν και το τσάι περιέχει μια μικρή ποσότητα καφεΐνης, είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά που ονομάζονται κατεχίνες. Αυτά, λειτουργούν μαζί με την καφεΐνη και ενισχύουν την απώλεια του λίπους.

Αν και τα στοιχεία είναι ανάμεικτα, πολλές έρευνες δείχνουν ότι το πράσινο τσάι μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

 

  1. Κόψτε την προστιθέμενη ζάχαρη

Η προστιθέμενη ζάχαρη είναι ένα από τα χειρότερα υλικά στη σύγχρονη διατροφή. Πολλοί άνθρωποι καταναλώνουν υπερβολικά μεγάλες ποσότητες.

Οι έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση ζάχαρης είναι συνδεδεμένη με τον αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας όπως και διαβήτη τύπου 2 και καρδιακών νοσημάτων.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, κόψτε τη ζάχαρη. Απλά βεβαιωθείτε ότι διαβάζετε σωστά τις ετικέτες γιατί ακόμη και αρκετά φαγητά που αποκαλούνται υγιεινά είναι γεμάτα ζάχαρη.

 

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.