arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 snacks με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες


Έχετε περισσότερες επιλογές από ό, τι νομίζετε
5 snacks με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Wellness

5 snacks με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες


5 snacks με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Μερικές φορές, νιώθετε ότι όλα τα snacks ανήκουν στην ομάδα που πρέπει να περιορίσετε: τους εξευγενισμένους υδατάνθρακες. Ακόμη και τα "πιο υγιεινά" έτοιμα φαγητά, όπως οι μπάρες granola και τα smoothies περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες. Αν κοιτάξετε όμως πέρα ​​από τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης και τα έτοιμα snacks, θα βρείτε πολλές άλλες γευστικές επιλογές που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας! Το καλύτερο μέρος σε αυτό; Είναι εύκολα και πεντανόστιμα!

 

Μήλα και τυρί

Οι γλυκές και αλμυρές γεύσεις δημιουργούν ένα υπέροχο σνακ. Προτιμήστε ένα φλιτζάνι φέτες μήλου λίγο τυρί μοτσαρέλα, για περίπου 10 γραμμάρια υδατάνθρακες. Ο συνδυασμός πρωτεϊνών, λιπών και ινών καθιστά αυτό το snack πλήρες και ικανοποιητικό!  

 

Τραγανό αβοκάντο

Τα αβοκάντο μπορούν να αποτελέσουν τέλεια επιλογή και εκτός γουακαμόλε. Πολτοποιήστε το 1/4 από ένα ώριμο αβοκάντο και απλώστε το σε 2 light κριτσίνια ολικής άλεσης. Αυτό το κρεμώδες snack έχει μόλις 17,3 γραμμάρια υδατάνθρακες, καθώς και πολλές ίνες. Μπορείτε μάλιστα να το δείτε σαν ένα μίνι ανοιχτό σάντουιτς.

 

Γιαούρτι και αγγούρια

Δώστε στο γιαούρτι σας μια αλμυρή κατεύθυνση. Χρησιμοποιήστε ένα φλιτζάνι γιαουρτιού χαμηλών λιπαρών, δηλαδή ένα απλό ελληνικό γιαούρτι ως κρεμώδες dip για 1 φλιτζάνι αγγούρια. Αυτό μπορεί να έχει μέχρι 10 γραμμάρια υδατάνθρακες και μια μεγάλη δόση (21 γραμμάρια) πρωτεΐνης που θα ικανοποιήσει την όρεξη σας. Παράλληλα, μοιάζει με μια παραλλαγή του δροσερού τζατζικιού.

 

Τυρί cottage με μούρα

Το Cheesecake μπορεί να μην είναι μια υγιεινή επιλογή σνακ, αλλά μπορείτε να το μιμηθείτε λίγο με έναν πιο υγιεινό τρόπο. Συνδυάστε ένα φλιτζάνι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί cottage με μισό φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα μούρα και λίγο από το αγαπημένο σας γλυκό χωρίς θερμίδες. Το αποτέλεσμα; Ένα γλυκό σνακ - επιδόρπιο με 17 γραμμάρια υδατανθράκων.

 

Ξηροί Καρποί

Οι ανάμεικτοι ξηροί καρποί είναι ένα κλασικό snack. Είναι το ίδιο εύκολα και γευστικά είτε βρίσκεστε στο γραφείο, είτε σε πάρτι. 28 γραμμάρια από αλμυρό μιξ ξηρών καρπών θα σας δώσει ενέργεια και μόλις 6 γραμμάρια υδατανθράκων.

 

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.