arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Απλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε το άγχος και το στρες


Το άγχος και το στρες είναι κοινές εμπειρίες για τους περισσότερους ανθρώπους.
5 Απλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε το άγχος και το στρες

Wellness

5 Απλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε το άγχος και το στρες


5 Απλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε το άγχος και το στρες

Εδώ είναι 5 απλοί τρόποι για την ανακούφιση του άγχους και του στρες.

 

  1. Άσκηση/άθληση

Η άσκηση είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να καταπολεμήσετε το άγχος.

Μπορεί να φαίνεται αντιφατικό, αλλά η πίεση από τη σωματική άσκηση μπορεί να ανακουφίσει το ψυχικό στρες.

Τα οφέλη είναι πιο εντυπωσιακά όταν ασκείστε τακτικά. Τα άτομα που ασκούνται τακτικά έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν άγχος σε σύγκριση με εκείνα που δεν ασκούνται.

Υπάρχουν μερικοί λόγοι πίσω από αυτό:

  • Ορμόνες άγχους: Η άσκηση μειώνει τις ορμόνες στρες του σώματός σας - όπως την κορτιζόλη - μακροπρόθεσμα. Βοηθά επίσης στην απελευθέρωση ενδορφινών, οι οποίες είναι χημικές ουσίες που βελτιώνουν τη διάθεσή σας και λειτουργούν ως φυσικά παυσίπονα.
  • Ύπνος: Η άσκηση μπορεί επίσης να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου, η οποία μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά από το άγχος και το στρες.
  • Εμπιστοσύνη: Όταν γυμνάζεστε τακτικά, μπορεί να αισθανθείτε πιο ικανοποιημένοι και πιο σίγουροι για το σώμα σας, πράγμα που με τη σειρά του προάγει την ψυχική ευεξία.

Προσπαθήστε να βρείτε μια άσκηση ή μια δραστηριότητα που σας αρέσει, όπως το περπάτημα, ο χορός ή η γιόγκα.

Δραστηριότητες - όπως το περπάτημα ή το τζόκινγκ - που περιλαμβάνουν επαναλαμβανόμενες κινήσεις μεγάλων μυϊκών ομάδων μπορεί να είναι ιδιαίτερα ανακουφιστικές.

 

  1. Μειώστε την πρόσληψη καφεΐνης

Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό που βρίσκεται στον καφέ, το τσάι, τη σοκολάτα και τα ενεργειακά αναψυκτικά. Οι υψηλές δόσεις μπορούν να αυξήσουν το άγχος.

Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικά όρια για την ποσότητα καφεΐνης που μπορούν να αντέξουν.

Αν παρατηρήσετε ότι η καφεΐνη σας δημιουργεί υπερένταση αποφασίστε να τη μειώσετε.

Αν και πολλές μελέτες δείχνουν ότι ο καφές μπορεί να είναι υγιεινός με μέτρο, δεν είναι για όλους.

 

  1. Σημειώστε

Ένας τρόπος για να χειριστείτε το άγχος είναι να γράψετε αυτά που σκέφτεστε και αισθάνεστε.

Ενώ καταγράφετε αυτά προσθέστε μετά και εκείνα για τα οποία είστε ευγνώμονες.

Η ευγνωμοσύνη μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφίσετε το άγχος και το στρες εστιάζοντας τις σκέψεις σας σε αυτό που είναι θετικό στη ζωή σας.

 

  1. Γελάστε

Είναι δύσκολο να είστε αγχωμένοι όταν γελάτε. Το γέλιο μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το άγχος μειώνοντας την ένταση και χαλαρώνοντας τους μυς.

Μακροπρόθεσμα, το γέλιο μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και τη διάθεσή σας.

Δοκιμάστε να παρακολουθήσετε μια αστεία εκπομπή τηλεόρασης ή να μιλήσετε με φίλους που σας κάνουν να γελάτε.

 

  1. Περάστε χρόνο με το κατοικίδιο σας

Η κατοχή ενός κατοικίδιου μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της διάθεσής σας.

Η αλληλεπίδραση με τα κατοικίδια ζώα μπορεί να βοηθήσει στην απελευθέρωση της ωκυτοκίνης, που είναι μια χημική ουσία του εγκεφάλου που προάγει την θετική διάθεση.

Το να έχετε ένα κατοικίδιο μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ανακουφίσετε το άγχος δίνοντάς σας σκοπό, διατηρώντας σας ενεργούς και παρέχοντας συντροφικότητα - όλες τις ιδιότητες που συμβάλλουν στη μείωση του άγχους.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.