arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 τρόποι για να ανακουφίσετε το άγχος, σύμφωνα με ειδικούς


Αυτές οι μέθοδοι είναι τόσο απλές που μπορείτε να τις κάνετε τώρα.
5 τρόποι για να ανακουφίσετε το άγχος, σύμφωνα με ειδικούς

Wellness

5 τρόποι για να ανακουφίσετε το άγχος, σύμφωνα με ειδικούς


5 τρόποι για να ανακουφίσετε το άγχος, σύμφωνα με ειδικούς

Το άγχος είναι ένα φυσιολογικό μέρος της ανθρώπινης εμπειρίας.

Και ενώ αυτά που προκαλούν το στρες μπορεί μερικές φορές να φαίνονται ασήμαντα, οι επιπτώσεις που έχει το άγχος στο σώμα μας δεν είναι. Το άγχος μπορεί να μας κάνει να αισθανθούμε άβολα, άρρωστα ή ακόμη και πόνο. Η εξεύρεση τρόπων αντιμετώπισης είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου Εδώ είναι 5 πράγματα που μπορείτε να κάνετε τώρα για να σας βοηθήσουν να αρχίσετε να αισθάνεστε πιο ήρεμοι.

  1. Δημιουργήστε μια λίστα με πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες.

Το καταλαβαίνουμε, μπορεί να είναι δύσκολο να αισθανθείτε ευγνωμοσύνη για οτιδήποτε όταν αισθάνεται ότι ο κόσμος πέφτει γύρω σας. Όμως, δείχνοντας ευγνωμοσύνη για τα μικρότερα πράγματα, όπως ένα ζεστό φλιτζάνι τσάι ή μια ηλιόλουστη μέρα μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να μειώσει το άγχος. Εάν είναι δυνατόν, ξεκινήστε ένα καθημερινό ημερολόγιο ευγνωμοσύνης στο οποίο να γράφετε αυτό για το οποίο είστε ευγνώμονες για εκείνη την ημέρα.

  1. Περάστε λίγο χρόνο στη φύση.

Όπως αναφέρθηκε και στο Health.com, το να ξοδεύουμε χρόνο στη φύση επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα άγχους μας. Σύμφωνα με μια μελέτη στο International Journal of Environmental Health Research, ακόμη και 20 λεπτά σε ένα πάρκο συμβάλλουν στην ευημερία μας. Ανάλογα με το πώς απομακρύνεστε κοινωνικά, το να πηγαίνετε σε ένα πάρκο κάθε μέρα μπορεί να μην είναι εύκολο, αλλά ακόμη και μια μικρή καθημερινή βόλτα έξω (βιταμίνη D!) θα αρκούσε και θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε το κεφάλι σας.

  1. Καθαρίστε το χώρο σας.

Ελέγξτε το γραφείο σας τώρα. Εάν το χάος αυξάνει το άγχος σας, καθαρίστε το γρήγορα. Ο καθαρισμός μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα αίσθημα ελέγχου όταν το περιβάλλον σας φαίνεται χαοτικό, ενώ ο νέος οργανωμένος χώρος σας μπορεί να φέρει μια νέα αίσθηση σαφήνειας και ηρεμίας.

  1. Αγκαλιάστε το παιδί που κρύβετε μέσα σας και παίξτε.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που χρωματίσατε, παίξατε κρυφτό, ή παρακολουθήσατε κινούμενα σχέδια; Το να αγκαλιάζει ένας ενήλικας το παιχνίδι μπορεί να είναι καταπληκτικό για το άγχος. Παίρνετε μπόνους εάν έχετε πραγματικά παιδιά για να παίξετε. Ωστόσο, ο καθορισμός αυτού εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και την παιδική σας ηλικία. Μην φοβάστε να ξεγελάσετε και να αγκαλιάσετε οποιαδήποτε μοναδικότητα έρχεται στο μυαλό.

  1. Παίξτε με ένα κατοικίδιο.

Σύμφωνα με την Κλινική του Κλίβελαντ, το απλό παίξιμο με ένα ζώο μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της σεροτονίνης και της ντοπαμίνης και μια έρευνα του 2016 για 2.000 ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων, που διεξήχθη από το Ινστιτούτο Έρευνας για τα Ανθρώπινα Ζώα (HABRI) αποκάλυψε ότι το 74% από αυτούς εμφάνισε βελτιώσεις στην ψυχική υγεία από την κατοχή ενός κατοικίδιου ζώου. Παράλληλα με την παροχή μιας μορφής θεραπείας, η κατοχή ενός κατοικίδιου ζώου μπορεί να προσθέσει ένα επίπεδο δομής, ρουτίνας, καθώς και επιπλέον άσκηση στον τρόπο ζωής σας, βοηθώντας στη μείωση του στρες και του άγχους.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.