arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη


Αυτά είναι 5 κοινά σημάδια που δείχνουν ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη.
5 Σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη

Wellness

5 Σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη


5 Σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη

Πρήξιμο

Ένα από τα πιο συνηθισμένα σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη είναι το πρήξιμο (ονομάζεται επίσης οίδημα), ειδικά στην κοιλιά, τα πόδια και τα χέρια σας. Μια πιθανή εξήγηση: Οι πρωτεΐνες που κυκλοφορούν στο αίμα σας - ειδικότερα η λευκωματίνη - βοηθούν στην αποφυγή συσσώρευσης υγρών στους ιστούς σας. Υπάρχουν όμως πολλά άλλα πράγματα μπορούν να προκαλέσουν οίδημα, οπότε φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας σε περίπτωση που είναι κάτι πιο σοβαρό.

Αλλαγές στη διάθεση

Ο εγκέφαλός σας χρησιμοποιεί χημικές ουσίες που ονομάζονται νευροδιαβιβαστές για τη μετάδοση πληροφοριών μεταξύ των κυττάρων. Πολλοί από αυτούς τους νευροδιαβιβαστές αποτελούνται από αμινοξέα, τα οποία είναι τα δομικά στοιχεία της πρωτεΐνης. Έτσι, η έλλειψη πρωτεΐνης στη διατροφή σας θα μπορούσε να σημαίνει ότι το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αρκετούς από αυτούς τους νευροδιαβιβαστές και αυτό θα άλλαζε το πώς λειτουργεί ο εγκέφαλός σας. Με χαμηλά επίπεδα ντοπαμίνης και σεροτονίνης, για παράδειγμα, μπορεί να αισθάνεστε κατάθλιψη ή υπερβολικά επιθετική διάθεση.

 

Προβλήματα μαλλιών, νυχιών και δέρματος

Αυτά αποτελούνται από πρωτεΐνες όπως η ελαστίνη, το κολλαγόνο και η κερατίνη. Όταν το σώμα σας δεν μπορεί να τα κάνει, μπορεί να έχετε εύθραυστα ή αραιωμένα μαλλιά, ξηρό και με νιφάδες δέρμα και βαθιές κορυφογραμμές στα νύχια σας. Η διατροφή σας δεν είναι η μόνη πιθανή αιτία, φυσικά, αλλά είναι κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη.

 

Αδυναμία και κόπωση

Η έρευνα δείχνει ότι μόνο μια εβδομάδα που δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη μπορεί να επηρεάσει τους μύες που είναι υπεύθυνοι για τη στάση και την κίνηση σας, ειδικά εάν είστε 55 ετών και άνω. Και με την πάροδο του χρόνου, η έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί να σας κάνει να χάσετε μυϊκή μάζα, η οποία με τη σειρά της μειώνει τη δύναμή σας, καθιστά δυσκολότερη τη διατήρηση της ισορροπίας σας και επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αναιμία, όταν τα κύτταρα σας δεν παίρνουν αρκετό οξυγόνο, γεγονός που σας κάνει να κουράζεστε.

 

Πείνα

Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές. Η πρωτεΐνη σας τροφοδοτεί. Είναι μία από τις τρεις πηγές θερμίδων, μαζί με τους υδατάνθρακες και τα λίπη. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση τροφών με πρωτεΐνες σας βοηθά να αισθάνεστε πιο γεμάτοι όλη την ημέρα.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.