arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 από τα καλύτερα τρόφιμα για σπουδές και εξετάσεις


Όταν είστε σπουδαστής που προσπαθεί να απομνημονεύσει και να κατανοήσει πολλές νέες πληροφορίες, είναι σημαντικό να διατηρείτε την υγεία σας σε άριστη κατάσταση.
5 από τα καλύτερα τρόφιμα για σπουδές και εξετάσεις

Wellness

5 από τα καλύτερα τρόφιμα για σπουδές και εξετάσεις


5 από τα καλύτερα τρόφιμα για σπουδές και εξετάσεις

Το να είστε υγιείς, μπορεί να ενισχύσει την ακαδημαϊκή απόδοση και να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους εκπαιδευτικούς σας στόχους.

Μια συνολική υγιεινή διατροφή είναι πιο σημαντική για τη διατήρηση του σώματος και του εγκεφάλου σας έτοιμου να αναλάβει δύσκολες εργασίες. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι ορισμένα τρόφιμα μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την υγεία του εγκεφάλου και για την ενίσχυση της ψυχικής απόδοσης.

Τα ακόλουθα τρόφιμα έχουν συνδεθεί με τη βελτίωση της υγείας του εγκεφάλου και αποτελούν εξαιρετικές επιλογές όταν προσπαθείτε να αποδώσετε σε μια εξέταση.

 

  1. Μούρα

Τα μούρα είναι πλούσια σε μια ποικιλία ενώσεων που μπορούν να ενισχύσουν την προώθηση της ακαδημαϊκής απόδοσης και την προστασία της υγείας του εγκεφάλου σας. Τα μούρα, συμπεριλαμβανομένων των βατόμουρων, των φραουλών και των μύρτιλων, έχουν ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε φλαβονοειδείς ενώσεις που ονομάζονται ανθοκυανίνες.

Οι ανθοκυανίνες πιστεύεται ότι βελτιώνουν την ψυχική απόδοση αυξάνοντας τη ροή του αίματος στον εγκέφαλό σας, προστατεύοντας από τη φλεγμονή και βελτιώνοντας ορισμένες οδούς σηματοδότησης που προάγουν την παραγωγή νευρικών κυττάρων και τις κυτταρικές διαδικασίες που εμπλέκονται στη μάθηση και τη μνήμη.

Πολλές μελέτες σε ανθρώπους έχουν δείξει ότι η πρόσληψη μούρων επηρεάζει θετικά τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Ωστόσο, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι απαιτούνται μελλοντικές καλά σχεδιασμένες μελέτες για να επιβεβαιώσουν αυτό το πιθανό όφελος.

Αρκετές άλλες μελέτες έχουν επίσης αναφέρει βελτιώσεις στην ψυχική απόδοση.

 

  1. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι εξαιρετικά θρεπτικά και η πρόσληψή τους έχει συνδεθεί με διάφορα οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης της υγείας του εγκεφάλου.

Όπως και τα μούρα, έτσι και τα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια και το γκρέιπφρουτ είναι πλούσια σε φλαβονοειδή.

Αυτές οι ενώσεις μπορεί να έχουν την ικανότητα να ενισχύουν τη μάθηση και τη μνήμη, καθώς και να προστατεύουν τα νευρικά κύτταρα από τραυματισμούς, αποτρέποντας έτσι την ψυχική παρακμή.

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση χυμού εσπεριδοειδών μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της ψυχικής απόδοσης.

Αν και οι χυμοί φρούτων είναι πιο συγκεντρωμένες πηγές αυτών των πιθανών ενώσεων που προάγουν την υγεία του εγκεφάλου, ολόκληρα εσπεριδοειδή είναι επίσης πλούσιες πηγές φλαβονοειδών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σνακ κατά τη μελέτη ή την προετοιμασία για μια εξέταση.

Συνδυάστε εσπεριδοειδή και χυμό εσπεριδοειδών με πηγή πρωτεΐνης και υγιεινό λίπος, όπως ανάμεικτους ξηρούς καρπούς και κάντε το σνακ σας ακόμα πιο απολαυστικό.

 

  1. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι με θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Ε και του ψευδαργύρου. Είναι επίσης φορητοί και ευέλικτοι και αυτό τα καθιστά μια εξαιρετική επιλογή για σνακ μελέτης.

Οι ξηροί καρποί είναι συγκεντρωμένες πηγές υγιεινού λίπους, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Επιπλέον, κάποια έρευνα δείχνει ότι το σνακ με ξηρούς καρπούς μπορεί ακόμη και να βελτιώσει ορισμένες πτυχές της λειτουργίας του εγκεφάλου.

 

  1. Αυγά

Τα αυγά αναφέρονται συχνά ως πολυβιταμίνη της φύσης λόγω της ποικιλίας των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν. Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του εγκεφάλου, όπως η βιταμίνη Β12, η ​​χολίνη και το σελήνιο.

Για παράδειγμα, το σελήνιο εμπλέκεται στον συντονισμό, τη μνήμη, τη γνώση και την κινητική απόδοση, ενώ η χολίνη απαιτείται για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και την παραγωγή της ακετυλοχολίνης του νευροδιαβιβαστή, η οποία είναι απαραίτητη για την αποθήκευση της μνήμης και τη λειτουργία των μυών.

Η βιταμίνη Β12 παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη νευρολογική υγεία και τα χαμηλά επίπεδα αυτής της βιταμίνης βλάπτουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Επιπλέον, τα αυγά περιέχουν λουτεΐνη, μια καροτενοειδή χρωστική που έχει συσχετιστεί με βελτιωμένη οπτική και διανοητική λειτουργία.

Ωστόσο, πρέπει να φάτε ολόκληρα αυγά - όχι μόνο ασπράδια αυγών - για να αποκομίσετε τα πιθανά οφέλη που ενισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.

 

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι ευπροσάρμοστα φρούτα που μπορείτε να απολαύσετε με διάφορους τρόπους, όπως σε γουακαμόλε, απλωμένα σε τοστ ή απλά ολόκληρα με λίγο αλάτι. Ένα βολικό σνακ μελέτης, που μπορεί επίσης να βοηθήσουν στην ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου σας.

Είναι μια εξαιρετική πηγή λουτεΐνης, ένα καροτενοειδές που συσσωρεύεται στον εγκέφαλο και τα μάτια σας και μπορεί να επηρεάσει θετικά τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Ανεξάρτητα, τα επίπεδα λουτεΐνης στο αίμα και η πρόσληψη λουτεΐνης έχουν συσχετιστεί με την καλύτερη διανοητική λειτουργία γενικά.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.