arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 από τα καλύτερα τρόφιμα για να φάτε όταν είστε άρρωστοι


Ο Ιπποκράτης είπε: «Αφήστε το φαγητό να είναι το φάρμακό σας και το φάρμακο να είναι το φαγητό σας».
5 από τα καλύτερα τρόφιμα για να φάτε όταν είστε άρρωστοι

Wellness

5 από τα καλύτερα τρόφιμα για να φάτε όταν είστε άρρωστοι


5 από τα καλύτερα τρόφιμα για να φάτε όταν είστε άρρωστοι

Είναι αλήθεια ότι τα τρόφιμα μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα από την παροχή ενέργειας.

Και όταν είστε άρρωστοι, το να τρώτε τα σωστά τρόφιμα είναι πιο σημαντικό από ποτέ.

Ορισμένα τρόφιμα έχουν ισχυρές ιδιότητες που μπορούν να υποστηρίξουν το σώμα σας ενώ καταπολεμά μια ασθένεια.

Μπορεί να ανακουφίσουν ορισμένα συμπτώματα και ακόμη και να σας βοηθήσουν να θεραπεύσετε πιο γρήγορα.

Αυτά είναι τα 5 καλύτερα τρόφιμα για φαγητό όταν αρρωσταίνουν.

 

  1. Σκόρδο

Το σκόρδο μπορεί να προσφέρει μια σειρά από οφέλη για την υγεία.

Έχει χρησιμοποιηθεί ως φαρμακευτικό βότανο για αιώνες και έχει δείξει αντιβακτηριακά, αντιικά και αντιμυκητιασικά αποτελέσματα.

Μπορεί επίσης να τονώσει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Επιπλέον, αρκετές μελέτες έδειξαν ότι τα συμπληρώματα εκχυλίσματος σκόρδου ετών μπορούν να ενισχύσουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και να μειώσουν τη σοβαρότητα του κρυολογήματος και της γρίπης.

 

  1. Ζεστό τσάι

Το τσάι είναι μια αγαπημένη θεραπεία για πολλά συμπτώματα που σχετίζονται με το κρυολόγημα και τη γρίπη.

Το ζεστό τσάι δρα ως φυσικό αποσυμφορητικό, βοηθώντας στην απομάκρυνση των κόλπων της βλέννας. Σημειώστε ότι το τσάι πρέπει να είναι ζεστό για να δρα ως αποσυμφορητικό, αλλά δεν πρέπει να είναι τόσο ζεστό που ερεθίζει περαιτέρω το λαιμό σας.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την αφυδάτωση από το τσάι. Αν και ορισμένα τσάγια περιέχουν καφεΐνη, οι ποσότητες είναι πολύ μικρές για να προκαλέσουν αυξημένη απώλεια νερού.

Αυτό σημαίνει ότι το να πίνετε τσάι όλη την ημέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας βοηθήσει να παραμείνετε ενυδατωμένοι, ενώ ταυτόχρονα ανακουφίζετε την συμφόρηση.

Το τσάι περιέχει επίσης πολυφαινόλες, οι οποίες είναι φυσικές ουσίες που βρίσκονται σε φυτά και  μπορεί να έχουν μεγάλο αριθμό οφελών για την υγεία. Αυτά κυμαίνονται από αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση έως αντικαρκινικά αποτελέσματα.

Επιπλέον, αρκετοί τύποι τσαγιού που αναπτύχθηκαν ειδικά για την ανακούφιση του πόνου του βήχα ή του λαιμού αποδείχθηκαν αποτελεσματικοί σε κλινικές μελέτες.

Όλα αυτά τα αποτελέσματα καθιστούν το τσάι σημαντικό μέρος της διατροφής σας όταν είστε άρρωστοι.

 

  1. Μέλι

Το μέλι έχει ισχυρά αντιβακτηριακά αποτελέσματα, πιθανώς λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε αντιμικροβιακές ενώσεις.

Ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι το μέλι μπορεί επίσης να διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αυτές οι ιδιότητες καθιστούν το μέλι ένα εξαιρετικό φαγητό για όταν είστε άρρωστοι, ειδικά εάν έχετε πονόλαιμο που προκαλείται από βακτηριακή λοίμωξη.

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι το μέλι καταστέλλει το βήχα στα παιδιά. Ωστόσο, να θυμάστε ότι το μέλι δεν πρέπει να χορηγείται σε παιδιά κάτω των 12 μηνών.

Ανακατέψτε περίπου μισό κουταλάκι του γλυκού μέλι με ένα ζεστό ποτήρι γάλα, νερό ή ένα φλιτζάνι τσάι. Αυτό είναι ένα ενυδατικό και καταπραϋντικό για τον βήχα, αντιβακτηριακό ποτό.

 

  1. Τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι πιθανώς πιο γνωστό για τα αποτελέσματά του ενάντια στην ναυτία.

Έχει αποδειχθεί επίσης ότι ανακουφίζει αποτελεσματικά τη ναυτία που σχετίζεται με την εγκυμοσύνη και τη θεραπεία του καρκίνου.

Επιπλέον, το τζίντζερ δρα παρόμοια με τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα. Έχει επίσης δείξει αντιοξειδωτικά, αντιμικροβιακά και αντικαρκινικά αποτελέσματα.

Επομένως, εάν αισθάνεστε ναυτία ή εμετό, το τζίντζερ είναι το καλύτερο διαθέσιμο φαγητό για την ανακούφιση αυτών των συμπτωμάτων. Ακόμα κι αν δεν έχετε ναυτία, τα πολλά άλλα ευεργετικά αποτελέσματα του τζίντζερ το καθιστούν ένα από τα κορυφαία τρόφιμα για να τρώτε όταν αρρωσταίνετε.

 

  1. Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι ένα υπέροχο φαγητό για να φάτε όταν είστε άρρωστοι.

Είναι εύκολο να τις μασήσετε και παρέχουν επίσης μια αξιοπρεπή ποσότητα θερμίδων και θρεπτικών συστατικών.

Επιπλέον, συνιστάται συχνά για ναυτία.

Ένα άλλο μεγάλο όφελος των μπανανών είναι οι διαλυτές ίνες που περιέχουν. Εάν έχετε διάρροια, οι μπανάνες είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε επειδή οι ίνες μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση της διάρροιας.

Στην πραγματικότητα, ορισμένα νοσοκομεία χρησιμοποιούν νιφάδες μπανάνας για τη θεραπεία ασθενών με διάρροια.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.