arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Πρωινές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος


Ανεξάρτητα από τους στόχους σας, η απώλεια βάρους μπορεί να σας φαίνεται άπιαστη κατά καιρούς.
5 Πρωινές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος

Wellness

5 Πρωινές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος


5 Πρωινές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος

Ωστόσο, το να χάσετε λίγα κιλά δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει μια πλήρη αναθεώρηση της τρέχουσας διατροφής και του τρόπου ζωής σας.

Στην πραγματικότητα, κάνοντας μερικές μικρές αλλαγές στην πρωινή καθημερινότητά σας μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να το κρατήσετε μακριά.

Αυτό το άρθρο απαριθμεί 5 απλές πρωινές συνήθειες που πρέπει να ενσωματώσετε στο πρόγραμμά σας για να ενισχύσετε τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους.

 

  1. Φάτε ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Υπάρχει ένας καλός λόγος που το πρωινό θεωρείται το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Αυτό που τρώτε για πρωινό μπορεί να καθορίσει την πορεία ολόκληρης της ημέρας σας. Καθορίζει εάν θα αισθανθείτε γεμάτοι και ικανοποιημένοι μέχρι το μεσημεριανό γεύμα ή εάν θα κατευθυνθείτε προς έτοιμα snack.

Η κατανάλωση πρωινού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της επιθυμίας και στην απώλεια βάρους.

Η πρωτεΐνη μπορεί επίσης να βοηθήσει στην απώλεια βάρους μειώνοντας τα επίπεδα της γκρελίνης, της «ορμόνης πείνας» που είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξης.

Για να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα καλό τρόπο, σκεφτείτε πηγές πρωτεϊνών όπως αυγά, ελληνικό γιαούρτι, τυρί cottage, ξηρούς καρπούς και σπόρους chia.

 

  1. Πίνετε άφθονο νερό

Το να ξεκινάτε το πρωί σας με ένα ή δύο ποτήρια νερό είναι ένας εύκολος τρόπος για να βελτιώσετε την απώλεια βάρους.

Το νερό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την ενεργειακή σας δαπάνη ή τον αριθμό των θερμίδων που καίει το σώμα σας, για τουλάχιστον 60 λεπτά.

Επιπλέον, το πόσιμο νερό μπορεί να μειώσει την όρεξη και την πρόσληψη τροφής σε ορισμένα άτομα.

Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες μελέτες σχετικά με το θέμα έχουν δείξει ότι η κατανάλωση 1 – 2 λίτρων νερού την ημέρα μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Αν ξεκινάτε το πρωί σας με νερό και μένετε καλά ενυδατωμένοι όλη την ημέρα, αυτό αποτελεί ένα πολύ καλό τρόπο για να αυξήσετε την απώλεια βάρους με ελάχιστη προσπάθεια.

 

  1. Ζυγιστείτε

Το να ζυγίζεστε άθε πρωί μπορεί να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να αυξήσετε τα κίνητρα και να βελτιώσετε τον αυτοέλεγχο σας.

Αρκετές μελέτες έχουν συσχετίσει το καθημερινό ζύγισμα με μεγαλύτερη απώλεια βάρους.

Το να ζυγίζεστε κάθε πρωί μπορεί επίσης να βοηθήσει σε υγιεινές συνήθειες και συμπεριφορές και αυτές με τη σειρά τους να ενισχύσουν την απώλεια βάρους.

Σε μια μεγάλη μελέτη, το να ζυγίζεται κανείς συχνά συσχετίστηκε με βελτιωμένη αυτοσυγκράτηση. Επιπλέον, όσοι σταμάτησαν να ζυγίζονται συχνά ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν αυξημένη πρόσληψη θερμίδων και μειωμένη αυτοπειθαρχία.

Για καλύτερα αποτελέσματα, ζυγίστε τον εαυτό σας σωστά όταν ξυπνάτε. Κάντε το μετά τη χρήση του μπάνιου και πριν φάτε ή πιείτε οτιδήποτε.

Επιπλέον, να θυμάστε ότι το βάρος σας μπορεί να κυμαίνεται καθημερινά και μπορεί να επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Επικεντρωθείτε στη μεγάλη εικόνα και αναζητήστε συνολικές τάσεις απώλειας βάρους, αντί να σταθεροποιήσετε τις μικρές καθημερινές αλλαγές.

 

  1. Καθίστε λίγο ήλιο

Ανοίξτε τις κουρτίνες και αφήστε λίγο ήλιο να μπει ή να περάσετε μερικά επιπλέον λεπτά έξω κάθε πρωί. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την απώλεια βάρους σας.

Μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι η έκθεση σε ακόμη και μέτρια επίπεδα φωτός σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας μπορεί να επηρεάσει το βάρος.

Η έκθεση στο φως του ήλιου είναι επίσης ο καλύτερος τρόπος για να καλύψετε τις ανάγκες σας σε βιταμίνη D. Ορισμένες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η ικανοποίηση των απαιτήσεων βιταμίνης D μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και ακόμη και στην πρόληψη της αύξησης βάρους.

Το ποσό της έκθεσης στον ήλιο που χρειάζεστε μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του δέρματος, την εποχή και την τοποθεσία σας. Ωστόσο, το να αφήνετε λίγο φως του ήλιου ή να κάθεστε έξω για 10-15 λεπτά κάθε πρωί μπορεί να έχει ευεργετική επίδραση στην απώλεια βάρους.

 

  1. Εξασκήστε την ευεξία του μυαλού σας

Αυτή είναι μια πρακτική που περιλαμβάνει την πλήρη εστίαση στην παρούσα στιγμή και την ευαισθητοποίηση στις σκέψεις και τα συναισθήματά σας.

Η πρακτική έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει την απώλεια βάρους και προωθεί υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Η εξάσκηση της προσοχής είναι απλή. Για να ξεκινήσετε, δοκιμάστε να αφιερώσετε πέντε λεπτά κάθε πρωί καθισμένοι άνετα σε έναν ήρεμο χώρο και να συνδεθείτε με τις αισθήσεις σας.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.