arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Υγιεινά σνακ που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες


To λάθος snack μπορεί να συντελέσει στην αύξηση βάρους. Η επιλογή όμως του σωστού μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια βάρους.
5 Υγιεινά σνακ που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες

Wellness

5 Υγιεινά σνακ που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες


5 Υγιεινά σνακ που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες

Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι ένα σνακ πλούσιο σε περιεκτικότητα φυτικών ινών και πρωτεϊνών βοηθά στην ενίσχυση του αισθήματος πληρότητας και μπορεί να μειώσει τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε ημερησίως.

Ευτυχώς, μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη ποικιλία νόστιμων, θρεπτικών και χαμηλών σε θερμίδες snacks, τα οποία θα σας δώσουν την ενέργεια και την ευεξία που αναζητάτε.

 

  1. Λαχανικά και χούμους

Η κατανάλωση περισσότερων λαχανικών μπορεί να ωφελήσει την υγεία με αμέτρητους τρόπους και να μειώσει τον κίνδυνο πολλών χρόνιων παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών. Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν τρώνε αρκετά λαχανικά.

Ειδικότερα, τα λαχανικά μπορούν εύκολα να συνδυαστούν με πηγές πρωτεϊνών όπως το χούμους - ένα κρεμώδες επάλειμμα φτιαγμένο από ρεβίθια, ταχίνι, ελαιόλαδο, αλάτι και χυμό λεμονιού.

Συνδυάζοντας λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες όπως το μπρόκολο, τα ραπανάκια, το σέλινο ή τις πιπεριές με το πλούσιο σε πρωτεΐνες χούμους, το σνακ θα σας ικανοποιήσει και σίγουρα θα σας κρατήσει χορτάτους ανάμεσα στα γεύματα, χωρίς να προσθέσετε πολλές θερμίδες.

Για παράδειγμα, 1 κομμένο καρότο με μέλι που σερβίρεται με 2 κουταλιές της σούπας (30 γραμμάρια) hummus προσφέρει περίπου 100 θερμίδες.

 

  1. Τα βραστά αυγά

Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο τα αυγά συχνά αναφέρονται ως "πολυβιταμίνες της φύσης". Ένα μεγάλο, σκληρό βραστό αυγό έχει μόλις 78 θερμίδες - αλλά είναι γεμάτο με βιταμίνη Β12, βιταμίνη Α, σελήνιο, φώσφορο, υγιεινά λίπη και πάνω από 6 γραμμάρια πρωτεΐνη.

Τα βραστά αυγά είναι ένα εύκολο σνακ που συνδυάζεται καλά με άλλα υγιεινά τρόφιμα όπως τα λαχανικά, τα φρούτα, τα καρύδια και το τυρί.

 

  1. Ελληνικό γιαούρτι με μούρα

Το ελληνικό γιαούρτι είναι γεμάτο με πρωτεΐνες και ζωτικά θρεπτικά συστατικά όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το κάλιο. Εν τω μεταξύ, τα μούρα είναι πλούσια σε ίνες και αντιοξειδωτικά και καταπολεμούν ασθένειες. Παράλληλα βοηθούν στην πρόληψη των κυτταρικών βλαβών στο σώμα σας.

Το Ελληνικό γιαούρτι χωρίς ζάχαρη με μούρα αποτελεί ένα νόστιμο, υγιεινό τρόπο για να περιορίσετε την πείνα σας, ενώ ταυτόχρονα είναι γευστικό.

Ένα κύπελο Ελληνικού γιαουρτιού, γεμάτο με 1/2  του φλιτζανιού (70 γραμμάρια) βατόμουρων, περιέχει 180 θερμίδες.

 

  1. Μπανάνα με βούτυρο καρύδας

Η γλυκιά γεύση της μπανάνας και η αλμυρή γεύση του αμυγδάλου, του φιστικιού ή του φιστικοβούτυρου δημιουργούν ένα εξαιρετικό σνακ.

Επιπλέον, ο συνδυασμός μπανάνας με βούτυρο καρύδας κάνει το σνακ σας πλούσιο σε πρωτεΐνες και ίνες.

Συνδυάστε μια μικρή μπανάνα με 2 κουταλιές της σούπας (32 γραμμάρια) ψίχα αμυγδάλου για ένα σνακ πλήρωσης που περιέχει μόνο 280 θερμίδες.

 

  1. Φρυγανισμένοι σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, κάλιο, χαλκό και μαγγάνιο - τα οποία είναι απαραίτητα για να διατηρούνται τα οστά σας ισχυρά και υγιή.

Δοκιμάστε να ψήσετε σπόρους κολοκύθας στο σπίτι, ρίχνοντας τους αλάτι, πιπέρι και ελαιόλαδο και στη συνέχεια ψήνοντας τους στους 150 ℃ για 40-50 λεπτά, ανακατεύοντας περιστασιακά ή μέχρι να ροδίσουν. Μια μερίδα 1/2-φλιτζάνι (32-γραμμάρια) παρέχει 143 θερμίδες.

 

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.