arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 υγιεινά τρόφιμα που δεν τρώτε όσο συχνά πρέπει!


Σολομός, μούρα, μπρόκολο, αμύγδαλα και λάχανο είναι ανάμεσα στα αγαπημένα τρόφιμα του περισσότερου κόσμου.
5 υγιεινά τρόφιμα που δεν τρώτε όσο συχνά πρέπει!

Wellness

5 υγιεινά τρόφιμα που δεν τρώτε όσο συχνά πρέπει!


5 υγιεινά τρόφιμα που δεν τρώτε όσο συχνά πρέπει!

 Αλλά δεν είναι τα μοναδικά υγιεινά προϊόντα που δίνουν ενέργεια!  

Πολλά άλλα τρόφιμα που δεν είναι το ίδιο δημοφιλή αξίζουν επίσης ένα μέρος του πιάτου σας.  Ακολουθούν 5 από αυτά.

 

  1. Κουνουπίδι

Μπορεί το μπρόκολο να είναι ο πιο γνωστός συγγενής του αλλά υπάρχουν και άλλα σταυροειδή λαχανικά όπως το κουνουπίδι που είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C και ινών.

 

  1. Σαρδέλες

Αυτά τα μικρά ψάρια έχουν μεγάλη θρεπτική αξία. Οι σαρδέλες είναι μια μεγάλη πηγή καλών ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και λίγα τρόφιμα έχουν τόσο υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β12. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη D.

 

  1. Παντζάρια

Αυτά τα έντονα σε χρώμα λαχανικά μπορεί να φαίνονται ακατέργαστα στο εξωτερικό τους, αλλά είναι μαλακά και γλυκά όταν τα μαγειρεύετε.  Τα παντζάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορεί να βοηθήσουν στην προστασία από τον καρκίνο και άλλες χρόνιες παθήσεις. Επιπλέον, ο χυμός τους, ο οποίος είναι πλούσιος σε νιτρικά άλατα, έχει βρεθεί ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση και αυξάνει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο. Εάν είστε αθλητής, μπορείτε να τρώτε τα παντζάρια ως σνακ για βελτίωση της απόδοσής σας.  

 

  1. Αγκινάρες

Μπορείτε να τις βάλετε στο grill, να τις ψήσετε, να φάτε τα φύλλα ή την καρδιά. Μόλις έχετε φάει όλη την αγκινάρα και θα πάρετε μόνο 60 θερμίδες και σχεδόν καθόλου λίπος (σε αυτό δεν υπολογίζονται οι σάλτσες κλπ). Οι αγκινάρες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και αυτό θα σας γεμίσει ώστε να μην έχετε ανάγκη να φάτε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

 

  1. Φακές

Οι φακές δεν είναι τόσο δημοφιλείς όσο τα φασόλια, αλλά είναι εξίσου σημαντικές για την υγεία των τροφίμων. Δεν χρειάζεται να τις μουλιάσετε πριν τις μαγειρέψετε. Αντικαταστήστε με αυτές το κρέας στις σούπες σας και γεμίστε πρωτεΐνες και ίνες με πολύ λιγότερο λίπος.

 

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.