arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 υγιεινά τρόφιμα που σας βοηθούν να κάψετε λίπος


Η αύξηση του μεταβολικού ρυθμού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε σωματικό λίπος.
5 υγιεινά τρόφιμα που σας βοηθούν να κάψετε λίπος

Wellness

5 υγιεινά τρόφιμα που σας βοηθούν να κάψετε λίπος


5 υγιεινά τρόφιμα που σας βοηθούν να κάψετε λίπος

Ωστόσο, τα περισσότερα συμπληρώματα «καύσης λίπους» στην αγορά είναι είτε ανασφαλή, είτε αναποτελεσματικά ή και τα δύο.

Ευτυχώς, πολλές φυσικές τροφές και ποτά έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν το μεταβολισμό σας και ενισχύουν την απώλεια λίπους.

Εδώ είναι 5 υγιεινά τρόφιμα που σας βοηθούν να κάψετε λίπος.

 

  1. Λιπαρά ψάρια

Το λιπαρό ψάρι είναι υπέροχο και απίστευτα καλό για εσάς.

Ο σολομός, η ρέγγα, η σαρδέλα, το σκουμπρί και άλλα λιπαρά ψάρια περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τη φλεγμονή και τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.

Επιπλέον, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε σωματικό λίπος.

Το ψάρι είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Η πέψη της πρωτεΐνης οδηγεί σε μεγαλύτερα συναισθήματα πληρότητας και αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό σημαντικά περισσότερο από την πέψη λίπους ή υδατανθράκων.

Για να αυξήσετε την απώλεια λίπους και να προστατεύσετε την υγεία της καρδιάς, συμπεριλάβετε τουλάχιστον 100 γραμμάρια λιπαρών ψαριών στη διατροφή σας τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

 

  1. Καφές

Ο καφές είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ποτά παγκοσμίως.

Είναι μια εξαιρετική πηγή καφεΐνης, η οποία μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση και την ψυχική και σωματική απόδοση.

Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε λίπος.

Η έρευνα έχει δείξει ότι η καφεΐνη αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού κατά το εντυπωσιακό ποσοστό 3-13%, ανάλογα με την ποσότητα που καταναλώνεται και την ατομική απόκριση.

Για να αποκομίσετε τα οφέλη της καφεΐνης από την καύση λίπους χωρίς τις πιθανές παρενέργειες, όπως η ανησυχία ή η αϋπνία, στοχεύστε σε 100-400 mg την ημέρα. Αυτή είναι η ποσότητα που βρίσκεται σε περίπου 1 - 4 φλιτζάνια καφέ, ανάλογα με τη δύναμή του.

 

  1. Αυγά

Τα αυγά είναι μια θρεπτική δύναμη.

Παρόλο που οι κρόκοι αυγών παλιότερα έπρεπε να αποφεύγονται λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε χοληστερόλη, έχει αποδειχθεί ότι ολόκληρα αυγά βοηθούν στην προστασία της υγείας της καρδιάς σε όσους διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο ασθένειας.

Επιπλέον, τα αυγά αποτελούν τροφή για απώλεια βάρους.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το πρωινό με βάση τα αυγά μειώνει την πείνα και προάγει το αίσθημα πληρότητας για αρκετές ώρες.

Τα αυγά είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας, η οποία αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό κατά περίπου 20-35% για αρκετές ώρες μετά το φαγητό, με βάση αρκετές μελέτες.

Στην πραγματικότητα, ένας από τους λόγους για τους οποίους τα αυγά σας γεμίζουν μπορεί να οφείλεται στην αύξηση της καύσης θερμίδων που συμβαίνει κατά την πέψη των πρωτεϊνών.

Η κατανάλωση τριών αυγών αρκετές φορές την εβδομάδα μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε λίπος, διατηρώντας παράλληλα το αίσθημα ικανοποίησης και πληρότητας.

 

  1. Ελληνικό γιαούρτι με πλήρη λιπαρά

Το ελληνικό γιαούρτι είναι εξαιρετικά θρεπτικό.

Πρώτον, είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, καλίου και ασβεστίου.

Η έρευνα δείχνει ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες μπορούν να ενισχύσουν την απώλεια λίπους, να προστατεύσουν τους μυς κατά την απώλεια βάρους και να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε γεμάτοι και ικανοποιημένοι.

Επίσης, το γιαούρτι που περιέχει προβιοτικά μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το έντερο σας υγιές και μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου, όπως δυσκοιλιότητα και φούσκωμα.

Η τακτική κατανάλωση ελληνικού γιαουρτιού μπορεί να προσφέρει ορισμένα οφέλη για την υγεία. Αλλά φροντίστε να επιλέξετε απλό, ελληνικό γιαούρτι πλήρων λιπαρών, καθώς τα γαλακτοκομικά προϊόντα χωρίς λιπαρά και χαμηλά λιπαρά περιέχουν λίγο έως καθόλου συζευγμένο λινελαϊκό οξύ.

 

  1. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι ένα από τα πιο υγιεινά λιπαρά στον κόσμο.

Το ελαιόλαδο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα τριγλυκερίδια, αυξάνει την HDL χοληστερόλη και διεγείρει την απελευθέρωση της GLP-1, μιας από τις ορμόνες που σας βοηθά να σας κρατήσει γεμάτους.

Επιπλέον, ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι το ελαιόλαδο μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό και να ενισχύσει την απώλεια λίπους.

Για να ενσωματώσετε το ελαιόλαδο στην καθημερινή σας διατροφή, περιχύστε μερικές κουταλιές της σούπας στη σαλάτα σας ή προσθέστε το σε μαγειρεμένα τρόφιμα.

 

Συνοπτικά

Παρά τα όσα προτείνουν ορισμένοι κατασκευαστές συμπληρωμάτων, δεν υπάρχει ένα ασφαλές «μαγικό χάπι» που μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε εκατοντάδες επιπλέον θερμίδες την ημέρα.

Ωστόσο, ορισμένα τρόφιμα και ποτά μπορεί να αυξήσουν μετρίως τον μεταβολικό σας ρυθμό ενώ παράλληλα σας προσφέρουν κι άλλα οφέλη για την υγεία.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.