arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 υγιεινά πρωινά που θα σας βοηθούν να χάσετε βάρος


Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, το πρωινό μπορεί να δώσει τον ρυθμό για το υπόλοιπο της ημέρας σας.
5 υγιεινά πρωινά που θα σας βοηθούν να χάσετε βάρος

Wellness

5 υγιεινά πρωινά που θα σας βοηθούν να χάσετε βάρος


5 υγιεινά πρωινά που θα σας βοηθούν να χάσετε βάρος

Η κατανάλωση λανθασμένων τροφών μπορεί να ενισχύσει την επιθυμία σας και να σας προετοιμάσει για αποτυχία πριν από την έναρξη της ημέρας.

Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση των σωστών τροφίμων μπορεί να περιορίσει την επιθυμία και να σας κάνει να αισθάνεστε γεμάτοι μέχρι το μεσημεριανό γεύμα.

Εδώ είναι 5 υγιεινά τρόφιμα για πρωινό που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

 

  1. Αυγά

Πλούσια σε πρωτεΐνες και πλούσια σε σημαντικές βιταμίνες και ανόργανα άλατα, όπως το σελήνιο και η ριβοφλαβίνη, τα αυγά είναι μια πραγματική διατροφική δύναμη.

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, τα αυγά μπορεί να μειώσουν την όρεξη όταν τρώγονται ως πρωινό και να δώσουν σημαντική ενίσχυση στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Από βραστά, ομελέτα έως μάτια, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να απολαύσετε τα αυγά σας.

Δοκιμάστε να μαγειρέψετε τα αυγά με οποιοδήποτε στυλ και, στη συνέχεια, συνδυάστε τα με μια μερίδα των αγαπημένων σας λαχανικών, για ένα θρεπτικό και νόστιμο πρωινό.

 

  1. Μπανάνες

Με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες αλλά χαμηλή σε θερμίδες, οι μπανάνες είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τα ζαχαρούχα δημητριακά πρωινού.

Μία μπανάνα μεσαίου μεγέθους έχει περίπου 100 θερμίδες αλλά συσκευάζει 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών - φτάνοντας έως και το 12% των ημερήσιων αναγκών σε ίνες σε μία μόλις δόση.

Οι ίνες βοηθούν στην επιβράδυνση της εκκένωσης του στομάχου σας και σας κάνουν να αισθάνεστε γεμάτοι, περισσότερο.

Πολλαπλές μελέτες έχουν δείξει ότι η αύξηση της πρόσληψης ινών από φρούτα και λαχανικά σχετίζεται με αυξημένη απώλεια βάρους.

Επιπλέον, οι άγουρες μπανάνες είναι μια καλή πηγή ανθεκτικού αμύλου.

Η έρευνα δείχνει ότι το ανθεκτικό άμυλο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πρόσληψης τροφής και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

Μπορείτε να απολαύσετε μπανάνες μόνες ή να τεμαχίσετε μαζί με γιαούρτι, τυρί cottage ή πλιγούρι βρώμης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άγουρες, πράσινες μπανάνες στο πρωινό σας smoothie για μια πλούσια δόση ανθεκτικού αμύλου.

 

  1. Γιαούρτι

Κρεμώδες, νόστιμο και ικανοποιητικό, το γιαούρτι αποτελεί μια εξαιρετική προσθήκη σε μια διατροφή για την απώλεια βάρους.

Συγκεκριμένα, το ελληνικό γιαούρτι προσφέρει ένα πλούσιο κομμάτι πρωτεΐνης σε κάθε μερίδα, καθιστώντας το ιδανικό φαγητό πρωινού για την απώλεια βάρους.

Δοκιμάστε να συνδυάσετε ένα φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι με μερικά ανάμεικτα φρούτα, σπόρους chia ή φύτρο σιταριού για ένα ιδιαίτερα θρεπτικό πρωινό.

 

  1. Μούρα

Οι ποικιλίες μούρων όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι απίστευτα πυκνές σε θρεπτικά συστατικά, που σημαίνει ότι έχουν χαμηλές θερμίδες αλλά είναι γεμάτες με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Εκτός από την παροχή πολλών σημαντικών βιταμινών και μετάλλων, τα μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, γεγονός που μπορεί να μειώσει το αίσθημα πείνας και την πρόσληψη τροφής.

Προσθέστε τα μούρα στο πρωινό σας smoothie, το πλιγούρι βρώμης ή το γιαούρτι για να επωφεληθείτε από τα μοναδικά οφέλη που σας δίνουν.

 

  1. Καφές

Ορισμένες μελέτες διαπίστωσαν ότι το πρωί σας φλιτζάνι καφέ θα μπορούσε να αποφέρει μεγάλα οφέλη για την απώλεια βάρους.

Λόγω της περιεκτικότητάς του σε καφεΐνη, ο καφές μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους ενισχύοντας το μεταβολισμό και την καύση λίπους.

Παρόλο που ο καφές μπορεί να μην αποτελεί μόνος του ένα ισορροπημένο πρωινό, μπορείτε εύκολα να το συνδυάσετε με τα αγαπημένα σας υγιεινά τρόφιμα για να αναβαθμίσετε το πρωινό σας γεύμα.

Απλά φροντίστε να μην το παρακάνετε με τη ζάχαρη ή την κρέμα γάλακτος, καθώς προσθέτουν θερμίδες και αναιρούν ορισμένες από τις πιθανές ιδιότητες που προάγουν την υγεία του καφέ.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.