arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 «υγιεινές» τροφές που διατροφολόγοι αποκαλούν σπατάλη χρημάτων


Αξιόλογοι διατροφολόγοι, σύμφωνα με το health.com, προτείνουν να σταματήσετε να αγοράζετε αυτές τις παραπλανητικές και ανθυγιεινές τροφές.
5 «υγιεινές» τροφές που διατροφολόγοι αποκαλούν σπατάλη χρημάτων

Wellness

5 «υγιεινές» τροφές που διατροφολόγοι αποκαλούν σπατάλη χρημάτων


5 «υγιεινές» τροφές που διατροφολόγοι αποκαλούν σπατάλη χρημάτων

Πιθανότατα μπορείτε να μαντέψετε ότι τα bagels, τα αναψυκτικά, τα γλυκά και τα πατατάκια σπάνια βρίσκονται στις λίστες των διατροφολόγων. Αλλά υπάρχουν μερικά άλλα είδη που αρνούνται να συμπεριλάβουν στις λίστες τους και αυτό μπορεί να σας εκπλήξει. Είναι σημαντικό να γνωρίζεται ποια προϊόντα, δεν είναι στην πραγματικότητα τόσο καλά όσο σας εμφανίζονται.

Αρωματισμένο γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών, αλλά είναι καλύτερο να το αγοράσετε απλό και να το γλυκάνετε με φρούτα και μέλι. Μερικά προ-αρωματισμένα γιαούρτια είναι τόσο ζαχαρούχα όσο και ένα γλυκό. Εξοικονομήστε χρήματα αγοράζοντας ένα απλό ελληνικό γιαούρτι αντί για δοχεία μίας μερίδας.

Veggie puffs

Το "Veggie" μπορεί να είναι στο όνομά τους, αλλά ελέγξτε τη λίστα συστατικών - πιθανότατα θα βρείτε μια μεγάλη λίστα προσθέτων όπως άμυλο πατάτας, άμυλο καλαμποκιού και αλεύρι σόγιας. Επιπλέον, μια μερίδα περιέχει σχεδόν τόσες θερμίδες όσες μια μερίδα πατατάκια.

Dressing σαλάτας σε μπουκάλια

Είναι γεμάτα από πολύ επεξεργασμένα έλαια, πρόσθετη ζάχαρη και τεχνητά χρώματα. Καλύτερα να φτιάξετε το δικό σας χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο, ξύδι και βότανα. Όχι μόνο θα είναι πιο υγιεινό, αλλά το σπιτικό θα σας κοστίσει σημαντικά λιγότερο.

Χυμοί cold pressed

Δεν μπορείτε να πάρετε όσα χρειάζεστε διατροφικά με το χυμό σας. Ο χυμός φρούτων ή λαχανικών αφαιρεί τις περισσότερες από τις ευεργετικές ίνες του προϊόντος και αφήνει πίσω τη ζάχαρη του φρούτου. Αν και ένας χυμός μπορεί να περιέχει πολλά φρούτα ή λαχανικά, η αλήθεια είναι ότι το σώμα σας δεν μπορεί να απορροφήσει τόσα πολλά θρεπτικά συστατικά ταυτόχρονα. Είναι καλύτερο για εσάς και το πορτοφόλι σας να τρώτε ολόκληρα τα φρούτα και τα λαχανικά.

Συσκευασμένα τρόφιμα χωρίς γλουτένη

Εάν δεν έχετε διαγνωστεί με κοιλιοκάκη ή δυσανεξία στη γλουτένη, δεν υπάρχει λόγος να αγοράζετε τρόφιμα χωρίς γλουτένη. Μπορεί να αναφέρουν ότι είναι κατάλληλα για μια πιο υγιεινή διατροφή αλλά είναι σημαντικό να διαβάσετε τι αναγράφεται στις ετικέτες τους.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.