arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Γκρέιπφρουτ: 5 οφέλη που προσφέρει στην υγεία σας


Το γκρέιπφρουτ είναι ένα τροπικό εσπεριδοειδές γνωστό για τη γλυκιά και κάπως ξινή γεύση του.
Γκρέιπφρουτ: 5 οφέλη που προσφέρει στην υγεία σας

Wellness

Γκρέιπφρουτ: 5 οφέλη που προσφέρει στην υγεία σας


Γκρέιπφρουτ: 5 οφέλη που προσφέρει στην υγεία σας

Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Αυτό το καθιστά ένα από τα πιο υγιεινά εσπεριδοειδή που μπορείτε να φάτε.

Η έρευνα δείχνει ότι μπορεί να έχει κάποια ισχυρά οφέλη για την υγεία, όπως απώλεια βάρους και μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Εδώ είναι 5 τεκμηριωμένα οφέλη που προσφέρει το γκρέιπφρουτ στην υγεία σας.

 

  1. Είναι χαμηλό σε θερμίδες, αλλά υψηλό σε θρεπτικά συστατικά

Το γκρέιπφρουτ είναι μια απίστευτα υγιεινή τροφή. Αυτό συμβαίνει επειδή έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, αλλά χαμηλή σε θερμίδες. Στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα φρούτα με τις χαμηλότερες θερμίδες.

Παρέχει μια αξιοπρεπή ποσότητα ινών, εκτός από περισσότερες από 15 ωφέλιμες βιταμίνες και μέταλλα.

Εδώ είναι μερικά από τα κύρια θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται σε μισό γκρέιπφρουτ μεσαίου μεγέθους:

  • Θερμίδες: 52
  • Υδατάνθρακες: 13 γραμμάρια
  • Πρωτεΐνη: 1 γραμμάριο
  • Ίνες: 2 γραμμάρια
  • Βιταμίνη C: 64% του RDI
  • Βιταμίνη Α: 28% του RDI
  • Κάλιο: 5% του RDI
  • θειαμίνη: 4% του RDI
  • Φολικό: 4% του RDI
  • Μαγνήσιο: 3% του RDI

Επιπλέον, είναι μια πλούσια πηγή μερικών ισχυρών αντιοξειδωτικών φυτικών ενώσεων, οι οποίες είναι πιθανώς υπεύθυνες για πολλά από τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία.

 

  1. Μπορεί να ωφελήσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Η τακτική κατανάλωση γκρέιπφρουτ μπορεί να είναι ευεργετική για το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Είναι πολύτιμο χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που είναι γνωστό ότι προστατεύουν τα κύτταρα σας από επιβλαβή βακτήρια και ιούς.

Επιπλέον, αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη C είναι ευεργετική στο να βοηθάει τους ανθρώπους να αναρρώνουν πιο γρήγορα από το κοινό κρυολόγημα.

Πολλές άλλες βιταμίνες και μέταλλα που βρίσκονται στο γκρέιπφρουτ είναι γνωστό ότι ωφελούν την ανοσία, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Α, η οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην προστασία από τη φλεγμονή και από πολλές μολυσματικές ασθένειες.

Το γκρέιπφρουτ παρέχει επίσης μικρές ποσότητες βιταμινών Β, ψευδάργυρου, χαλκού και σιδήρου, τα οποία όλα συνεργάζονται στο σώμα για την ενίσχυση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος. Συμβάλλουν επίσης στη διατήρηση της ακεραιότητας του δέρματός σας, το οποίο δρα ως προστατευτικό εμπόδιο στη μόλυνση.

 

  1. Μπορεί να προωθήσει τον έλεγχο όρεξης

Το γκρέιπφρουτ περιέχει μια αξιοπρεπή ποσότητα ινών - 2 γραμμάρια στο μισό ενός μεσαίου μεγέθους φρούτου.

Η έρευνα δείχνει ότι μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες είναι ευεργετική καθώς σας κάνει να νιώθετε πληρότητα. Αυτό συμβαίνει επειδή η ίνες επιβραδύνουν τον ρυθμό εκκένωσης του στομάχου σας, αυξάνοντας τον χρόνο πέψης.

Έτσι, η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων φυτικών ινών μπορεί αυτόματα να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες όλη την ημέρα, διατηρώντας την όρεξή σας.

 

  1. Το γκρέιπφρουτ μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της αντοχής στην ινσουλίνη και του διαβήτη

Η τακτική κατανάλωση γκρέιπφρουτ μπορεί να έχει τη δυνατότητα να αποτρέψει την αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη.

Η αντίσταση στην ινσουλίνη εμφανίζεται όταν τα κύτταρα σας σταματούν να ανταποκρίνονται στην ινσουλίνη.

Η ινσουλίνη είναι μια ορμόνη που ρυθμίζει πολλές διαδικασίες στο σώμα σας. Για παράδειγμα, συμμετέχει σε πολλές πτυχές του μεταβολισμού σας, αλλά είναι πιο γνωστή για τον ρόλο της στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.

Η αντίσταση στην ινσουλίνη οδηγεί τελικά σε υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης και σακχάρου στο αίμα, δύο πρωταρχικούς παράγοντες κινδύνου για διαβήτη τύπου 2.

Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των επιπέδων ινσουλίνης.

Επιπλέον, η κατανάλωση φρούτων στο σύνολό της συνδέεται γενικά με καλύτερο έλεγχο σακχάρου στο αίμα και μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

 

  1. Είναι ενυδατικά

Το γκρέιπφρουτ περιέχει πολύ νερό και, ως εκ τούτου, είναι πολύ ενυδατικό. Στην πραγματικότητα, το νερό αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του βάρους του φρούτου

Υπάρχουν σχεδόν 118 ml νερού στο μισό γκρέιπφρουτ, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το 88% του συνολικού βάρους του.

Ενώ το πόσιμο πολύ νερό είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ενυδατωμένοι, η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό μπορεί επίσης να βοηθήσει.

 

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.