arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 τροφές που μπορούν να αυξήσουν την συγκέντρωσή σας


Ακολουθεί μια λίστα με 5 τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της συγκέντρωσής σας.
5 τροφές που μπορούν να αυξήσουν την συγκέντρωσή σας

Wellness

5 τροφές που μπορούν να αυξήσουν την συγκέντρωσή σας


5 τροφές που μπορούν να αυξήσουν την συγκέντρωσή σας

Τζίνσενγκ, Ψάρια, Μούρα ή Καφεΐνη;

Ακούτε τις φήμες γύρω από τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής και πιστεύετε ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα, από την αύξηση της συγκέντρωσης έως την ενίσχυση της μνήμης, της προσοχής και της λειτουργίας του εγκεφάλου.

Αλλά λειτουργούν πραγματικά; Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι καθώς μεγαλώνουμε, το σώμα μας γερνάει μαζί μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να διατηρήσετε έναν υγιή εγκέφαλο εάν προσθέσετε "έξυπνα" τρόφιμα και ποτά στη διατροφή σας.

Η καφεΐνη μπορεί να σας κάνει να είστε πιο προσεκτικοί

Δεν υπάρχει μαγική σφαίρα για να ενισχύσετε το IQ σας - αλλά ορισμένες ουσίες, όπως η καφεΐνη, μπορούν να σας ενεργοποιήσουν και να σας βοηθήσουν να συγκεντρωθείτε. Βρίσκεται στον καφέ, τη σοκολάτα, τα ενεργειακά ποτά και ορισμένα φάρμακα. Η καφεΐνη σάς προσφέρει μια αφύπνιση, αν και τα αποτελέσματα είναι βραχυπρόθεσμα. Επιπλέον θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η υπερβολική καφεΐνη μπορεί να σας κάνει να κουράζεστε και να νιώθετε άβολα.

Η ζάχαρη μπορεί να βελτιώσει την εγρήγορση

Η ζάχαρη είναι η προτιμώμενη πηγή καυσίμου του εγκεφάλου σας - όχι η επιτραπέζια ζάχαρη, αλλά η γλυκόζη, την οποία επεξεργάζεται το σώμα σας από τα σάκχαρα και τους υδατάνθρακες που τρώτε. Για αυτό ένα ποτήρι από χυμό φρούτων μπορεί να προσφέρει βραχυπρόθεσμη ώθηση στη μνήμη, τη σκέψη και την ψυχική ικανότητα.

Προσέξτε όμως την προστιθέμενη ζάχαρη, καθώς έχει συνδεθεί με καρδιακές παθήσεις και άλλες καταστάσεις.

Φάτε πρωινό για να τροφοδοτήσετε τον εγκέφαλό σας

Θέλετε να παραλείψετε το πρωινό; Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να βελτιώσει τη βραχυπρόθεσμη μνήμη και προσοχή. Οι μαθητές που τρώνε τείνουν να αποδίδουν καλύτερα από εκείνους που δεν τρώνε. Τα τρόφιμα που βρίσκονται στην κορυφή της λίστας καυσίμων εγκεφάλου περιλαμβάνουν σιτηρά, γαλακτοκομικά προϊόντα και φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες. Απλά μην τρώτε υπερβολικά. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι το πρωινό με θερμίδες φαίνεται να εμποδίζει τη συγκέντρωση.

Τα ψάρια είναι πραγματικά φαγητό για τον εγκέφαλο

Μια πηγή πρωτεΐνης που συνδέεται με μεγάλη ενίσχυση του εγκεφάλου είναι τα ψάρια - πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι βασικά για την υγεία του εγκεφάλου. Αυτά τα υγιή λίπη έχουν εκπληκτική δύναμη για τον εγκέφαλο: Μια δίαιτα με υψηλότερα επίπεδα από αυτά έχει συνδεθεί με χαμηλότερη άνοια και κινδύνους εγκεφαλικού επεισοδίου και βραδύτερη διανοητική πτώση. Επιπλέον, μπορεί να διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης, ειδικά καθώς μεγαλώνουμε.

Για την υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς, να τρώτε δύο μερίδες ψαριών την εβδομάδα.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.