arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 τρόφιμα που σύμφωνα με τους ειδικούς βοηθούν στην απώλεια βάρους


Ας το παραδεχτούμε - η απώλεια βάρους και η διατήρησή του είναι δύσκολη.
5 τρόφιμα που σύμφωνα με τους ειδικούς βοηθούν στην απώλεια βάρους

Wellness

5 τρόφιμα που σύμφωνα με τους ειδικούς βοηθούν στην απώλεια βάρους


5 τρόφιμα που σύμφωνα με τους ειδικούς βοηθούν στην απώλεια βάρους

Και με όλα τα πλούσια σε θερμίδες τρόφιμα που είναι άμεσα διαθέσιμα συνέχεια και την έλλειψη ύπνου που συχνά είναι εκτός του ελέγχου μας η διατήρηση του βάρους είναι δύσκολη ακόμα και για τους πιο αποφασισμένους.

Ακολουθούν 5 τρόφιμα που κάνουν καλό στην απώλεια βάρους.

Μήλα

Ένα μεσαίο μήλο έχει περίπου 95 θερμίδες και 5 γραμμάρια φυτικών ινών. Η φλούδα του μήλου είναι επίσης μια πλούσια πηγή ουρσολικού οξέος, μια φυσική φυτική ένωση που έχει αποδειχθεί σε προκαταρκτικές μελέτες ότι αυξάνει την καύση λίπους.

Σπαράγγια

Το σπαράγγι μπορεί να κάνει πολλά πράγματα, όπως να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε το φούσκωμα και να χάσετε βάρος, χάρη στις διουρητικές του ιδιότητες και την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Το πράσινο αυτό είναι επίσης γεμάτο με άλλα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών A, C, E, K και B6, καθώς και φυλλικό οξύ, σίδηρο, χαλκό, ασβέστιο και πρωτεΐνες. Επιπλέον, είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών.

Φασόλια

Όταν θέλετε ένα φαγητό με πρωτεΐνη, τα φασόλια είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για να απολαύσετε. Τα φασόλια μεταβολίζονται αργά, οπότε μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους διατηρώντας το αίσθημα πληρότητας για περισσότερο. Μισό φλιτζάνι φασόλια παρέχει περίπου 110 θερμίδες και 7 γραμμάρια πρωτεΐνης. Τα φασόλια θεωρούνται επίσης πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ως superfood καθώς παρέχουν αντιοξειδωτικά, σίδηρο, κάλιο και ψευδάργυρο.

Μούρα

Θέλετε κάτι γλυκό να απολαύσετε; Είναι καλό να φάτε περισσότερα μούρα. Τα μούρα είναι χαμηλά σε θερμίδες, πλούσια σε φυτικές ίνες και θα ικανοποιήσουν τη λιγούρα σας σας χωρίς πρόσθετη ζάχαρη.

Εσπεριδοειδή

Το γλυκό και ζουμερό γκρέιπφρουτ και τα πορτοκάλια είναι νόστιμοι τρόποι για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Ένα μεσαίο πορτοκάλι έχει μόλις 60 θερμίδες και 3 γραμμάρια φυτικών ινών, ενώ ένα γκρέιπφρουτ έχει περίπου 100 θερμίδες και 4 γραμμάρια ινών. Λόγω του υψηλού αριθμού νερού και φυτικών ινών, τα εσπεριδοειδή έχουν χαμηλότερες βαθμολογίες γλυκαιμικού δείκτη και μπορούν να βοηθήσουν να μετριάσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα για να σας κρατήσουν πλήρεις για περισσότερο.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.