arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

WELLNESS

#Helath -5 Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σύμφωνα με τους διατροφολόγους


Αυτές είναι κάποιες από τις τροφές που χρειάζεται πραγματικά το σώμα σας για να παραμείνει υγιές.
#Helath -5  Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σύμφωνα με τους διατροφολόγους

WELLNESS

#Helath -5 Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σύμφωνα με τους διατροφολόγους


#Helath -5  Τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Πράσινα λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά παρέχουν αντιφλεγμονώδη αντιοξειδωτικά, καθώς και βασικά θρεπτικά συστατικά που είναι γνωστό ότι βοηθούν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α και C και του φυλλικού οξέος. Παρέχουν επίσης βιοδραστικές ενώσεις που απελευθερώνουν ένα χημικό σήμα που βελτιστοποιεί την ανοσία στο έντερο, τη θέση του 70-80% των ανοσοκυττάρων. Σοτάρετε λαχανικά σε έξτρα παρθένο βιολογικό ελαιόλαδο μαζί με σκόρδο, κουρκουμά και μαύρο πιπέρι ή προσθέστε τα σε σούπα. Μπορείτε επίσης να αναμίξετε φυλλώδη χόρτα, όπως το λάχανο ή το σπανάκι, σε ένα smoothie.

Σκόρδο

Η έρευνα προσδίδει αξιοπιστία στις δυνατότητες του σκόρδου για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού. Σε μια παλαιότερη μελέτη, 146 εθελοντές που επιλέχθηκαν τυχαία να λάβουν είτε εικονικό φάρμακο είτε συμπλήρωμα σκόρδου καθημερινά για 12 εβδομάδες καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Η ομάδα που έπαιρνε το σκόρδο παρουσίασε σημαντικά λιγότερα κρυολογήματα σε σύγκριση με την ομάδα του εικονικού φαρμάκου και ανάρρωσε γρηγορότερα σε περιπτώσεις μολύνσεων.

Γλυκοπατάτα και καρότα

Αυτά τα λαχανικά είναι κορυφαίες πηγές βήτα καροτίνης, προδρόμου της βιταμίνης Α. Αυτό το θρεπτικό συστατικό βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα βοηθώντας στην παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία καταπολεμούν βακτήρια και ιούς. Βοηθά επίσης στον σχηματισμό των βλεννογόνων που καλύπτουν την αναπνευστική οδό, η οποία λειτουργεί ως προστατευτικό φράγμα για να κρατήσει τα μικρόβια έξω από το σώμα. Μια ψημένη γλυκοπατάτα περιέχει πάνω από το 150% του ημερήσιου στόχου βιταμίνης Α και ένα φλιτζάνι ωμά καρότα πάνω από το 100% της συνιστώμενης πρόσληψης.

Κουρκουμάς

Η κουρκουμίνη, η φυσική ένωση του κουρκουμά που είναι υπεύθυνη για το ζωντανό χρώμα της, είναι μια ισχυρή αντιφλεγμονώδης ένωση. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύει τη δραστηριότητα των κυττάρων του ανοσοποιητικού και ενισχύει τις αποκρίσεις αντισωμάτων. Ο συνδυασμός κουρκουμά με μαύρο πιπέρι αυξάνει σημαντικά τη βιοδιαθεσιμότητα της κουρκουμίνης. Πασπαλίστε ένα συνδυασμό κουρκουμά μαύρου πιπεριού σε ένα smoothie, σούπα, ζωμό ή μαγειρεμένα λαχανικά.

Ηλιόσποροι και αμύγδαλα

Εκτός από τη βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε παίζει βασικό ρόλο στην ανοσία. Αυτή η λιποδιαλυτή βιταμίνη ενισχύει τη δραστηριότητα των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος για να υποστηρίξει την ικανότητα του σώματος να αποτρέψει τα εισβαλλόμενα βακτήρια και ιούς.

Πηγή: https://www.health.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.