arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 επιστημονικά στοιχεία για το λίπος στην κοιλιά


Σε αυτό το άρθρο αναφέρονται 5 στοιχεία για το λίπος της κοιλιάς, που βασίζονται στην επιστήμη. 
5 επιστημονικά στοιχεία για το λίπος στην κοιλιά

Wellness

5 επιστημονικά στοιχεία για το λίπος στην κοιλιά


5 επιστημονικά στοιχεία για το λίπος στην κοιλιά

Λίπος της κοιλιάς: περισσότερο από δέρμα

Μια πληροφορία για το λίπος του στομάχου που θα πρέπει να γνωρίζετε είναι η εξής: Δεν είναι μόνο αυτό το στιβαρό στρώμα ακριβώς κάτω από το δέρμα σας. Το σπλαχνικό λίπος είναι το όνομα για το είδος λίπους που βρίσκεται βαθιά στον κορμό σας. Συσκευάζεται γύρω από τα έντερα, το ήπαρ και το στομάχι σας. Μπορεί επίσης να ευθυγραμμίσει τις αρτηρίες σας. Και μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία σας. Αλλά δεν χρειάζεστε ειδικές δίαιτες ή ασκήσεις για να το χάσετε - μόνο υγιεινές συνήθειες.

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για την υγεία;

Δεν αφορά μόνο τον αριθμό στην κλίμακα. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η ποσότητα του λίπους γύρω από τη μέση σας είναι καλύτερος δείκτης για το εάν διατρέχετε κίνδυνο σοβαρών προβλημάτων υγείας από το βάρος σας ή τον ΔΜΣ σας (δείκτης μάζας σώματος). Όχι μόνο το λίπος της κοιλιάς μπορεί να κάνει τα τζιν σας πολύ σφιχτά, αλλά μεγάλο μέρος αυτού θα μπορούσε να σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να εμφανίσετε:

  • Διαβήτη
  • Λιπαρή ηπατική νόσο
  • Καρδιακή ασθένεια
  • Υψηλή χοληστερόλη
  • Καρκίνος του μαστού
  • Παγκρεατίτιδα

 

Τι σημαίνουν οι μετρήσεις της μέσης

Δεν μπορείτε να πείτε πόσο σπλαχνικό λίπος έχετε μόνο μετρώντας τη μέση σας με μεζούρα. Αυτό συμβαίνει επειδή το λίπος κοντά στην επιφάνεια του δέρματός σας (που ονομάζεται υποδόριο λίπος) είναι επίσης μέρος της περιφέρειας σας. Αλλά η μεζούρα σας μπορεί να σας δώσει μια υπόδειξη εάν μπορεί να καταλήξετε σε προβλήματα υγείας που σχετίζονται με το λίπος της κοιλιάς. Για τις γυναίκες, οι μετρήσεις μέσης άνω των 88,9 εκ μπορούν να αυξήσουν ένα κόκκινο επίπεδο. Για τους άνδρες, είναι 101 εκ.

Είναι το πρώτο λίπος που φεύγει

Αυτή είναι μια καλή πληροφορία: Το σπλαχνικό λίπος είναι το πρώτο είδος που χάνετε. Και για να το κάνετε αυτό, πρέπει να κινηθείτε. Η προπόνησή σας δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη. Μπορεί να περπατήσετε έντονα για μια ώρα την ημέρα. Σε διάδρομο, μπορείτε να ρυθμίσετε την κλίση υψηλότερη για ενίσχυση του μεταβολισμού. Εάν κάθεστε πολύ, βρείτε τρόπους να μετακινηθείτε. Ρυθμίστε ένα χρονόμετρο στο τηλέφωνό σας για να σας υπενθυμίζει να σηκώνεστε κάθε μισή ώρα περίπου.

Ανταλλάξτε τη σόδα με το πράσινο τσάι

Για να μειώσετε το λίπος της κοιλιά είναι σημαντικό να κάνετε έξυπνη διατροφή. Να τρώτε λογικές μερίδες, πολλά λαχανικά και λίγο πρόχειρο φαγητό. Και αντί για αναψυκτικά, σκεφτείτε το πράσινο τσάι. Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι κατεχίνες, αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στο πράσινο τσάι, μπορεί να βοηθήσουν (λίγο) να κάψουν σπλαχνικό λίπος. Τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου σίγουρα. Αλλά ένα πράγμα είναι σαφές: Το να αντικαταστήσετε τα ζαχαρούχα ποτά με το τσάι, θα εξοικονομήσει θερμίδες. Απλά μην γεμίσετε το τσάι σας με μέλι ή ζάχαρη.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.