arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε γρήγορα το φούσκωμα


Σίγουρα δεν ξέρετε πότε θα σας συμβεί αυτό.
5 Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε γρήγορα το φούσκωμα

Wellness

5 Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε γρήγορα το φούσκωμα


5 Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε γρήγορα το φούσκωμα

Το φούσκωμα μπορεί να φέρει μεγάλη δυσφορία στο στομάχι και να σας κάνει να νιώσετε πιο άσχημα. Σε πολλές περιπτώσεις, δεν πρόκειται για πιθανή αύξηση βάρους - το φούσκωμα σας κάνει να νιώθετε ακαθόριστα φουσκωμένοι.

Δυστυχώς, η αιτία ενός φουσκωμένου στομάχου μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Τόσα πολλά πράγματα μπορούν να ρίξουν το σώμα μας από την ισορροπία του και να οδηγήσουν σε φούσκωμα στην κοιλιά. Ίσως να φάγατε πολύ αλμυρό φαγητό. Ίσως πίνετε αναψυκτικά. Ίσως απλά καταναλώσατε πολύ κρασί το προηγούμενο βράδυ.

Είτε αντιμετωπίζετε τις επιπτώσεις ενός υπερβολικού γεύματος, είτε νιώθετε δυσκοιλιότητα μετά από ένα ταξίδι (ακόμα κι τρώτε υγιεινά σνακ), είτε αντιμετωπίζετε συμπτώματα περιόδου ή συμβαίνει για κάποιον ανεξήγητο λόγο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι κάτι άβολο - και θα θελήσετε να μειώσετε το φούσκωμα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

1) Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε κάλιο

Εάν αισθάνεστε φούσκωμα από υπερβολικό νάτριο, η καλύτερη συμβουλή για γρήγορη ανακούφιση είναι να πίνετε περισσότερο νερό και να τρώτε ήπια τρόφιμα με κάλιο, όπως μπανάνα, αβοκάντο και γλυκοπατάτα. Τόσο το νερό όσο και το κάλιο βοηθούν στην εξάλειψη του περισσεύματος νατρίου και του υγρού από το σώμα. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν έχετε την περιόδό σας.

2) Και σπαράγγια

Αυτό το λαχανικό είναι ένα φυσικό διουρητικό γιατί βοηθάει το νερό να κινείται μέσω του σώματος. Δοκιμάστε να μαγειρέψετε μερικά μαζί με αυγά το πρωί ή στον ατμό ή σοταρισμένα ως γεύμα μαζί με την πρωτεΐνη σας.  

3) Πηγαίνετε για μια βόλτα

Εάν τα αέρια είναι η αιτία του φουσκώματος της κοιλιάς σας, η βόλτα με τα πόδια μπορεί να βοηθήσει. Η κίνηση διεγείρει τη συστολή του πεπτικού συστήματος . Αυτό μπορεί να βοηθήσει το παγιδευμένο αέριο. Φορέστε τα αθλητικά σας, βάλτε ένα podcast και περπατήστε το τετράγωνο γύρω από το σπίτι σας για να νιώσετε καλύτερα.

4) Πίνετε άφθονο νερό

Είτε ήπιατε λίγο παραπάνω αλκοόλ είτε φάγατε ένα τεράστιο cheeseburger, το να πιείτε άφθονο νερό μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλά ακόμα πιο γρήγορα. Παρόλο που μπορεί να ακούγεται αντιπαραγωγικό το να πίνετε περισσότερο, το νερό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην «πλυθεί» το σύστημά σας και να μειωθεί το πρήξιμο. Απλώς μην πιείτε ανθρακούχο νερό. Τα αφρώδη ποτά μπορεί να ενισχύσουν το φούσκωμα.

Πηγή: https://www.oprahdaily.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.