arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Συχνά λάθη που γίνονται στο περπάτημα και πως να τα διορθώσετε!


Ακολουθούν 5 συχνά λάθη που γίνονται στο περπάτημα καθώς και χρήσιμα tips για να τα διορθώσετε!
5 Συχνά λάθη που γίνονται στο περπάτημα και πως να τα διορθώσετε!

Wellness

5 Συχνά λάθη που γίνονται στο περπάτημα και πως να τα διορθώσετε!


5 Συχνά λάθη που γίνονται στο περπάτημα και πως να τα διορθώσετε!

Τα λάθος παπούτσια

Ίσως γνωρίζετε ήδη ότι τα ψηλά τακούνια δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Τα παπούτσια τένις και μπάσκετ παρουσιάζουν επίσης προβλήματα. Η ακαμψία αυτών των παπουτσιών στο γήπεδο βοηθά στη γρήγορη κίνηση στο πλάι, αλλά εμποδίζει την ευελιξία που χρειάζεται για ένα καλό περπάτημα. Αναζητήστε ένα παπούτσι με καλή σόλα που είναι ελαφρύ, να αναπνέει και να είναι ανθεκτικό στο νερό.

Κολλάτε σε μια διαδρομή

Μπορεί να βαρεθείτε και να χάσετε ενδιαφέρον για τη βόλτα σας αν ακολουθείτε την ίδια διαδρομή κάθε μέρα. Αλλάξτε την για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον σας. Όχι μόνο είναι καλό για τη διάθεση και το κίνητρό σας, αλλά αλλάζει τα πράγματα για τους μυς και τις αρθρώσεις σας. Αναζητήστε λόφους για να προσθέσετε στη διαδρομή σας ώστε να προσθέσετε ένταση και να ενδυναμώνεστε τους μυς του μηρού, του νάρθηκα και του γλουτού.

Χαμηλώστε την ένταση

Μπορεί να θέλετε να ξεφύγετε ακούγοντας τη μουσική ή το podcast σας, αλλά μπορεί να είναι μη ασφαλές εάν έχετε πολύ δυνατή ένταση. Αν θέλετε να ακούτε κάτι, αναζητήστε ακουστικά που αφήνουν ήχους από έξω και διατηρήστε την ένταση αρκετά χαμηλή, ώστε να μπορείτε να ακούτε τι συμβαίνει γύρω σας: ένα λεωφορείο, ένα όχημα, ένα σκυλί που γαβγίζει, μια σειρήνα ασθενοφόρου.

Κοιτάτε την οθόνη σας

Με το να κοιτάτε το τηλέφωνό σας ενώ περπατάτε και ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ακόμη κ να βρεθείτε στην κίνηση. Είναι συχνοί οι τραυματισμοί πεζών που συνδέονται με τηλέφωνα καθώς έχουν υπερδιπλασιαστεί από το 2004 και οι περισσότεροι πεζοί - 60% - κοιτάζουν τα τηλέφωνά τους ή κάτι άλλο. Σταματήστε, βγείτε από το δρόμο και ολοκληρώστε την δουλειά σας πριν περπατήσετε ξανά.

Το να μην μετράτε

Η μέτρηση βημάτων ή χιλιομέτρων ή λεπτών είναι σημαντική. Με αυτόν τον τρόπο, γνωρίζετε εάν επιτυγχάνετε τους στόχους της άσκησής σας. Θα μπορούσε επίσης να σας παρακινήσει. Μπορείτε να παρακολουθείτε τα δικά σας με μια εφαρμογή στο κινητό σας ή με μια συσκευή που μετράει τα βήματα.

Πηγή: https://www.webmd.com/fitness-exercise/ss/slideshow-walking-mistakes

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.