arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

Σέλινο: 5 οφέλη του για τη διατροφή σας


Με μόλις 10 θερμίδες ανά κοτσάνι, το σέλινο επιβεβαιώνει τη φήμη καθώς και καιρό θεωρείται «θρεπτική τροφή» με χαμηλές θερμίδες.
Σέλινο: 5 οφέλη του για τη διατροφή σας

Wellness

Σέλινο: 5 οφέλη του για τη διατροφή σας


Σέλινο: 5 οφέλη του για τη διατροφή σας

Αλλά το τραγανό σέλινο έχει στην πραγματικότητα ορισμένα οφέλη για την υγεία που μπορεί να σας εκπλήξουν. Ακολουθούν πέντε λόγοι που πρέπει να σκεφτείτε ώστε να προσθέσετε σέλινο στη διατροφή σας.

  1. Το σέλινο είναι μια μεγάλη πηγή σημαντικών αντιοξειδωτικών.

Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα, τα αιμοφόρα αγγεία και τα όργανα από οξειδωτικές βλάβες.

Το σέλινο περιέχει βιταμίνη C, βήτα καροτίνη και φλαβονοειδή, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον 12 επιπλέον είδη αντιοξειδωτικών θρεπτικών συστατικών που βρίσκονται σε ένα μόνο στέλεχος. Είναι επίσης μια θαυμάσια πηγή φυτοθρεπτικών συστατικών, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τις περιπτώσεις φλεγμονής στον πεπτικό σωλήνα, τα κύτταρα, τα αιμοφόρα αγγεία και τα όργανα.

  1. Το σέλινο μειώνει τη φλεγμονή.

Η χρόνια φλεγμονή έχει συνδεθεί με πολλές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένης της αρθρίτιδας και της οστεοπόρωσης. Οι σπόροι σέλινου έχουν περίπου 25 αντιφλεγμονώδεις ενώσεις που μπορούν να προσφέρουν προστασία κατά της φλεγμονής στο σώμα.

  1. Το σέλινο ενισχύει την πέψη.

Ενώ τα αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη θρεπτικά συστατικά του προσφέρουν προστασία σε ολόκληρη την πεπτική οδό, το σέλινο μπορεί να προσφέρει ειδικά οφέλη στο στομάχι.

Επίσης, υπάρχει υψηλή περιεκτικότητα νερού στο σέλινο - σχεδόν 95%- συν γενναιόδωρες ποσότητες διαλυτών και αδιάλυτων ινών. Όλα αυτά υποστηρίζουν μια υγιή πεπτική οδό. Ένα φλιτζάνι σέλινο έχει 5 γραμμάρια διαιτητικών ινών.

  1. Το σέλινο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Θα απολαύσετε βιταμίνες A, K και C, καθώς και μέταλλα όπως το κάλιο και το φυλλικό οξύ όταν τρώτε σέλινο. Έχει επίσης χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Επιπλέον, έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι έχει μια αργή, σταθερή επίδραση στο σάκχαρό σας.

  1. Το σέλινο έχει αλκαλικό αποτέλεσμα.

Με ανόργανα άλατα όπως μαγνήσιο, σίδηρο και νάτριο, το σέλινο μπορεί να έχει εξουδετερωτική επίδραση σε όξινα τρόφιμα - για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι αυτά τα μέταλλα είναι απαραίτητα για βασικές σωματικές λειτουργίες.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.