arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 Τεχνικές χαλάρωσης που σας βοηθούν να αποβάλλετε το άγχος


Χαλαρώστε. Το αξίζετε, είναι καλό για εσάς και χρειάζεται λιγότερο χρόνο από ό, τι νομίζετε.
5 Τεχνικές χαλάρωσης που σας βοηθούν να αποβάλλετε το άγχος

Wellness

5 Τεχνικές χαλάρωσης που σας βοηθούν να αποβάλλετε το άγχος


5 Τεχνικές χαλάρωσης που σας βοηθούν να αποβάλλετε το άγχος

Δεν χρειάζεστε ένα σαββατοκύριακο σπα ή μια εδρκομή. Κάθε μία από αυτές τις συμβουλές για την ανακούφιση από το άγχος μπορεί να σας ανακουφίσει σε λιγότερο από 15 λεπτά.

  1. Διαλογιστείτε

Λίγα λεπτά άσκησης την ημέρα μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του άγχους. Η έρευνα δείχνει ότι ο καθημερινός διαλογισμός μπορεί να αλλάξει τις νευρικές οδούς του εγκεφάλου, κάνοντάς σας πιο ανθεκτικούς στο άγχος, λέει ο ψυχολόγος Robbie Maller Hartman, PhD, προπονητής υγείας και ευεξίας.

Είναι απλό. Καθίστε ευθεία με τα δύο πόδια στο πάτωμα. Κλείστε τα μάτια σας. Εστιάστε την προσοχή σας σε όσα λέτε- δυνατά ή σιωπηλά - ένα θετικό μήνυμα σας «Νιώθω γαλήνη» ή «Αγαπώ τον εαυτό μου». Τοποθετήστε το ένα χέρι στην κοιλιά σας για να συγχρονίσετε το μάντρα με σας αναπνοές σας. Αφήστε σας σκέψεις που αποσπούν την προσοχή να επιπλέουν σαν σύννεφα.

  1. Αναπνεύστε βαθιά

Κάντε ένα διάλειμμα 5 λεπτών και εστιάστε στην αναπνοή σας. Καθίστε ευθεία, τα μάτια κλειστά, με ένα χέρι στην κοιλιά σας. Εισπνεύστε αργά από τη μύτη σας, αισθάνεστε την αναπνοή να ξεκινά από την κοιλιά σας και να φτάνει μέχρι το πάνω μέρος του κεφαλιού σας. Αντιστρέψτε τη διαδικασία καθώς εκπνέετε από το στόμα σας.

  1. Να είστε παρόντες

Μειώστε την ταχύτητα σας.

Αφιερώστε 5 λεπτά και εστιάστε σε μία μόνο συμπεριφορά με επίγνωση. Παρατηρήστε πώς αισθάνεστε τον αέρα στο πρόσωπό σας όταν περπατάτε και πώς τα πόδια σας αισθάνονται να χτυπούν το έδαφος. Απολαύστε την υφή και τη γεύση κάθε φαγητού.

Όταν περνάτε χρόνο στη στιγμή και εστιάζετε στις αισθήσεις σας, θα πρέπει να αισθάνεστε λιγότερη ένταση.

  1. Προσεγγίστε

Το κοινωνικό σας δίκτυο είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την αντιμετώπιση του άγχους. Μιλήστε με άλλους – από κοντά ή στο τηλέφωνο. Μοιραστείτε τι συμβαίνει. Μπορείτε να πάρετε μια νέα προοπτική διατηρώντας ταυτόχρονα τη σύνδεσή σας ισχυρή.

  1. Συντονιστείτε στο σώμα σας

Ψυχικά σαρώστε το σώμα σας για να κατανοήσετε πώς σας επηρεάζει το άγχος καθημερινά. Ξαπλώστε ανάσκελα ή καθίστε με τα πόδια σας στο πάτωμα. Ξεκινήστε από τα δάχτυλα των ποδιών σας και προχωρήστε μέχρι το τριχωτό της κεφαλής σας, παρατηρώντας πώς αισθάνεται το σώμα σας.

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.