arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 από τα καλύτερα φαγητά για να φάτε πριν τον ύπνο


Ακολουθούν 5 από τα καλύτερα φαγητά που μπορείτε να φάτε πριν ξαπλώσετε για τον βραδινό σας ύπνο.
5 από τα καλύτερα φαγητά για να φάτε πριν τον ύπνο

Wellness

5 από τα καλύτερα φαγητά για να φάτε πριν τον ύπνο


5 από τα καλύτερα φαγητά για να φάτε πριν τον ύπνο

Αυτά τα φαγητά θα ικανοποιήσουν τις λιγούρες σας και θα σας αποτρέψουν από το να φάτε ανθυγιεινά τρόφιμα.

Κράκερς ολικής άλεσης με τυρί

Αν έχετε όρεξη για κάτι αλμυρό, δοκιμάστε να φάτε λίγο τυρί με λίγα κράκερ ολικής άλεσης. Από την άλλη, μπορείτε να φάτε και τυρί cottage για να ικανοποιήσετε τη λιγούρα σας.

Popcorn

Αν δεν τα φτιάξετε με βούτυρο και υπερβολικό αλάτι, το popcorn είναι μια αρκετά υγιεινή επιλογή. Είναι ολόκληρος κόκκος, έχει ίνες και θα σας ικανοποιήσει για περισσότερο καιρό συγκριτικά με τα πατατάκια.

Ελληνικό γιαούρτι

Αν θέλετε ένα κρεμώδες σνακ, τότε το Ελληνικό γιαούρτι – που είναι γεμάτο πρωτεΐνες – είναι η καλύτερη επιλογή. Γαρνίρετε με κεράσια ή βατόμουρα που έχουν μελατονίνη, μια ουσία που θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

Βρώμη

Δεν είναι κατάλληλη μόνο για πρωινό. Αυτό το ζεστό μείγμα είναι γεμάτο ίνες που θα σας χορτάσουν. Η βρώμη έχει επίσης μελατονίνη, που ενισχύει τον καλύτερο ύπνο.

Τσάι με βότανα

Μια κούπα τσάι με βότανα (χωρίς καφεϊνη) μπορεί να σας βοηθήσει πριν τον ύπνο. Δοκιμάστε χαμομήλι ή βαλεριάνα. Επίσης, το τσάι με μέντα μπορεί να είναι χαλαρωτικό αν δεν σας «καίει».

 

Πηγή: https://www.webmd.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.