arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 τροφές εγκεκριμένες από διατροφολόγο που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε όλη τη νύχτα


Χρειάζεστε βοήθεια για περισσότερη ενέργεια; Μια χούφτα κεράσια θα μπορούσε να βοηθήσει.
5 τροφές εγκεκριμένες από διατροφολόγο που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε όλη τη νύχτα

Wellness

5 τροφές εγκεκριμένες από διατροφολόγο που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε όλη τη νύχτα


5 τροφές εγκεκριμένες από διατροφολόγο που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε όλη τη νύχτα

Ο επαρκής ύπνος μπορεί να ωφελήσει τα πάντα, από τη διάθεσή σας έως το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Η λήψη περισσότερων μετάλλων όπως το κάλιο, το μαγνήσιο, το ασβέστιο και ο σίδηρος στο πιάτο σας μπορεί να βοηθήσει στην έναρξη της παραγωγής μελατονίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση του ύπνου. Η έρευνα δείχνει ότι ορισμένα συγκεκριμένα τρόφιμα - όπως τα κεράσια, οι ξηροί καρποί και η βρώμη - περιέχουν συγκεκριμένα ιδιότητες που προάγουν τον ύπνο.

Σύκα

Τα σύκα περιέχουν κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο. Αυτά τα μέταλλα βοηθούν στη ροή του αίματος και στη συστολή των μυών, τα οποία είναι βασικά για τον ύπνο. Επιπλέον, τα σύκα περιέχουν και μερικές επιπλέον ίνες που θα σας κρατήσουν γεμάτους

Καρπούζι

Δεδομένου ότι η αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας να πέσετε για ύπνο και να μείνετε κοιμισμένοι (για να μην αναφέρουμε τα επίπεδα ενέργειας συνολικά!), η επιλογή τέτοιων φρούτων όπως το καρπούζι μπορεί να αντισταθμίσει τυχόν ελλείμματα. Μια μερίδα 2 φλυτζανιών είναι το μισό (το μαντέψατε) νερό, το οποίο θα σας ενυδατώσει πριν από το κρεβάτι και θα εξαλείψει τους πόνους πείνας μετά το δείπνο λόγω των ινών και του όγκου του φρούτου.

Ψητές γλυκοπατάτες

Προτιμήστε τις ψητές γλυκοπατάτες αντί για το παραδοσιακό βραδινό τοστ. Οι γλυκοπατάτες είναι εξαιρετικές πηγές καλίου, μαγνησίου και ασβεστίου για να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε. Συνδυάστε με μέλι και μια πρέζα θαλασσινό αλάτι ή μια κουταλιά της σούπας βούτυρο ξηρών καρπών μετά το γεύμα.

Φιστίκια

Τα φιστίκια είναι ένα καλό τρόφιμο για καλύτερο καθώς περιέχουν πρωτεΐνες, βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο. Αποφύγετε όμως την υπερκατανάλωση. Μην υπερβαίνετε μια μερίδα ξηρών καρπών. Οτιδήποτε έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες μπορεί να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα και να σας κρατήσει ξύπνιους.

Πλιγούρι βρώμης

Μπορεί να είναι αγαπημένο για πρωινό, αλλά ίσως θέλετε να δοκιμάσετε να τρώτε ένα μπολ πλιγούρι βρώμης το βράδυ για να σας βοηθήσει για καλύτερο ύπνο. Οι σπόροι σε πλιγούρι βρώμης προκαλούν παραγωγή ινσουλίνης όπως το ψωμί ολικής αλέσεως. Αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα σας φυσικά και σας κάνουν να νιώθετε υπνηλία. Η βρώμη είναι επίσης πλούσια σε μελατονίνη, η οποία χαλαρώνει το σώμα και σας βοηθά να κοιμηθείτε.

Πηγή: https://www.goodhousekeeping.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.