arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 υγιεινές και γευστικές εναλλακτικές επιλογές για να μη φάτε γλυκά


Τα γλυκά είναι γνωστά παγκοσμίως αλλά φτιάχνονται κυρίως από ζάχαρη, τεχνητές γεύσεις και χρώματα τροφίμων, τα οποία περιέχουν θερμίδες αλλά ελάχιστη διατροφική αξία.
5 υγιεινές και γευστικές εναλλακτικές επιλογές για να μη φάτε γλυκά

Wellness

5 υγιεινές και γευστικές εναλλακτικές επιλογές για να μη φάτε γλυκά


5 υγιεινές και γευστικές εναλλακτικές επιλογές για να μη φάτε γλυκά

Στην πραγματικότητα, το φαγητό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης διάφορων θεμάτων υγείας όπως είναι η παχυσαρκία και ο διαβήτης τύπου 2.

Εάν επιθυμείτε γλυκά αλλά θέλετε να διατηρήσετε μια ισορροπημένη διατροφή, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές που μπορείτε να απολαύσετε αντί για τα επεξεργασμένα γλυκά.

 

  1. Φρέσκα φρούτα

Τα φρέσκα φρούτα είναι φυσικά γλυκά και είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά όπως ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Μπορεί επίσης να παρέχει αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Σε αντίθεση με τα γλυκά, τα φρούτα είναι συνήθως χαμηλά σε θερμίδες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Για παράδειγμα, 1 φλιτζάνι φραουλών (144 γραμμάρια) παρέχει μόνο 46 θερμίδες, αλλά 3 γραμμάρια ίνας και 94% της ενδεικτικής ημερήσιας πρόσληψης για τη βιταμίνη C.

 

  1. Αποξηραμένα φρούτα

Επειδή είναι αφυδατωμένα, τα αποξηραμένα φρούτα έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση θρεπτικών συστατικών και ζάχαρης. Αυτό τα καθιστά πιο γλυκά και με περισσότερες θερμίδες, για αυτό είναι σημαντικό να προσέχετε την ποσότητα.

Ωστόσο, μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε αποξηραμένα φρούτα έχουν καλή διατροφή και πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, δύο παράγοντες που συνδέονται με το χαμηλότερο σωματικό βάρος.

Μπορείτε να βρείτε σχεδόν όλα τα φρούτα σε αποξηραμένα, αλλά βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας δεν περιέχει πρόσθετα σάκχαρα.

 

  1. Nice κρέμα

Η "nice κρέμα" αναφέρεται σε παγωτό με βάση τα φρούτα, το οποίο μπορείτε να φτιάξετε συνδυάζοντας κατεψυγμένα φρούτα με προαιρετικά πρόσθετα - όπως το φυστικοβούτυρο, το μέλι ή το γάλα καρύδας - και το παγωμένο μείγμα.

Εδώ είναι μια εύκολη συνταγή για να ξεκινήσετε:

Παγωτό nice με φράουλα και μπανάνα

Συστατικά:

  • 1 μεγάλη, αποφλοιωμένη, κατεψυγμένη μπανάνα
  • 1 φλιτζάνι (144 γραμμάρια) κατεψυγμένων φραουλών

 

Μέθοδος:

Κόψτε τη μπανάνα σε φέτες και τις φράουλες στην μέση. Βάλτε τα στο μπλέντερ μέχρι το μείγμα να είναι ομοιογενές.

 

  1. Παγωμένα φρούτα

Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, τα παγωμένα φρούτα διατηρούν τα θρεπτικά στοιχεία των φρέσκων φρούτων.

Στο σπίτι, μπορείτε να φάτε παγωμένα φρούτα με γιαούρτι ως ένα εύκολο και γρήγορο snack.

Για παράδειγμα:

Παγωμένο γιαούρτι με μύρτιλα

Υλικά:

  • ½ κούπα (148 γρ.) μύρτιλα
  • ½ κούπα (200 γρ.) ελληνικό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

Οδηγίες:

  1. Καλύψτε μια θήκη ψησίματος με χαρτί.
  2. Βάλτε μια οδοντογλυφίδα σε ένα βατόμουρο και βυθίστε το στο γιαούρτι, βεβαιώνοντας ότι είναι γεμάτο.
  3. Τοποθετήστε το βατόμουρο που καλύπτεται με γιαούρτι στο φύλλο ψησίματος.
  4. Επαναλάβετε με τα υπόλοιπα μούρα και παγώστε όλη την νύχτα.

 

  1. Σπιτικοί ξηροί καρποί με μέλι

Οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι ακόρεστα λιπαρά οξέα, κάτι που ενισχύει την υγεία της καρδιάς μειώνοντας τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα, οι καρδία ίσως μειώνουν την κακή χοληστερόλη κατά 3 – 19%.

Είναι επίσης υψηλά σε ίνες, πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και ευεργετικές φυτικές ενώσεις.

Το να ψήσετε καρύδια μαζί με μέλι, δίνει μια υπέροχη γλυκιά και αλμυρή γεύση. Δοκιμάστε αυτή τη συνταγή και αντικαταστήστε τα γλυκά.

 

Πηγή: www.healthline.com

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.