arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Wellness

5 υγιεινά σνακ για περισσότερη ενέργεια


Όταν η ενέργειά σας μειωθεί μεταξύ των γευμάτων σας, είναι σημαντικό να καταναλώσετε ένα σνακ που μπορεί να σας γεμίσει ως το επόμενο γεύμα.
5 υγιεινά σνακ για περισσότερη ενέργεια

Wellness

5 υγιεινά σνακ για περισσότερη ενέργεια


5 υγιεινά σνακ για περισσότερη ενέργεια

Δυστυχώς, πολλά σνακ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και αντίθετα υψηλή σε πρόσθετα σάκχαρα και εξευγενισμένους υδατάνθρακες. Αυτός δεν είναι καλός συνδυασμός όταν αναζητάτε ενέργεια. Αυτά τα σνακ είναι συνήθως τα chips, τα μπισκότα και μερικά granola bars.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλά θρεπτικά σνακ για να διαλέξετε τα οποία αποτελούν εξαιρετικές επιλογές.  

Παρακάτω θα βρείτε 5 νόστιμες ιδέες για σνακ που είναι υγιεινά και σας προσφέρουν ενέργεια.

  1. Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί

Αν ψάχνετε για υγιεινά, φορητά σνακ, φροντίστε να ψωνίσετε ξηρούς καρπούς την επόμενη φορά που θα πάτε για ψώνια.

Απλά συνδυάστε ψημένους ή ωμούς ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα για ένα ικανοποιητικό σνακ που σας γεμίζει με πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιεινά λίπη.

Εδώ είναι μερικά υπέροχα combos:

  • Αποξηραμένο μάνγκο και macademia nuts
  • αποξηραμένα κεράσια και αλατισμένα αμύγδαλα
  • σταφίδες και καρύδια
  • αποξηραμένα βερίκοκα και πεκάν

Απλά φροντίστε να επιλέξετε αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη ή με φυσικά γλυκαντικά από χυμό μήλου. Επίσης, φροντίστε να αγοράσετε μη θειούχες επιλογές, οι οποίες δεν χρησιμοποιούν το συντηρητικό διοξείδιο του θείου.

  1. Αμύγδαλα με μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι τέλεια όταν λαχταράτε ένα γλυκό σνακ.

Για παράδειγμα, ο συνδυασμός μαύρης σοκολάτας με αμύγδαλα είναι μια έξυπνη επιλογή, καθώς παρέχει πρωτεΐνες μαζί με φυτικές ίνες και υγιεινά λίπη που θα σας κρατήσουν γεμάτους.

  1. Snacks με βούτυρο ξηρών καρπών

Το βούτυρο ξηρών καρπών είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και λιπαρά και αποτελεί εξαιρετικό σύντροφο για τα φρούτα και τα λαχανικά.

Τα φρούτα ή τα λαχανικά από μόνα τους δε θα σας κρατήσουν γεμάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά αν συνδυάσετε τρόφιμα όπως είναι τα μήλα, το σέλινο ή τα καρότα με ένα πακέτο βούτυρο ξηρών καρπών θα λάβετε περισσότερες θερμίδες που θα σας κρατήσουν για περισσότερο.

  1. Τυρί cottage

Μια άλλη ευέλικτη και φορητή ιδέα για σνακ είναι το τυρί cottage. Μπορεί να ικανοποιήσει τόσο τη γλυκιά όσο και την αλμυρή λαχτάρα, ανάλογα με τα toppings που επιλέγετε.

Ανακατέψτε το τυρί cottage με τα μούρα, τους σπόρους κάνναβης και τα τσιπ μαύρης σοκολάτας για μια γλυκιά έκδοση ή με μπαχαρικά για μια πιο αλμυρή γεύση.

  1. Παρφέ μούρων και γιαουρτιού

Τα μούρα είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες και βιταμίνη C, καθώς και αντιφλεγμονώδεις ενώσεις που βοηθούν στη διατήρηση της υγείας του σώματός σας.

Συνοπτικά

Όταν λαχταράτε ένα σνακ, είναι σημαντικό να επιλέξετε τρόφιμα που σας γεμίζουν και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά.

Το να καταναλώνετε ισορροπημένα σνακ όχι μόνο θα διατηρήσει τα επίπεδα ενέργειας σας υψηλά αλλά και θα διασφαλίσει ότι είστε ικανοποιημένοι και συγκεντρωμένοι για όλη τη διάρκεια της ημέρας σας.

Πηγή: https://www.healthline.com/

0 σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια θα πρέπει πρώτα να εγκριθούν πριν δημοσιευτούν.